Recensie Daniela 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
611
04/07/21
989
44
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren na meerdere enthousiaste verhalen over haar met Daniela naar de kamer geweest. Dat werd een leuke, maar niet zo heel succesvolle happening. Ze begon al staand nog voordat wij onze kleding hadden verwijderd met volle bak tongzoenen. Als ik haar tot een beetje rust maande nog erg goed ook. Al zoenend zijn we op het bed geland waar bij alle volgende handelingen onze lichamen zo'n beetje all kompasposities ingenomen hebben. Het zoenen werd afgewisseld met pijpen en beffen, waarbij ze me op een gegeven moment niet meer wilde laten gaan. Na de kamer vroeg iemand me waarom ze halverwege de sessie in de bar verscheen om een nieuw laken te halen en of ik aan plassex had gedaan. Nee dus voordat anderen zich dit ook afvragen en er geruchten ontstaan. W5 is een heer en geen voorstander van dit soort activiteiten.
Na deze korte onderbreking verder gegaan, waarbij de aandacht zich naar mij verplaatste. Ze kan heerlijk pijpen, maar ze sprak tussendoor haar zorgen al uit over de omvang van mijn jongeheer. Het condoom werd gemonteerd en heel voorzichtig begon ik haar te neuken. Helaas bleek de dame lid van de KKC. Ze kreeg hem nog net naar binnen, maar elke beweging was pijnlijk en ik was nog niet eens echt aan het neuken. Ze had wel echt haar best gedaan. Helaas, want het was verder een erg leuke, afwisselende en passionele kamer!
1 ding heb ik haar maar niet duidelijk kunnen maken, dat de naam van mijn jonge heer Barokkar was. Volgens haar was het een horse dick en ook na onze discussie daarover bleef ze daarin volharden
wink2.gif
Geen herhalingsgevaar, maar wel een aanbeveling van mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan