Recensie Danna, House of Pleasure, Ophoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kansenparel

Vaste klant
120
28/08/21
418
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/danna-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zondag weer eens bij HOP geweest.
Had eigenlijk een afspraak staan met Roxi, maar helaas werd mij bij aankomst medegedeeld dat deze afspraak niet door kon gaan (met een hele goede rede overigens die ik hier niet openbaar op het forum ga plaatsen)
Ik had de keuze om te blijven voor een voorstelronde of weer naar huis gaan.
Had eigenlijk Micha als alternatief willen nemen maar zij was helaas al bezet.
Aangezien ik er toch was, de keuze gemaakt voor een voorstelronde en gekozen voor Danna.
Ik had haar vorig jaar al eens gezien met een voorstelronde en ik vond haar wel wat aantrekkelijks hebben, dus de gok maar eens genomen en voor haar gekozen.

Danna is een leuke dame met flinke borsten.
Helaas spreekt ze nauwelijks Engels en ik totaal geen Spaans, waardoor de communicatie toch wel wat stroef verliep.
Ik praat toch graag met de dame na de seks, en met iemand die nauwelijks Engels spreekt of verstaat wordt dit toch wel lastig.

Een beetje zoenen deed ze wel, maar wel minimaal helaas.
Pijpen doet ze volgens mij erg graag, en ze doet dit ook lekker en vergeet ook zeker de ballen niet.
De seks is ook prima, en ze is wel lekker strak.

Ze vertelde me dat ze 21 was, ik had haar eigenlijk iets ouder geschat. Ze staat ook online als 25 al weten we natuurlijk allemaal wel dat dit niks wil zeggen.

Al met al zeker geen slechte ervaring, maar voor mij helaas geen herhalingsgevaar omdat de communicatie toch wel een puntje is voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Zondag weer eens bij HOP geweest.
Had eigenlijk een afspraak staan met Roxi, maar helaas werd mij bij aankomst medegedeeld dat deze afspraak niet door kon gaan (met een hele goede rede overigens die ik hier niet openbaar op het forum ga plaatsen)
Ik had de keuze om te blijven voor een voorstelronde of weer naar huis gaan.
Had eigenlijk Micha als alternatief willen nemen maar zij was helaas al bezet.
Aangezien ik er toch was, de keuze gemaakt voor een voorstelronde en gekozen voor Danna.
Ik had haar vorig jaar al eens gezien met een voorstelronde en ik vond haar wel wat aantrekkelijks hebben, dus de gok maar eens genomen en voor haar gekozen.

Danna is een leuke dame met flinke borsten.
Helaas spreekt ze nauwelijks Engels en ik totaal geen Spaans, waardoor de communicatie toch wel wat stroef verliep.
Ik praat toch graag met de dame na de seks, en met iemand die nauwelijks Engels spreekt of verstaat wordt dit toch wel lastig.

Een beetje zoenen deed ze wel, maar wel minimaal helaas.
Pijpen doet ze volgens mij erg graag, en ze doet dit ook lekker en vergeet ook zeker de ballen niet.
De seks is ook prima, en ze is wel lekker strak.

Ze vertelde me dat ze 21 was, ik had haar eigenlijk iets ouder geschat. Ze staat ook online als 25 al weten we natuurlijk allemaal wel dat dit niks wil zeggen.

Al met al zeker geen slechte ervaring, maar voor mij helaas geen herhalingsgevaar omdat de communicatie toch wel een puntje is voor mij.
Tja, had ook gebeld voor Roxi, specifiek vrouwelijk maandelijks probleempje gooide roet in het eten idd.
Gelukkig voor mij was Micha toen wel nog beschikbaar, is een prima alternatief.
Roxi vertrekt deze week naar huis, 🤞dat ik ze nog een leuke afscheidsdate kan geven. 😇
 
Tja, had ook gebeld voor Roxi, specifiek vrouwelijk maandelijks probleempje gooide roet in het eten idd.
Gelukkig voor mij was Micha toen wel nog beschikbaar, is een prima alternatief.
Roxi vertrekt deze week naar huis, 🤞dat ik ze nog een leuke afscheidsdate kan geven. 😇
Dat gaat mij helaas niet meer lukken deze week. Hopen dat ze nog een keer terug komt. Doe haar de groeten🤞 ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan