Recensie Nina ,Hasselt (Voorheen Genk) (Voorheen Daphne, As) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest. Snel en vlot afgesproken via Whatsapp.
Het is een mooie meid, vrij groot van postuur (niet veel kleiner dan mij, en ik ben 1m83). Afgesproken voor cardate, maar met het mooie weer zijn we het bos ingetrokken (eerste keer voor mij en dus spannend).
Ze heeft er zelf veel zin in (ook al komt ze ietwat verlegen over), en wordt dus ook lekker nat bij het vingeren.

Ze vertelde dat ze de dag ervoor een maagbloeding had gehad tengevolge een maagontsteking en dat ze voorlopig haar recht hield met pillen. Vermoedelijk dat ze daarom nu tijdelijk gestopt is.
 
Na lange tijd nog eens geprobeerd bij Daphne, dit keer met succes. Reageerde vlug en afspraak was snel gemaakt.

Uurtje later haar opgehaald aan de kerk in As, vervolgens naar haar afwerk plekje gereden.

Ze is erg aardig en lief, echter ze zoent niet. Tietjes bloot en broek uit, lekker kleine tepels die na wat likken keihard werden.

Regenjasje aan en haar laten pijpen, lekker. Even gestopt en nogmaals wat met haar tepels gespeeld en haar gevingerd, ze wordt echt kletsnat.

Weer laten pijpen terwijl ik haar vingerde, helaas kwam ik al snel klaar maar ze pijpte wel nog even door.

Zaak schoongemaakt en vertrokken.
Voor €50 kun je geen bult vallen!

De volgende keer haar maar neuken of meenemen naar Cupido voor uitgebreider werk.

Aanrader: Ja
Link is weg🤔
 
Weet iemand of ze nog actief is? Ben overgestapt op een ander telefoon nou ben ik haar nummer kwijtgeraakt. Haar adv staat ook niet meer online al verschillende keren gecheckt. Haar telefoonnummer zou ik waarderen als er iemand is die hem wilt delen. Bedankt.
 
Weet iemand of ze nog actief is? Ben overgestapt op een ander telefoon nou ben ik haar nummer kwijtgeraakt. Haar adv staat ook niet meer online al verschillende keren gecheckt. Haar telefoonnummer zou ik waarderen als er iemand is die hem wilt delen. Bedankt.
Ja naar schijnt
Vraag nu 100€ minimaal voor 30 min
Doe geen vluggertjes meer
 

Advertentie betreft Daphne.
Doet naar eigen zeggen geen cardate en vluggertjes meer.
 
Inderdaad ze is nog actief .
Alleen voor mij was het de laatste keer 180 voor een uur maar na hooguit 30 min was ik buiten .

Volgens mij heeft ze serieus problemen
Zag blauwe plekken en leek ze me afwezig/schrik te hebben tijdens onze date .
Ze kreeg constant berichten op haar gsm.
En de date zelf eerst me laten pijpen met condoom daarna zij bovenop en in doggy afgemaakt .
Toen nam ze onmiddelijk haar gsm en begon berichten te beantwoorden en zij dat een tweede keer niet meer kon waarom weet ik niet .
Ze zij me geen cardate meer te doen omdat het eens goed mis was gegaan met een klant en ook bestolen was geweest .

Bij het naar buitengaan leek ze het ook niet vertrouwen . Ik weet niet wat hier aan de hand is.
Want mijn eerste date vond ik super

Allemaal heel erg voor haar maar ik ga toch iemand anders zoeken ik vertrouw het daar niet echt meer .
 
Inderdaad ze is nog actief .
Alleen voor mij was het de laatste keer 180 voor een uur maar na hooguit 30 min was ik buiten .

Volgens mij heeft ze serieus problemen
Zag blauwe plekken en leek ze me afwezig/schrik te hebben tijdens onze date .
Ze kreeg constant berichten op haar gsm.
En de date zelf eerst me laten pijpen met condoom daarna zij bovenop en in doggy afgemaakt .
Toen nam ze onmiddelijk haar gsm en begon berichten te beantwoorden en zij dat een tweede keer niet meer kon waarom weet ik niet .
Ze zij me geen cardate meer te doen omdat het eens goed mis was gegaan met een klant en ook bestolen was geweest .

Bij het naar buitengaan leek ze het ook niet vertrouwen . Ik weet niet wat hier aan de hand is.
Want mijn eerste date vond ik super

Allemaal heel erg voor haar maar ik ga toch iemand anders zoeken ik vertrouw het daar niet echt meer .

Hmmm vreemd, wat was de ontvangst locatie?
 
Dit was inderdaad op locatie . Ik was misschien beter met haar op kamer geweest maar dan nog volgens mij zit ze toch serieus in de problemen met iets of iemand.
Ja ze zal wel met een pooier te maken hebben zeker he. Ale zogezegd een vriend/ pooier. En hoogstwaarschijnlijk zal het een marokkaantje te zijn. Want ik ken haar een beetje persoonlijk ook. Ze zit gN met een gemene vriend/pooier die snel veel geld wilt maken voor noh meer te snuiven waarschijnlijk. Jammer voor haar maar zij kiest er zelf voor...
 
Het is zeker Daphne van vroeger hoor .
Jammer dat ze zo een service geeft het niet tongzoenen en pijpen met condoom maakte voor mij niet veel uit aangezien ze knap was .

Maar een uur blijft voor mij wel een uur waarin ik graag 2 keer kan .
En niets zo vervelend als dat ze voordurend op de gsm bezig zijn .

Geef mij dan maar ze. Oudere dame maar iemand die het met volle goesting doet.
 
Het is zeker Daphne van vroeger hoor .
Jammer dat ze zo een service geeft het niet tongzoenen en pijpen met condoom maakte voor mij niet veel uit aangezien ze knap was .

Maar een uur blijft voor mij wel een uur waarin ik graag 2 keer kan .
En niets zo vervelend als dat ze voordurend op de gsm bezig zijn .

Geef mij dan maar ze. Oudere dame maar iemand die het met volle goesting doet.
----- Dame zelf!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja indd ik lees bepaalde reacties en bepaalde kritiek kan er zijn, kwil wel duidelijk maken dat ik het niet eens ben met bepaalde zaken, indd mijn prijzen waren hoger dan in het begin, als dit een afknapper is geen probleem kan veranderd worden. Hoewel ik bij een afspraak verschillende berichten binnen kreeg dit was van mijn prive leven en zulke dingen kunnen gebeuren niet enkel bij mij ook bij klanten.. maar laat me dit duidelijk stellen ik zal nooit een review plaatsen dat niet van mijzelf komt en als bepaalden dit wel denken dan vind ik dat heel jammer. Er zijn afspraakjes geweest die wel heel goed zijn gegaan daar kijken mensen dan niet naar maarja sommige onder jullie houden zich alleen vast houden aan het negatieve.
 
Ja indd ik lees bepaalde reacties en bepaalde kritiek kan er zijn, kwil wel duidelijk maken dat ik het niet eens ben met bepaalde zaken, indd mijn prijzen waren hoger dan in het begin, als dit een afknapper is geen probleem kan veranderd worden. Hoewel ik bij een afspraak verschillende berichten binnen kreeg dit was van mijn prive leven en zulke dingen kunnen gebeuren niet enkel bij mij ook bij klanten.. maar laat me dit duidelijk stellen ik zal nooit een review plaatsen dat niet van mijzelf komt en als bepaalden dit wel denken dan vind ik dat heel jammer. Er zijn afspraakjes geweest die wel heel goed zijn gegaan daar kijken mensen dan niet naar maarja sommige onder jullie houden zich alleen vast houden aan het negatieve
Dit forum gebruiken wij om elkaar info te geven over de service van dames.
In het begin deed ik hier nooit aan mee maar na een aantal slechte ervaringen heb ik me voorgenomen dit wel te melden .

Maar zoals ik ook bij jou heb gedaan zeg ik niet alleen als het slecht is maar de eerste recensie van me was wel heel positief.
Zo zie je maar dat ik gewoon vertel wat ik ervaar en zo proberen we elkaar te helpen.

Als je prijzen verhoogd is dit je goed recht en wie deze dan te hoog vindt moet verder zoeken. Zo ook voor de afspraken die je met de dame maakt ik kom deze altijd eerlijk na betaal netjes voor de date het afgesproken bedrag.
Maar ik vindt wel van een uur betalen is ook een uur daten.
En als eens het gsm toestel van de dame afgaat is nog niet zo een probleem al zet ik de mijne altijd op niet storen en sommige dames doen dit ook.

Maar tijdens onze laatste afspraak is je toestel toch zo een 100 keer afgegaan en was je heel afwezig leek me.
Je kan natuurlijk een slechte dag hebben maar dan kan je die dag beter niet afspreken .
 
Neem het niet persoonlijk, maar ik snap de mannen (m/v/x, ik sta van niks versteld) niet die toch nog per se een vrouw willen contacteren die met het weghalen van haar advertentie aangeeft van niet meer gecontacteerd te willen worden, tijdelijk, dan wel voor altijd. Kan iemand mij dat uitleggen wat daar de sport van is?
Bekijk het zo: als je het nummer had opgeslagen en haar belde, zou ze misschien opnemen. Dus kan altijd fijn zijn om het nummer te hebben.

Sommige mensen hebben ook geen zin om honderd keer opnieuw naar een advertentie te zoeken. Ik vind het rot-irritant dat ze hun advertenties offline zetten. Kan je ook telkens het hele topic doorspitten op zoek naar een werkende link...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan