Recensie Daria, Bochum, Gusstahlstraße 14 k23 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Direct bij binnenkomst in Laufhaus14 zit naast de bar (1e kamer links) een superslank ding.
Ze stelde zich voor als Daria (bulgaarse), spreekt redelijk goed duits, cupmaat A en maatje 32. Verder lang zwart haar, licht krullend en schat haar ergens rond de 23.
Wat mij zo aantrok was haar vriendelijkheid en ze had een supergeile zwarte lak-bikini aan.

Afgesproken voor 50 euro/30min om alles rustig aan te doen en om verder een lerenlegging aan te trekken.
Dat rustig aan werd het niet, ik had me nog niet uitgekleed of moest al op bed gaan liggen en Daria begon als een bezetene te pijpen. Zo wild, dat ik dacht "Stop, hoef niet binnen 2minuten klaar te komen". Gelukkig hield ze om de paar minuten een kleine pauze waar ze even rechtop ging zitten en vriendelijk lachte. Daarna in een vreemd standje waarbij ze pijpte en ik haar lerenkont moest kussen.
Helaas na 15min stopte ze plots en opeens sale (wil je blasen ohne? mag ik lerenlegging houden?). Gelukkig toen ik nee zei ging ze niet verder met haar sale, maar vind dit altijd een vervelende onderbreking. Daarna lerenlegging uit, zodat ik haar strakke lak-slip kon aanschouwen en voelen en afgemaakt op mijn vraag met oliemassage.

De smet kwam na de actie. Ze rende na de badkamer, maar kwam terug met 2 papiertjes toilet-papier. Haar antwoord "Kein papier". Ze maakte ook geen aanstalten om papier te gaan halen. Dan maar even wassen in haar badkamer, die zag er best wel ranzig uit en nergens papier. Gelukkig nog wat zakdoekjes in mijn broekzak en daar mij maar wat mee schoon gemaakt.
Toen ik buiten kwam was ik krap 20min binnen geweest, had dus beter niet extra kunnen betalen voor iets meer tijd.

Leuke vriendelijke dame met redelijke service, maar voor mij een eenmalig bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan