Recensie Danielle Ned kamer 22 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.706
05/07/21
1.010
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom vanmiddag van de nieuwstraat. Danielle geneukt kamer 22 ik ken haar al van de ruysdelkade. Had wat onenigheid met de eigenaar van het pand in adam. Ze kende me nog van de gesprekken die we hadden in adam. Gekozen voor neuken beffe en pijpen alles standaard. Was 50 euro kwijt.ik heb haar gebeft wat ze lekker vond ze zei wat doe je het lekker. En ze kwam klaar of het was fake kan ook. Daarna heeft ze me gepijpt en ik heb haar missio genomen en doggy. Ze is wel wat aangekomen vergeleken met 2 jaar geleden.voor de rest een leuke spontane hollandse dame. In haar kamer hangt het vol met sm atributten enzz nietvoor mij weggelegd.en tijdens het neuken voelt ze toch ruim aan. En jammer dat haar kut niet geschoren was.
 
Ik kom vanmiddag van de nieuwstraat. Danielle geneukt kamer 22 ik ken haar al van de ruysdelkade. Had wat onenigheid met de eigenaar van het pand in adam. Ze kende me nog van de gesprekken die we hadden in adam. Gekozen voor neuken beffe en pijpen alles standaard. Was 50 euro kwijt.ik heb haar gebeft wat ze lekker vond ze zei wat doe je het lekker. En ze kwam klaar of het was fake kan ook. Daarna heeft ze me gepijpt en ik heb haar missio genomen en doggy. Ze is wel wat aangekomen vergeleken met 2 jaar geleden.voor de rest een leuke spontane hollandse dame. In haar kamer hangt het vol met sm atributten enzz nietvoor mij weggelegd.en tijdens het neuken voelt ze toch ruim aan. En jammer dat haar kut niet geschoren was.

De leeftijd in haar recansie klopt alleen niet. Toen ik 3 jaar geleden bij haar was, was ze al 46, naar wat ze zelf aangaf. dus reken maar uit wat haar leeftijd dan nu is....

dacht dat zij alleen sm deed,is ze nog steeds aanwezig in groningen??

Danielle zie ik nog regelmatig zitten. Gisteren toevallig niet, maar misschien is ze even naar huis. Over 2 weken even proberen?



Nee, dat is een heel andere dame


Zelf ben ik ook wel een aantal keren bij haar geweest. Totdat het stuk liep omdat ik ook wel naar andere dames ging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan