Recensie Daniela, Leeuwarden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heklief

Newbie
1
12/08/22
0
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/1103811-daniela
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond de stoute schoenen (slippers ivm de warmte) aangetrokken en naar Daniela gegaan. Contact via WhatsApp verliep erg soepel en ze was uitgebreider in haar antwoorden dan menig ander dvp. Met haar afgesproken dat ik voor het naar binnen gaan nog wel even een videogesprek zou houden, dit was voor haar geen probleem.
Tijdens het video gesprek direct al te zien dat dit een prachtige vrouw is, zodoende de auto uitgestapt en de ingang gezocht. Na een blokje rond het gebouw gelopen te hebben eindelijk de ingang gevonden.
Toen de deur open ging stond daar toch echt wel een plaatje, fantastisch mooi gezicht, strak lichaam en twee enorme pluspunten die al ontbloot waren. Nu vind ik het zelf altijd wel fijner als de lingerie nog aan is, al was dit ook wel een lekkere binnenkomer. Daniela spreekt perfect Engels en nadat we eerst een leuk gesprek gehad hebben, waar ze ook echt interesse toont in de klant, merkte ze dat ik er klaar voor was, vroeg ze dit aan me en deed de condoom om. Pijpen kan ze heel goed, vol overgave en ze neemt ook echt de tijd om dit te doen. Vervolgens vraagt ze wat je wilt, ik gaf aan dat ze wel bovenop mocht zitten. Zonder glijmiddel/speeksel oid liet ze hem er in glijden (met wat moeite, aardig strak).
Nadat we een goede sessie gehad hebben nog even gepraat. Uiteindelijk ongeveer 40 minuten binnen geweest en betaald voor 60. Dit is de enige reden waarom ik 4 sterren geef in plaats van 5 is de laatste 20 minuten.
Overall: Super mooie vrouw die uitstekend Engels spreekt. Daniela is nog ongeveer 10 dagen in Leeuwarden voordat ze naar Groningen gaat. Volgende keer spreek ik een half uur af.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan