Recensie Daniella, Casa Rossa, Elten 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grillworst

Wandelaar
99
03/08/21
81
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexwerk.nl/vrouw/elten/daniella
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij het voorstellen kwam ze wat arrogant over, Maar omdat ze er zo goed uit ziet toch voor haar gekozen. Maar toen ''Kom'' het enige is wat ze zei toen ze mij ophaalde uit de ontvangstruimte was ik wel een beetje sceptisch. Eenmaal op de kamer aangekomen was ze echter heel aardig en spraakzaam en maakte ze hier en daar nog een grapje.
Ze heeft een slank lichaam met mooie borsten.
Pijpen doet ze prima, niet bijzonder. Neuken doet ze wel goed.
Wel is het lichamelijke contact minimaal. Dat mag van mij iets meer. Maar misschien komt dat nog wel bij een volgende afspraak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week geweest. Was aan de vroege kant em de dames waren nog aan het omkleden behalve Daniella. Erg mooie meid dus met haar meegegaan. Bij het uitkleden op de kamer werd dit nogmaals bevestigd. Prachtig lichaam en mooie borsten waardoor ik me moest inhouden om haar niet direct te bespringen...

Na de gebruikelijke zaken afgehandeld te hebben begonnen. Beetje geilen voor de spiegel waardoor ik haar lekkere lichaam goed kon zien. Helaas bleef het ook bij zien want ik kan me aansluiten bij de opmerking hierboven. Aanraken, lichamelijk contact was helaas wat minder.

Uiteindelijk voor mij wel herhalingsgevaar; aardige meid op de kamer, Pijp en neukwerk in orde en een prachtig jong lichaam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan