Recensie Dara Kiya Gentbrugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iamfrombelgium

Vaste klant
Forumpionier
114
08/07/21
58
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/onze-meisjes/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Verleden week Dara eens bezocht.

Een schuchter meisje van een jaar of 20.
Wel knap en tenger met mooie borsten.

Rook niet echt fris onder haar oksels.
Had er duidelijk niet veel zin in. Pijpen is met condoom maar doet eigenlijk niet veel.
Is zeer passief in alles wat ze doet.
Geen communicatie mogelijk want ze spreekt bijna geen Engels.
Is ook niet de dame van op de foto's, want in het echt zijn haar borsten groter en ze zijn niet fake

Geen aanrader.
 
Verleden week Dara eens bezocht.

Een schuchter meisje van een jaar of 20.
Wel knap en tenger met mooie borsten.

Rook niet echt fris onder haar oksels.
Had er duidelijk niet veel zin in. Pijpen is met condoom maar doet eigenlijk niet veel.
Is zeer passief in alles wat ze doet.
Geen communicatie mogelijk want ze spreekt bijna geen Engels.
Is ook niet de dame van op de foto's, want in het echt zijn haar borsten groter en ze zijn niet fake

Geen aanrader.
Je moet sjans hebben bij kiya…. De helft mag daar vertrekken
 
Inderdaad, bij KIYA moet je veel geluk hebben... Ik was daar jaren geleden vaste klant, ging wekelijks langs omdat er enkele vaste dames waren die de moeite waard waren. Heb er super dames leren kennen, die nadien elders hun meerwaarde hebben getoond... Maar de laatste tijd is het bij KIYA huilen met de pet op. Mijn laatste ervaring was begin dit jaar bij Christina. Die had er zo weinig zin in, dat ik er zelf een heel slecht gevoel bij kreeg... Ik heb mij toen voorgenomen er niet meer naartoe te gaan. Er zijn betere/goedkopere adresjes op 5 tot 10 minuten rijden van daar. (Bij Sophie/Relaxdreams/Instituut René)
 
Verleden week Dara eens bezocht.

Een schuchter meisje van een jaar of 20.
Wel knap en tenger met mooie borsten.

Rook niet echt fris onder haar oksels.
Had er duidelijk niet veel zin in. Pijpen is met condoom maar doet eigenlijk niet veel.
Is zeer passief in alles wat ze doet.
Geen communicatie mogelijk want ze spreekt bijna geen Engels.
Is ook niet de dame van op de foto's, want in het echt zijn haar borsten groter en ze zijn niet fake

Geen aanrader.
Ik bevestig dit. Normaal check ik dit altijd voor ik een dame laat komen. Wat een aanfuiting. bij mij was pijpen zonder, maar wat slecht. ze doet het met tegenzin. dus ik haalde er weinig plezier uit. heb er wat instructies bij gegeven toen leek het ergens op. vraagt ze is het goed, nou die graadmeter hangt in je mond en ams die minder hard wordt doe je iets niet goed, wordt die harder dan ben je goed bezig. En echt waaah een ongeschoren poes dat is een afknaper. verder super fris was het niet. pluspunten: ze is jong (ik denk 20 eerder dan 18). leuk lichaampje, lekkere borstjes en lekker kontje. aan haar buik is al te zien dat ze een kind heeft. geen aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan