Recensie Nina ,Hasselt (Voorheen Genk) (Voorheen Daphne, As) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ssteelss

Wandelaar
46
24/09/22
35
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/daphne-63
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een cardate gedaan met Daphne. 21 jaar alles met condoom. Een vluggertje voor 50€, een leuk tussendoortje.
Daphne
 
Had gisteren een afspraak gemaakt voor vandaag 14:00 Cardate, exacte locatie zou ik vandaag krijgen.

13:30 thuis vertrokken en bericht gestuurd dat ik er om 14:00 zou zijn. Appjes wel gelezen maar geen reactie.

14:00 aangekomen, meermaals geapped en gebeld… 0.0 reactie. Helaas.

Gewacht dat 14:30 en weg.
 
Makkelijk te bereiken met gewone auto?
Of eerder slechte weg
Makkelijk te bereiken. En nu mijn recensie. Ze heeft mooi figuur. Kleine mooie borsten. Ze had problemen met het condoom omdoen. Maar het pijpen maakte veel goed. Ze blijft lang zuigen. Toen gevraagd om te neuken. Missionaris en het viel mij op dat zij heel nat was dus het penetreren ging vlot en het was best wel een korte vrijpartij. Verwacht u niet aan positiewisselingen in auto. Kortom wil je een vlugge wip met een best mooi meisje raad ik haar zeker aan. Kussen doet ze wel niet
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150+kamer
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd proberen kunnen afspreken met deze dame.
Iets in haar advertentie en het zien van haar foto trok me aan.

En ik heb geen spijt van deze afspraak het is een Mooie jonge dame .
Die eerlijk haar afspraak na komt aangezien ze zonder wagen zit moet je ze een lift geven maar daar heb ik geen probleem mee.
Ik had gekozen voor een uurtje op kamer.
In begin van de date gevraagd zoenen doet ze niet dus dan houden we ons daar aan.
De rest doet ze alles met condoom.
Vingeren en neuken in meerdere standjes geen probleem .
Heerlijk lichaam om naar te kijken

Ze wordt tijdens het vingeren goed nat dus ik denk toch dat ze er ook van geniet .
Tijdens het neuken liet ze mij lekker doen niet gelijk bij sommige dames die je op afstand houden en de benen dicht doen.

Enkel de kost van de date + de kamer maak het voor mij wat aan de dure kant .

Maar ik denk toch dat ik met haar meer ga afspreken als mijn agenda en portefeuille het toe laat .
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/daphne-63
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd nog eens geprobeerd bij Daphne, dit keer met succes. Reageerde vlug en afspraak was snel gemaakt.

Uurtje later haar opgehaald aan de kerk in As, vervolgens naar haar afwerk plekje gereden.

Ze is erg aardig en lief, echter ze zoent niet. Tietjes bloot en broek uit, lekker kleine tepels die na wat likken keihard werden.

Regenjasje aan en haar laten pijpen, lekker. Even gestopt en nogmaals wat met haar tepels gespeeld en haar gevingerd, ze wordt echt kletsnat.

Weer laten pijpen terwijl ik haar vingerde, helaas kwam ik al snel klaar maar ze pijpte wel nog even door.

Zaak schoongemaakt en vertrokken.
Voor €50 kun je geen bult vallen!

De volgende keer haar maar neuken of meenemen naar Cupido voor uitgebreider werk.

Aanrader: Ja
 
Na een lange tijd proberen kunnen afspreken met deze dame.
Iets in haar advertentie en het zien van haar foto trok me aan.

En ik heb geen spijt van deze afspraak het is een Mooie jonge dame .
Die eerlijk haar afspraak na komt aangezien ze zonder wagen zit moet je ze een lift geven maar daar heb ik geen probleem mee.
Ik had gekozen voor een uurtje op kamer.
In begin van de date gevraagd zoenen doet ze niet dus dan houden we ons daar aan.
De rest doet ze alles met condoom.
Vingeren en neuken in meerdere standjes geen probleem .
Heerlijk lichaam om naar te kijken

Ze wordt tijdens het vingeren goed nat dus ik denk toch dat ze er ook van geniet .
Tijdens het neuken liet ze mij lekker doen niet gelijk bij sommige dames die je op afstand houden en de benen dicht doen.

Enkel de kost van de date + de kamer maak het voor mij wat aan de dure kant .

Maar ik denk toch dat ik met haar meer ga afspreken als mijn agenda en portefeuille het toe laat .
Wat was je kwijt totaal
Kamer in ook?
 
Na lange tijd nog eens geprobeerd bij Daphne, dit keer met succes. Reageerde vlug en afspraak was snel gemaakt.

Uurtje later haar opgehaald aan de kerk in As, vervolgens naar haar afwerk plekje gereden.

Ze is erg aardig en lief, echter ze zoent niet. Tietjes bloot en broek uit, lekker kleine tepels die na wat likken keihard werden.

Regenjasje aan en haar laten pijpen, lekker. Even gestopt en nogmaals wat met haar tepels gespeeld en haar gevingerd, ze wordt echt kletsnat.

Weer laten pijpen terwijl ik haar vingerde, helaas kwam ik al snel klaar maar ze pijpte wel nog even door.

Zaak schoongemaakt en vertrokken.
Voor €50 kun je geen bult vallen!

De volgende keer haar maar neuken of meenemen naar Cupido voor uitgebreider werk.

Aanrader: Ja
Al haar eens in de Cupido geprobeerd?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb er ook mee afgesproken
Lekker pijpen mooie stevige natural tietjes
Knappe grote meid
Jammer geen tongzoen of kussen
Word drijfnat…..
En komt intens klaar
Jammer dat pijpen met condoom is
Anders sprak ik er vaker mee af
Voor herhaling vatbaar
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan