Recensie Daphne, Landhuisje, Overloon (Sanne Prive Herten, Prive Yvonne,Total Touch, Geleen) 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

melkje

Wandelaar
60
13/10/21
56
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/7168026-daphne
Totale kosten (in euro)
75 zonder extra
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze kleine lieverd nu een paar maal bezocht… Als het tijdtechnisch beter kon ging ik er altijd naartoe.
Ze ontvangt tot 17 uur dus met werk is dat wat lastig.

Mooie kleine verzorgde dame/meid. Stelt je erg op het gemak en neemt rustig de tijd voor je. Heeel zacht en subtiel weet ze je in een staat te brengen dat je niet meer te houden bent.

Aangegzien ik het vertrouwde met haar ook wat geprobeerd.. wil het zelfs geen lichte sm noemen maar ze kan heel fijn in je pik en zak bijten en op je ballen slaan en dan zegt ze oh kijk hij vind het leuk wat hij is stijf geworden 😁
erg aangenaam.

Samen douchen erg fijn en na afloopt krijg je slurfje nog een opfrsbeur aan de kraan van haar. Opletten dat hij niet nog eens afgaat😜..

Pijpen is heeeelijk, en tegen extra is meer mogelijk.

Een massage heb ik ook eens gekozen maar was niet zo bijzonder en die tijd spendeer ik liever anders.

Ze is heel proper en samen douchen maakt het af. Heb haal anusje kunnen likken en 69 is heel prima.

Ze komt niet bij iedereen klaar en niet altijd zegt ze. Eenmaal met 69 is het gelukt , andere keren ook niet wat mij dan ook het idee geeft dat ze niet faked.

Van lief zacht strelen kan ze overigens wel opgewonden raken…

Lief meisje die weet hoe ze je moet verwennen en soort van echte vriendin gevoel moet geven..

De locatie is zeer proper.
 
Ik ga haar binnenkort ook maar eens een bezoekje brengen. Is dit toevallig de dame die een aantal jaren geleden foto's op Kinky had staan die genomen waren op een trap van een gewoon woonhuis?
 
Ik wil graag bij haar langsgaan maar ik vind de foto's die ze bij haar advertentie heeft staan niks zeggend. Je kunt niet echt goed zien of ze een beetje een lekker figuur heeft. Kan iemand meer vertellen uit eigen ervaring?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Daphne ontvangt nu in Kerkrade bij Privehuis Yvonne. Kom er zojuist vandaan en kan mij alleen bij de eerdere review aansluiten...erg aardig; knap en neemt echt de tijd voor je. Ik koos bewust voor licht BDSM spel met facesitting (zij op mij) en uitgebreid anaal bij mij ..dus deze keer geen intiem bij haar maar dat haal ik de volgende keer zeker in.
Daphne bedankt voor de fijne en vooral relaxed 45 minuten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/6216358-daphne
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weer eens bij Yvonne geweest. 1 dame aanwexzig, Daphne. Leuke Limburgse dame.
Na het wassen en de andere plichtplegingen op het bed beland. Dacht ff dat ze haar edele delen ingesmeerd had met glijmiddel maar ze was erg geil gewoden van mij, leuk om te horen, goed voor het ego :)
Heerlijk gepijpt en vervolgens haar lekker gelikt. Bijna rubbertjer vergeten maar daarna lekker afgemaakt. Aanrader.
 
Ken haar nog van Geleen , lekker ding en als je het goed doet komt ze ook lekker klaar . Is heel goed in het geven van een prostaat massage ,zorgt dat het niet te snel opbouwd maar wel lekker lang doorwerk in je pik.
 
Ik zie nu dat ik op deze site nog geen referentie over Daphne heb geschreven.
Ik denk datum haar ongeveer 10x bezocht heb. Dat zegt eigenlijk al genoeg want anders ga je niet terug,
Super leuke meid , lekker lichaam maar vooral heel aardig en ontdeugend.

Ik ga haar zeker snel weer bezoeken in Kerkrade. Laatste x heb ik een andere afslag genomen (Chantal) maar kom zeker terug
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aantal weken geleden weer op bezoek bij Daphne. Dezelfde kwaliteit als toen ze in Geleen werkte.
Het is en blijft een heerlijke en eerlijke meid ..
Ze weet precies hoe ze mij moet aanraken om langzaam op te geile . De subtiele aanrakingen, het langzame voorspel.. heerlijk.
Ze gaat doorgaans nadat ik hard ben liggen dat ik met haar kan spelen.. lekker zacht strelen en uitdagen en dan zie ik haar genieten om vervolgens na een tijdje mij pielemans weer wat te kietelen en de balletjes te kneden en dan door naar 69 waar ze het klaarkomen van mij lang genoeg weet uit te stellen zodat ze zelf eerst lekker schokt van genot en dan mijn zak leegt door alle warme zaad in haar
mondje te nemen.

toppertje..
 
Vandaag ook het genoegen gehad om Daphne te mogen bezoeken. Kan alle positieve berichten van hierboven alleen maar bevestigen.
Ze is echt een heerlijk jonge dame en eigenlijk te jong voor mij, maar zij weet echt hoe je een man moet plezieren en ik heb er dan ook zeer va genoten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook het genoegen gehad om Daphne te mogen bezoeken. Kan alle positieve berichten van hierboven alleen maar bevestigen. Ze is echt een heerlijk jonge dame en eigenlijk te jong voor mij, maar zij weet echt hoe je een man moet plezieren en ik heb er dan ook zeer va genoten.
 
J
Vandaag ook het genoegen gehad om Daphne te mogen bezoeken. Kan alle positieve berichten van hierboven alleen maar bevestigen. Ze is echt een heerlijk jonge dame en eigenlijk te jong voor mij, maar zij weet echt hoe je een man moet plezieren en ik heb er dan ook zeer va genoten.
Je zegt te jong ? 35-40 is toch een prima leeftijd ?
 
Ze is jaren in Geleen geweest en daar heb ik haar bezocht. Niet 1x maar vaker. En ook op Hookers stond mijn recensie.
Veel plezier en we zien je recensie met belangstelling tegemoet!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een uurtje van Daphne Mogen genieten.
Eerst even lekker douchen en toen op bed beland en ze begon me meteen te verwennen met haar mond, niet veel later werd het standje 69 waar ze ook duidelijk van genoot.
Daarna kreeg ik een heerlijke lange massage waarbij ze lekker over mijn lichaam gleed.
Toen nog een lekker standje gedaan en uiteindelijk heeft ze me met haar mond tot een geweldig hoogte punt gebracht.

Daphne bedankt en een hele fijne vakantie!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijd terug bij Daphne geweest, ik belde Yvonne of er dames vrij waren en tot mijn verbazing hoorde ik dat Daphne vrij was. Ik heb haar gevraagd om mij wat lichte SM te laten ervaren. In een woord: heerlijk! Ze heeft een geil lichaam en is een leuke vrouw om mee te kletsen.

Na had maken van wat afspraken werd ik vastgebonden en begon ze mijn pik lekker te zuigen. Toen hij hard genoeg was kreeg ik een paar flinke tikken op mijn harde paal. Ze genoot er zelf vlgs mij ook van. Ik kreeg het commande om op mijn knien te gaan zitten, om lekker wat tikken van achter te krijgen, terwijl ze tussen mijn benen aan mijn pik trok. Het werd me toen al bijna te veel. Ik stelde voor om haar te beffen, zodat mijn pik even kon bijkomen. Op haar rug heb ik haar poes, met piercing, lekker gebeft en gevingerd (wat ze vlgs lekker vond). Vervolgens in standje 69 haar verder gelikt en gevingerd, terwijl zijn mijn paal weer onder handen nam.

Ondertussen was ik zo geil, dat de sex maar een paar momentjes en standjes heeft geduurd, wat heb ik heerlijk gespoten in haar.

Herhalingsgevaar 100%!!!
 
Is dit de link?
Is bij de prijs pzc inbegrepen of zijn er diverse extra's die betaald moeten worden?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week met Yvonne gebeld en te horen gekregen dat alleen Maria aanwezig was. Eenmaal daar verscheen tot mijn verbazing Daphne bij het voorstellen, na mijn vorige date met haar was mijn keuze zo gemaakt! Op naar de kamer met Daphne. Wat een geile, mooi en leuke vrouw is dat. Meteen leuk aan het kletsen en eenmaal naakt op bed kreeg mijn pik een heerlijke pijpbeurt. Ze wist nog precies hoe ze hem keihard moest maken. Ik speelde lekker met haar poes die flink nat werd. Soms stopte ze met pijpen wat voor mij een teken was dat ze het vingeren lekker vond. Na een paar minuten vroeg ze of ik standje 69 wilde, zodat ik haar kut kon likken en vingeren. Zo gezegd zo gedaan, ook in dit standje stopte ze af en toe met pijpen en voelde ik haar lichaam lekker genieten. Ik vroeg of zij niet een lekker speeltje had, waarmee ik haar mocht verwennen. Er kwam een lekker klein vibratortje uit haar tasje, om haar clitje mee te verwennen.

Ondertussen waren we allebei lekker geil, zij kon niet langer wachten en kwam zo lekker op mij zitten. De aanblik op hare lekker poes waar mijn pik ingleed, haar volle lekkere borsten maakten dat ik al snel op springen stond. Zij vroeg om op haar te komen liggen, dat vind zij (en ik ook) een heerlijk standje. Haar benen werden op mijn schouders gelegd, en met mijn paal tikte ik lekker op haar poes. Heerlijk binnen gedrongen en haar missio geneukt. Toen kon ik mijn zaad niet langer binnen houden.

Daphne binnenkort kom ik weer langs!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan