Recensie Honey/Danielle, Amsterdam (voorheen Utrecht) 4,15 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb zojuist haar prijs gecheckt, sinds vandaag dus €300.. ziek... blijkbaar kunnen en willen mensen het nog steeds betalen voor minder service. Deze sector is helaas ook helemaal verziekt.
De datum van dit bericht valt mij nu pas op. Met oud- en nieuwjaarsdag verhogen veel DvP's tijdelijk hun tarief. Dat was hier natuurlijk ook het geval.
 
Na een hiatus van een paar maanden vandaag de wandelschoenen weer aangetrokken. Ik heb vanavond een afspraak met Danielle. Iemand recent nog bij haar geweest die informatie en/of tips voor me heeft? Mijn recensie zal uiteraard snel volgen.

Edit: Dame heeft afgezegd.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Laatst bij deze dame geweest. Mede door de overwegend goede recensies hier en op Kinky.
Toegegeven, het is een alleraardigste jonge dame. Haar figuur is wat voller an de foto's doen lijken. Haar borsten zijn wel mooi, rond en stevig.
Deze dame is uitermate goed verzorgd en ook het huisje is heel netjes en heel schoon.

Het pijpwerk was zonder condoom. Niet slecht, maar heb beter gehad. Zoenen was er niet bij. De posities 'girl in top' en 'missionaris' waren wat mij betreft vrij passieloos. Ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan en heb maar snel mijn kruid verschoten.
Er was duidelijk geen klik. Jammer.
 
Wat opvallend is dat deze dame heel veel reviews heeft op kinky waarvan vele 5 sterren reviews van 1 review accounts.
Is deze dame actief de klanten aan het aanjagen voor het schrijven van reviews op kinky?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook bij haar geweest.
Vindt het allemaal maar matig.
Pijpen heel kort neuken kon niet echt mijn ding doen. En let wel op de tijd.
 
I have been there now for two times and for me for unknown reason i have been blocked on Wa. I really dont know why. Bothes time were verry nice in mine opinion, but maybe for her it is not.
It would be nice if she tells the customers why she wont answer anymore so both of us are dont waisting our times.

I wish her the best.

Carlitos.
 
I have been there now for two times and for me for unknown reason i have been blocked on Wa. I really dont know why. Bothes time were verry nice in mine opinion, but maybe for her it is not.
It would be nice if she tells the customers why she wont answer anymore so both of us are dont waisting our times.
Most girls use a shared list of customers with notes about them. One bad note about you from a different girl could lead to a block. It might not even be Danielle who blocked you but her assistant, manager, or roommate.
 
Most girls use a shared list of customers with notes about them. One bad note about you from a different girl could lead to a block. It might not even be Danielle who blocked you but her assistant, manager, or roommate.
I know they do! But i just visit her! I think it is an misunderstanding. Thanks anyway for youre message.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook Bij Danielle geweest.

Het is een hele knappe dame met mooie borsten, mooie kont en een echt zandloper figuur.
Ze is lekker strak en ziet er mooi verzorgd uit.

Ik wist al een beetje wat je kon verwachten n.a.v. de reviews. We hebben twee rondes gedaan.
Het was een geweldige blowjob, ze is creatief met haar tong en handen, het is bijna een soort massage blowjob. Heel erg lekker

Neuken was fijn want ze is lekker strak en beweegt heerlijk mee. Ze gebruikt de muziek voor ritme.

Het was een vrolijke meid en ik heb heerlijk geneukt. Ook hadden we een klik tijdens het praten, en er was een goede mate van respect naar elkaar toe.
Het was geen GFE want geen zoenen. Dus let op wat je verwacht

Ik denk dat ik nog wel een keer ga, ik heb een goed gevoel bij deze dame!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3922072-danielle
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens bij Danielle geweest. Wat een lieve schat is het toch! En hoe ongelooflijk goed kan zij pijpen zeg...
Kom zeker nog eens terug bij deze parel!
 
Maar met 35 reviews en dan een 4.8 gemiddeld op Kinky is toch niet slecht denk ik?
op haar Kinky lijkt ze in haar service geen 'intiem/neuken' meer te hebben staan. Is het dan alleen nog maar pijpen voor die bedragen? zal wel foutje zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan