Recensie Honey/Danielle, Amsterdam (voorheen Utrecht) 4,15 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimAdam

Newbie
Forumpionier
9
01/07/21
22
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag Danielle bezocht in Amsterdam (de Pijp).

Danielle is een vriendelijke jongedame (wel wat ouder dan in de advertentie heb ik het idee) met een doorsnee, maar zeker niet lelijk Oost-Europees voorkomen met natuurlijke borsten C (kleine) D.

Ontvangst in een discreet appartement. Slaapkamer met een groot eenvoudig bed met een muziekje (radio) op.
Douchen vooraf en achteraf is mogelijk.

Ik was zelf wat minder in de stemming, wat niet aan haar lag, maar soms heb je van die dagen.
Pijpen zonder was inbegrepen voor tz 20E extra. Dame pijpt nat en vol overtuiging. Beffen is ook een genot. Het is wel een dame waar jij het initiatief moet nemen.

Ik heb me beperkt tot doggy en het orale werk. Je mag 2x klaarkomen.

Na een kleine drie kwartier ben ik vertrokken. Nogmaals het lag zeker niet aan haar, maar was zelf niet zo in de 'mood'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb Danielle vorige week bezocht. Wat een topper! Locatie is schoon, inclusief de badkamer met schone handdoek en schone douchecabine.

Ontvangt op een nieuwe locatie met een knap 2 persoonsbed.

Ik was savonds na het werk bij haar en kwam speciaal voor de mind blowing wet blowjob waar ze mee adverteert op Kinky.

Nadat ik haar de afgesproken 170 euro heb betaald (1 uur GFE met tongzoenen, neuken en wet blowjob), heb ik me uitgekleed en ben onder de douche gegaan.

Toen ik bij haar in de slaapkamer kwam stond ze voor me in lingerie en hebben we heerlijk staan tongzoenen. Ze heeft een mooi figuur met mooie brede heupen, ronde billen en haar borsten cup C zijn puur natuur en haar tepels staan recht naar voren.

Ben op het 2 persoonsbed gekropen en toen kwam ze naast me liggen. We hebben mekaar beetje verkend en heb haar borsten gelikt en haar heerlijk gezoend. Ze ruikt fris, van boven en beneden.

Ze is vervolgens tussen mijn benen gekropen en heeft me met veel spuug ? en slurpgeluiden gepijpt. Ik wilde haar pussy proeven, dus haar gevraagd of ze 69 wilde. Ik kreeg een heerlijk kaal kutje voor mijn neus. Haar heerlijk gelikt en haar klitje gezogen. Hierna haar op mijn gezicht getrokken en vervolgens liet ik haar over mijn mond rijden met mijn neus tussen haar billen ??
Doordat ik moe en was door werk lag ik na een 20 minuten uitgeput op bed.

Was moe en voldaan, maar Danielle wilde meer, Japie was slap daar beneden ? dus succes dacht ik.

Ze heeft me eerst een massage gegeven en toen we lagen te praten kroop ze naast me en bleef ze me pik strelen. Die werd toen weer keihard en toen ronde 2 en die was nog intenser met nog meer geslurp ? Ze keek me aan en zei: ik hou van pijpen en laat zo een mond vol kwijl over mijn lul druipen en slurpt hem zo weer naar binnen! Binnen het uur nog een keer klaar gekomen en dat is echt knap als ik moe ben ?

Ze heeft me neuken aangeboden maar dat wou ik niet. Ze bood me na het douchen nog iets te drinken aan. Bij het naar huis gaan nog afscheid genomen met een tongzoen.

Wat een topper en super lieve en leuke meid. Herhalingsgevaar is heel groot! Ik geef haar 5 sterren als totale beoordeling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Danielle hield ik al eventjes "in de gaten", maar eerlijk is eerlijk...ik wachtte op positieve verhalen/ recensies. Aangezien die kwamen, heb ik gelijk een afspraak gemaakt.

Danielle lijkt een echte genietster, dat merkte je gelijk. Ze draaide er niet omheen. Even snel douchen in de prima ontvangstruimte en binnen no-time deed ze waar ik voor kwam: de sloppy blowjob waar ze ook mee adverteerd. En dat is niet gelogen! Een grote kliederbende tijdens een heerlijke pijpbeurt, iets wat ik echt geweldig vind. Niet de beste van de dames die ik heb bezocht, maar damn...zoals ze zelf zei: "I love to suck!"

De sex was ook prima, alhoewel je haar wel moet sturen, of ze vraagt welk standje je wilt...

Voor tongzoenen heb ik extra betaald (20). Iets wat ik normaal echt onzin vind, maar ik wilde haar complete dienstverlening (behalve CIM (+50)). Daar heb ik niets mee.

Kortom, een meer dan prima bezoekje.

Enige nadeel voor mij was, dat ze niet zo slank is als op de foto's. Nog steeds een prima lijf, maar ik hou simpelweg van slank/skinny/sportief.

Al met al zeker een aanrader.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recensie, Danielle Utrecht

Nee, voor mij was dit het niet. Locatie, aankomst, alles prima. Even douchen en aan de gang. Vriendelijk, zelfs leuk in de omgang.

Maar, ik was gekomen vanwege de positieve verhalen over haar pijpkwaliteiten, en wilde daarom alleen gepijpt worden. Ik mocht plaatsnemen op het bed. Deepthroat, ja dat kon, als ik niet te groot was. Ik had beter moeten weten: ik ben echt niet zo groot, maar Danielle kwam niet verder dan tot de helft.

Er was ook maar één positie mogelijk: ik zitten tegen de rugleuning van het bed, zij tussen mijn benen op haar knieën. En vervolgens was het een klein half uurtje onafwisselend, saai pijpen. Wel fijn hoor, daar niet van, ook wel nat, maar echt niets bijzonders. Als ik iets ander probeerde (staan, zij op haar knieën), moesten we gauw weer terug naar 'normal'.
Gaap.
'Normal sex', stel je voor.
Eigenlijk, merkte ik, vond ze het vooral ook heel raar dat iemand alleen maar gepijpt zou willen worden.

Nou ja, ik heb er verder niet moeilijk over gedaan en voor mensen die een intieme GFE zoeken, denk ik dat Danielle een goede keuze is. Maar voor mijzelf zeker geen tweede keer.

Overigens: op Kinky heeft ze veel lovende recensies. Ook alleen maar in het Engels. Het was voor mij een duidelijk teken dat die Kinky-recensies niet serieus te nemen zijn.
 
Had ik toch een heel andere ervaring, standje 69, DeepThroat met veel spuug en slijm...

Ultieme GFE ervaring dus een dikkie 10 ??????

Ieder zijn smaak, beleving en ervaring. Ik heb haar een aantal x bezocht in Amsterdam op een top locatie

Dat was ook de ervaring van @Omdatikhetlekkervind
 
Deze dame heb ik recentelijk ook bezorgd. Leuke, vriendelijke en knappe meid. Haar diensten wat mij betreft 4 sterren ( van de 5). Bovenstaande kritiekpunten zijn ook wel herkenbaar. Maar het wordt steeds moeilijker een "5 sterren" dame te vinden. Uiteraard speelt een persoonlijke klik ook wel mee.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gaat nu onder de naam Tinna verder, had ook een heleboel positieve reviews op kinky maar die staan nu uit. Beetje apart maar ik ben er ook 2x geweest en kan niet anders zeggen dan dat Danielle er echt heerlijk uit ziet. Eerste keer in Utrecht moest ik wel wat lachen omdat ze me in haar badjas aan de deur kwam ophalen maar ik zag al meteen dat er een knap gezichtje op stond. Mooi lichaam met mooie tietjes erop en een lekker kontje die van dichtbij nog beter is maar daarover later meer haha. Het zoenen is niet veel aparts en tongzoenen alleen puntje van de tong, hier heb ik ook alleen de eerste keer extra voor betaald. Het pijpen doet ze echt heel lekker, zonder condoom en ze laat het slijm van je pik vallen en neemt hem ook redelijk diep. In 69 was het echt genieten met dat kontje voor mijn neus, als ze haar rug hol zet ligt dat kontje er heerlijk bij. Bij haar kutje was het zo ver ik me kan herinneren alleen likken maar geen vingers in de buurt. Seks was in verschillende standjes goed
 
Madam vraagt inmiddels 40 euro extra voor TZ. Heb vriendelijk bedankt.
En dan komt ze met 'als je een mooie, leuke date wil hebben kost dat geld'. Klopt, maar dat lukt ook wel voor minder..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Danielle geweest in utrecht, na het adress te hebben verkregen via WA heb ik de auto geparkeerd bij haar in de straat (Wel betaald parkeren).
Eenmaal binnen is het een vriendelijk knappe verschijning, heb vooraf gedoucht en kreeg een schone handoek mee. Ze heeft me heerlijk gepijpt PZC, heb haar heerlijk gebeft en gerimt. Intiem was ook top, met uitzicht op z'n lekkere kont is het moeilijk om alles onder controle te houden ;)

Al met al een geslaagde date, ik ga zeker nog eens terug als ik in de buurt van utrecht ben.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Twee weken geleden bij haar geweest. Misschien ontbrak de klik, maar vond het een oké bezoek.

Pijpen kan ze inderdaad ontzettend goed. Je merkt ook dat ze er plezier in heeft. Zoenen doet ze echt maar minimaal in mijn geval.

Dame ziet er wel goed uit. Iets breder qua bouw dan op de foto's. Zeker atletisch en wat mij betreft geen sprake van een echt buikje.

Zou haar niet nogmaals bezoeken doordat ik het wat zakelijk vond. En voor de prijs verwacht ik net iets meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was wat sceptisch toen ik voor de eerste keer naar Danielle toe ging, ondanks alle juichende reviews: mijn algemene ervaring met sekswerkers uit "Oost-Europa" is dat ze wat routineus en niet erg passievol zijn. Echter, als één woord Danielle beschrijft dan is het wel "passie".

Maar laat ik beginnen bij mijn eerste indruk: "Pipi Langkous" staartjes boven prachtige donkere ogen, een bodystocking accentueerde heerlijke lichaamsvormen (die "too good to be true" borsten zijn 100% echt!)! Gelijk een relaxte sfeer die, na een paar drankjes, zelfs lacherig en flirterig werd.

Danielle nam vervolgens het initiatief tot lichamelijk contact. Bij veel sekswerkers is dit wel anders: die proberen je zo lang mogelijk aan de praat te houden. Een groot geslacht vinden veel sekswerkers een probleem. Danielle reageerde echter enthousiast en vroeg of ze een (anoniem) filmpje van ons mocht maken. Al vrij snel daarna gaf Danielle aan dat ze zo opgewonden was dat ze moest squirten. Onze vrijpartij hebben wij daarom in de badkamer vervolgd.

Een erg hete date dus. Als ik één minpuntje moet bedenken dan is dat de "vol gas" seks bij dit eerste afspraakje weinig ruimte liet voor teasen en plagen; dat is echter bij de reeks afspraakjes die daarna nog volgde (in duur uiteenlopend van 2 tot 4 uur) wel rechtgezet. :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alles wat hiervoor beschreven is klopt. Iets voller dan de foto's maar een prachtige dame.
Pijpen met passie en tijdens de daad ook enthousiast. Lijkt van haar werk te houden, anderen kunnen nog veel leren van hoe zij het uitoefent!
 
Die loopt dus een vaste inkomsten van 1600 per maand mis.
Ze gokt er op dat je alsnog gaat omdat je verslaafd zou zijn aan haar.

Genoeg dames die voor dat geld haar best doen voor je hoor, zou er niet rouwig om zijn, verder denk ik dat ze zelf contact met jouw opneemt om de breuk te herstellen, zeker als het even rustig heeft.
 
Al krijg ik er geld op toe, ik bezoek haar niet meer.

Bij een eerder bezoek aan haar wilde ik er een derde uurtje aan vastknopen. Dit kon omdat de klant na mij (via WhatsApp) ermee had ingestemd later te komen, zei zij. Nadien hoorde ik dat die man van ver kwam en (geïrriteerd) in de straat anderhalf uur in zijn auto had moeten wachten.

Nu wrijft ze me aan dat ik boter op mijn hoofd heb dat ik hier toen wel mee akkoord ging. Ze had mij destijds echter verteld dat die klant er vrede had later te komen, en niet dat hij in zijn auto zat te wachten.
 
In 2021 bezocht toen ze nog in A'dam zat. Mooie meid, leuk gezichtje en een te lekkere lichaam idd maar qua beleving was het matig. Toen zoende ze nog wel maar nu niet meer heb ik vernomen, niet dat ze daar goed in was... Prijzen worden hoger met steeds minder service. Heb zojuist haar prijs gecheckt, sinds vandaag dus €300.. ziek... blijkbaar kunnen en willen mensen het nog steeds betalen voor minder service. Deze sector is helaas ook helemaal verziekt.
 
Al krijg ik er geld op toe, ik bezoek haar niet meer.

Dat is het enige juiste wat je kan doen. Negeren en blokkeren, zodat je ook niet in de verleiding wordt gebracht als ze wel appt.

Ze mag dan meer verdienen nu per uur (300, wat idioot is) maar die 2 uur moet ze anders in gaan vullen. Daarvoor moet ze mensen vinden die 300euro/uur willen neerleggen.
De animo wordt alleen maar minder, met die prijs en dalende tevredenheid wat je ervoor terug krijgt.
 
In 2021 bezocht toen ze nog in A'dam zat. Mooie meid, leuk gezichtje en een te lekkere lichaam idd maar qua beleving was het matig. Toen zoende ze nog wel maar nu niet meer heb ik vernomen, niet dat ze daar goed in was... Prijzen worden hoger met steeds minder service. Heb zojuist haar prijs gecheckt, sinds vandaag dus €300.. ziek... blijkbaar kunnen en willen mensen het nog steeds betalen voor minder service. Deze sector is helaas ook helemaal verziekt.
Of deze prijs "ziek" is? Prijzen komen, net als bij elke andere markt, tot stand onder invloed van vraag en aanbod. Blijkbaar is er naar wat Danielle biedt veel vraag en beperkt aanbod. Je kan haar niet kwalijk nemen dat zij die schaarste gebruikt om een hogere prijs dan standaard te vragen.

Ik denk dat de meerwaarde ook niet zit in "extra services" (die al dan niet mogelijk of inbegrepen zijn) maar in de totaalervaring, althans zo beleefde ik het. In die zin biedt Danielle niet minder maar meer service: in haar "aquarium kamer" met het diffuse blauwe licht voelde ik me elke keer een duiker die even een andere wereld binnenstapt.
 
Dat is het enige juiste wat je kan doen. Negeren en blokkeren, zodat je ook niet in de verleiding wordt gebracht als ze wel appt.

Ze mag dan meer verdienen nu per uur (300, wat idioot is) maar die 2 uur moet ze anders in gaan vullen. Daarvoor moet ze mensen vinden die 300euro/uur willen neerleggen.
De animo wordt alleen maar minder, met die prijs en dalende tevredenheid wat je ervoor terug krijgt.
Toen ik Danielle een keer vroeg of zij niet overwoog de prijzen te verhogen zei zij dit te zullen doen vlak voordat zij zou stoppen in Utrecht te werken. Dit, of omdat zij inmiddels voldoende vaste (en naar verwachting loyale) klanten klanten heeft die bereid zijn meer uit te geven, kan de reden zijn dat zij nu de prijs verhoogt.

Ik heb met Danielle nog contact gehad en het is goed tussen ons. Ik heb wel aangegeven niet meer langs te komen. Het zou (voor mij) niet meer hetzelfde zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Danielle geweest.
Een afspraak maken ging vrij makkelijk via WhatsApp.
Locatie in Utrecht is top qua snelweg, qua discretie voor gebouw vond ik persoonlijk iets minder. Maar dit is iets waar ik soms wat teveel mee bezig ben.
Hygiëne is top, ze wil dat je vooraf een douche neemt en achteraf ook mogelijk.
In bed laat ze je genieten, is ze lief, doet haar best en is een ontzettend leuke verschijning.
Zelf nog niet de kans nogmaals op bezoek te gaan maar dit volgt vanzelf.

Discussies over de prijs vind ik een beetje flauw. Wanneer alles duurder wordt dan wordt deze hobby ook duurder. Het is haar goed recht te vragen wat ze wil en ik vind de prijs kwaliteit verhouding prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan