Recensie Daniela, Casa Brugge, Loppem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
59
19/03/23
190
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lamazonia-te-brugge-daniela-aanwezig-open-tot-20u.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag tweede bezoek gebracht aan dit huis (een tijdje terug hier ook Theresa bezocht. Daarover ga ik hier niks plaatsen. Misschien enkel dat haar benen zo lang en zo mooi waren dat indien haar kamer op de bovenste verdieping van de Burj Khalifa lag ik zonder morren nog ging volgen). Ontvangen door de heer des huizes en na het afrekenen met zijn partner met een drankje gewacht in de zetel. Terwijl ik wat aan het tokkelen ben op mijn mobiel komen er plots een paar voetjes in mijn gezichtsveld. Ik kijk op en daar staat ze dan…een lieve latina met een lolita look gehuld in een fluo oranje niemendalletje (niet 100% mijn stijl maar och ja alsof ik me daarop aan het concentreren was). Eens op de kamer wat zoenen en elkaar gestreeld en ontkleed - jezus wat een zachte lichtbruine huid en mooi figuur. Douchen en terug op de kamer waar de verkenningsronde verder ging. Ze nodigde me uit op het bed waar we begonnen met tongzoenen (niet voluit maar toch…het zorgde voor de nodige spanning) tot ik haar op haar rug legde om haar tepels te zoenen en de ontdekkingstocht verder te zetten naar haar intiemere delen. Het is altijd wat zoeken om te weten wat de dame lekker vindt maar nu was het toch vrij duidelijk zeker toen ze na een vijf à tien minuutjes mijn hoofd met haar beide handen vastnam zodat ik niet zou stoppen en vrij vlug daarna schokkend klaar kwam. "OMG i just had an orgasm - this was so gooood". Dat is het meeste dat ze tegen me gezegd heeft tijdens gans de ontmoeting (denk ik) en het was geen leugen (weet ik). Onder het motto "return the favour" heeft ze me daarna lekker oraal verwend voor het condoom omging en ze me on top bereed. "wanna change position? Doggy?" vroeg ze me na een poosje en ik stemde domweg in want het was zo lekker dat ik na amper 1 à 2 minuten al kwam (ik ken de precieze tijdsduur want ik heb echt een paar keer op de klok gekeken op het nachtkastje gewoon om wat afleiding te zoeken maar het mocht niet baten). Nadien nog een massage, gedoucht en nog wat gezoen en geknuffel als afscheid aan deze dame waarmee ik leuke date heb gehad. Enig minpunt misschien de taalbarrière. Haar Engels was vrij beperkt en mijn Spaans onbestaand dus moet ik misschien een cur…welnee waarom nog een taal leren wanneer je op die manier je tijd kan doorbrengen met zo'n mooie vrouw…
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan