Recensie Dari, Thai massage Zaventem 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-zaventem-met-dari-nieuw-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag een afspraak gehad met Dari . Een nieuwe privé massage te zaventem . zeer goed meegevallen . Dame met veel ervaring die weet wat mannen willen . Prachtig lichaam . echt genieten . Volgende keer ga ik zeker voor meer , twijfelde een beetje maar had het moeten doen ze voelde zo heerlijk nat aan
 
Vorige week bij deze Dame langs geweest. Was ook voor mij goede ervaring. Goede massage, luistert naar je wensen. Met leuke speeltijd na het omdraaien. Niet naar all in gevraagd en ook van haar kant niet op aangedrongen. Moest nog wel wat wennen aan haar nieuwe omgeving en had bv nog geen geurloze olie. Voor mij geen probleem. Zij wel dat ze deze binnen een week zou hebben.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-zaventem-met-dari-nieuw-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang geleden dat ik nog zo een leuk uurtje beleefde bij een thaise masseuse. Eigenlijk was het een anderhalf uurtje.
Ik bracht Dari een geschenkje mee, waarmee ik direct goed scoorde. Zachte sensuele massage en gelijk een leuk gesprekje. Omdraaien en direct mogen spelen met de mooiste natuurlijke borsten uit de streek. Pzc en nadien haar zwakke plekje gevonden. Ik ben er zeker van dat ze even hard genoten heeft als ik. En ik heb haar niet geneukt.
Kleine mooie thaise, prachtige borsten en zeer mooie achterste.
Met dat ik hier schrijf, denk ik dat ik deze week nog eens langs ga. 😉
 
Goed communicatie in het Nederlands, appartement is proper maar Ingang is niet discreet .
Ze is niet van de jongste, maar ze is wel mooi met een super achterste . Massage is ok , pijpbeurt was met condom
ze weet wat te doen om u tevreden te voelen...
 
Ik had vandaag niet zo'n geweldige ervaring, 4x haar gsm beantwoord... 5 seconden pijpen, haar 1 minuut kunnen beffen... Dan vlug vlug aftrekken, nog 2 minuten massage en na 45 minuten stond ik terug buiten...
 
Ik had vandaag niet zo'n geweldige ervaring, 4x haar gsm beantwoord... 5 seconden pijpen, haar 1 minuut kunnen beffen... Dan vlug vlug aftrekken, nog 2 minuten massage en na 45 minuten stond ik terug buiten...
Sommige Thaikes zijn toch echt kampioenen om hun eigen reputatie om zeep te helpen. Jammer maar helaas. Na zo'n ervaring is bij mij ook alle herhalingsgevaar geweken.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-zaventem-met-dari-nieuw-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langsgeweest bij Dari omdat ik weet dat ik daar altijd goed verzorgd wordt een gfe .
Zeer intense massage met heel veel teasing en edging . Haar nat kutje lekker gebeft . Heerlijke borsten en kont . Heerlijk klaargekomen
Top meid
 
Mijn ervaring was niet echt wow, moet er wel bij vertellen dat het om 19U was, na het afrekenen vertelde ze mij dat ze reeds de ganse dag had gewerkt en moe was. Dit had ze wel kunnen vertellen voordat ze centjes ontving, dan had ik nog elders kunnen gaan. Misschien ligt ook daar de verklaring voor de andere mindere ervaringen.
 
Mijn ervaring was niet echt wow, moet er wel bij vertellen dat het om 19U was, na het afrekenen vertelde ze mij dat ze reeds de ganse dag had gewerkt en moe was. Dit had ze wel kunnen vertellen voordat ze centjes ontving, dan had ik nog elders kunnen gaan. Misschien ligt ook daar de verklaring voor de andere mindere ervaringen.
Ik denk het ook, deze dame is een beetje slachtoffer van haar eigen succes.
 
Ben daarjuist bij haar geweest en was verbaast.
Dari is gewoon de Dara van enkele jaren geleden ze was de kampioen in wisselen van werkplek.
Was niet slecht, maar was vroeger beter.
Afstandelijk en kort van stof vandaag.
Zal niet meer voor haar richting Zaventem rijden. Misschien als ik daar voor mijn werk ben.
 
Ze komt van phet Naree, ook in Zaventem.
Een salon met niet zo goede reputatie : dame boeken en als je gaat is ze plots ziek, dubbel geboekt of naar huis. Als je dan 2 minuten later belt en naar dezelfde dame vraagt: yes is working today, you can come… tja😟
 
Ze komt van phet Naree, ook in Zaventem.
Een salon met niet zo goede reputatie : dame boeken en als je gaat is ze plots ziek, dubbel geboekt of naar huis. Als je dan 2 minuten later belt en naar dezelfde dame vraagt: yes is working today, you can come… tja😟
Dan gaat dat over Phetnaree/Phetsayaam.
Buiten dat Dari daar dan gewerkt heeft, heeft ze er verder niets mee te maken.
Dari lijkt mij heel correct en (bij mij) heel goede service te leveren ten opzichte van sommige andere masseuses. 😉
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het volledig met je eens Dikke Lu . Ze zegt duidelijk wat ze wel of niet aanbiedt . Een uur is een uur en soms beetje langer . Afspraken worden gehouden . ik zou zeggen een a typische Thaise dame
 
Deze dame ook bezocht bij gebrek aan interessante DVP's in Leuven. Leuk als je komt voor een massage en een Hp. Intiem zit er echter niet in. Er zijn hier toch een aantal actoren die dingen plaatsen die ver naast de waarheid zijn…
Geen verwijt aan de dame die doet wat ze effectief adverteert en niet onknap is.
Back to the DVP's waar intiem bij de basics hoort.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan