Recensie Dara, Dawrung, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opperman

Stamgast
Forumpionier
716
08/07/21
925
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://dawrung.nl/ons-team
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben nu tweemaal bij deze kanjer geweest.
Dara 45 (en in tegenstelling tot veel andere dames, is zij echt 45 en niet veel ouder)
Gelijk al een klik met haar, verzorgde MILF.

De massage vond ik goed.
En het tweede deel was erg goed te noemen. Ze speelt het spel leuk mee en ze geeft zelfs het idee te genieten.

€70/uur
€70 voor pretpakket (zoenen, vingeren, beffen,intiem etc etc.)

Kleine maar frisse kamers. Enige nadeel voor sommige wandelbroeders is dat het aan een drukke weg ligt en mensen je dus naar binnen/buiten zien gaan. Voor mij geen issue, maar ik kan mij voorstellen dat... ;)

Voor mij een groot herhalingsgevaar.
 
In het nabije verleden had ik Dara vele malen bezocht.

Een aardige milf met veel ervaring. Ik boekte altijd massage met intiem bij haar want ze was echt verdomd goed in bed ! Sex met haar deed ze met veel passie, inzet, en enthousiasme. Ze genoot er zelf ook van als je haar keihard neukte.

Opmerkelijk was dat ze spontaan mijn kont gaatje ook likte. Dit gebeurt niet erg vaak bij mij en wat een lekker gevoel was dat. Heerlijk !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om binnenkort naar Dara te gaan, zonder intiem maar wel vingeren en beffen. Wat zou een faire extra prijs zijn denken jullie?
Is er iemand die al eens een date met haar gehad heeft zonder intiem? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
 
Ik ben van plan om binnenkort naar Dara te gaan, zonder intiem maar wel vingeren en beffen. Wat zou een faire extra prijs zijn denken jullie?
Is er iemand die al eens een date met haar gehad heeft zonder intiem? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Je moet het zo zien:
wanneer jij in het kutje gaat, is dat best intiem en ga jij betalen
wat er in het kutje gaat, zullen ze zelf bepalen
haha, zoiets toch?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.dawrung.nl/ons-team
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame niet heel lang geleden bezocht. Ik had de salon gebeld en er waren meerdere dames beschikbaar. Toen ik op locatie aankwam, kon ik alleen kiezen uit Dara. Qua gezicht deed ze me denken aan een hele knappe oudere vrouw uit mijn persoonlijke omgeving. Dus op het eerste gezicht was het geen teleurstelling.

Heb €70 betaald voor een massage van een uur. Op de kamer gelijk de douche in (helaas niet samen met haar). Daarna hebben we de extra's besproken. Ik vroeg naar de mogelijkheden en ze zei dat het €70 extra was voor intiem, waarna ik vroeg of zoenen en pzc inbegrepen zat. Ze zei dat ze niks zonder condoom doet en over zoenen zei ze "een beetje". Kleine teleurstelling, maar het is dat ik hoopte dat we er nog een feestje van konden maken.

Ze begon met de massage. Die was goed. Tijdens de massage zei ze dat ze me ergens van kende (die knappere oudere vrouw uit mijn omgeving kon ze nooit zijn, maar wat zou ik dat leuk gevonden hebben). Ze dacht dat ik de salon vaker had bezocht, maar het was toch echt mijn eerste keer daar. Ze loog volgens mij ook over haar leeftijd, want ze zei dat ze 40 was. Ik snap niet waarom ze dat deed, want ze ziet er goed uit voor haar leeftijd.

Over naar het intieme gedeelte. Dat vond ik een stuk minder. Ze heeft heerlijke billen (en borsten) en ze gaf er ook goed uitzicht op bij het pijpen. Ik zei haar om op mijn gezicht te komen zitten voor 69, maar dat had ze niet goed begrepen want ze ging reverse cowgirl zitten op mijn kleine vriend, wat ik eigenlijk ook niet erg vond. Daarna zijn we geswitcht naar lepeltje-lepeltje. Ik probeerde haar te zoenen. Dat liet ze toe maar ze zoende niet terug. Als laatst geswitcht naar missionaris en daar gaf ze wat kleine kusjes terug. Vond het heel jammer dat het alleen bij die kleine kusjes is gebleven. Ze vroeg ook vaak of ik al was klaargekomen, wat ik ook irritant vond.

Na het hoogtepunt was het nog even bijkomen en dan wil ik wel een beetje knuffelen en aan elkaar zitten. Toen ik aan haar borsten wilde zitten, sloeg ze mijn handen weg en zei ze dat ik €30 extra moest betalen voor een tweede ronde... Ze heeft me nog een nekmassage gegeven om de rest van het uur te vullen.

Conclusie: dame ziet er goed uit en de massage was goed. De extra services vond ik niks, maar dat kan aan mij liggen. Waarschijnlijk was de klik er gewoon niet. Toch kom ik misschien nog een keer terug.
 
Nou, ik ben dus laatst op herhaalbezoek geweest (deze keer alleen massage met handmatig hp, zonder extra's). Ik kreeg de indruk dat ze me niet herkende. Had ook helemaal niet gezegd dat ik haar eerder had bezocht.

De klik leek er nu wel te zijn en de massage was weer prima. Deze keer liep ze tijdens de massage ook even op mijn rug. Bij de penismassage was er een moment dat ze iets te hard in mijn ballen kneep (misschien herkende ze me toch? :LOL:). Ik schreeuwde het nog net niet uit van de pijn, en mijn 'opgewondenheid' was vanaf toen wel weg. Dat was ook te merken tijdens het handmatige hp, maar ze deed wel haar best.

Toen ik uit de douche kwam en me weer wilde aankleden, begon ze me een beetje te teasen en overal aan te raken. Eigenlijk had ik haar handen toen ook moeten wegslaan, maar ik sla geen vrouwen 😁.

Goddamn dat is echt bikkelhard hahaha niet eens een afscheidskneepje ? ;)
Die afscheidskneepjes kreeg ze nu wel en ze leek er geen problemen mee te hebben. Ze noemde ook een iets lagere prijs incl. extra's dan dat ik bij het eerste bezoek had betaald 🤔. Binnenkort misschien een derde bezoek plannen!
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nou Dara stond al een tijdje op de radar ik dacht nu of nooit had hoge verwachtingen natuurlijk🥴

Wachte tot het donker werd en aanbellen duurde wel effe voordat de deur open ging (duurde veelste te lang) betalen bij de balie en daar kwam Dara, werd er niet warm van! douche en op bed liggen... nou laat het feest maar beginnen 😎 maar kreeg geen enkel moment het gevoel dat er meer in zat.

Standard massage en de hele tijd vragen waar ik haar gevonden heb etc, beetje met de vingers langs mijn Johnson en that was het omdraaien maar...

Ik kijk haar aan van ga je niks aanbieden extra's zus zo, ze had er niet veel zin in leek het wel was er gelijk klaar mee binnen 45 min stond ik weer buiten🤕.

Voor mij geen herhalings gevaar 1 van mijn slechste ervaringen bij een erotische Thaise massage Salon.

Andere hebben meer geluk gehad blijkbaar bij Dara Thai👍
 
Nou ja Jan… je zou er een hangzak van krijgen…

Je hebt haar toch zeker niet bare geneukt? Anders vraag je om een soa natuurlijk.

Maar dat ze om haar leeftijd liegt is wel heel erg
 
Dara (Sumalee) is 58 jaar liegt over haar leeftijd kijk uit voor haar! Zei is een toxic narcissist daarnaast doet zei alles zonder condoom en laat zich nooit testen.
Werkt als ze ziek is onwijs smerig ben meerdere malen ziek geworden door haar en zelfs een soa eraan overgehouden. Ook respecteert zei niet de tijd waarvoor je betaald.
Zou je aanraden om weg te blijven! Er zijn veel betere masseuses!
Alles zonder Condoom. Ben je toch zelf bij?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan