Recensie Daria, Hasselt/Kruishoutem 4,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Medewandelaars

De foto's van Daria zijn zo verschillend, qua gezicht (niet lichaam)dat ik niet goed weet wat ik moet verwachten.

Ik maak me even duidelijk.

- ik heb het niet voor kortharige vrouwen.

Mijn vraag is nu wat is de recentste foto?

- Als je de foto's met de wagen bekijkt is dit voor mij een No- Go
- Als je de voorlaatste foto bekijkt (Selfie met enkel rood slipje)
Is het zeker een Go!

MIsschien voor sommige een rare vraag maarja voor mij speelt het een rol ;)

Bedankt
 
Medewandelaars

De foto's van Daria zijn zo verschillend, qua gezicht (niet lichaam)dat ik niet goed weet wat ik moet verwachten.

Ik maak me even duidelijk.

- ik heb het niet voor kortharige vrouwen.

Mijn vraag is nu wat is de recentste foto?

- Als je de foto's met de wagen bekijkt is dit voor mij een No- Go
- Als je de voorlaatste foto bekijkt (Selfie met enkel rood slipje)
Is het zeker een Go!

MIsschien voor sommige een rare vraag maarja voor mij speelt het een rol ;)

Bedankt
Vorig jaar, toen ik bij haar had afgesproken, zag ze er uit juist hetzelfde uit als op de foto met rood slipje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/daria-is-back-in-hasselt.html?adult=1
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar, toen ik bij haar had afgesproken, zag ze er uit juist hetzelfde uit als op de foto met rood slipje.
Ik ben vanmiddag bij haar geweest. Ze heeft halflang licht krullend haar. Zoals de foto met het rode topje en slipje in de advertentie.

Was top date. Zalige meid, kust lekker, werd ook onmiddellijk nat. Ze was zo lekker dat ik veel te snel klaarkwam, maar heeft de tijd volgemaakt met een heerlijke en zeer uitgebreide massage.

Top meid!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een topwijf. Heerlijk pijpen, lekker tongzoenen en verschillende standjes. Is voor herhaling vatbaar !!!
 
Wat een topwijf. Heerlijk pijpen, lekker tongzoenen en verschillende standjes. Is voor herhaling vatbaar !!!
Yep, ze is inderdaad op haar best bezig denk ik. Natuurlijk moet er wel iets van klik zijn vermoed ik ook. Maar dat bepaal je ook grotendeels zelf hoe ze op jou reageert. Dat begint al bij de manier van berichten… doet ze allemaal zelf.
Wat een mooi lijf en kan dat echt geil inzetten.
Als je haar goed aangeeft wat je graag hebt en daarover duidelijk zijt geweest dan vergeet ze dat nooit meer. Ze tovert met regelmaat van de klok met veel ijver en energie alles uit haar truucendoosje om mij te blijven laten terugkomen.
Never a dull moment with Daria.
Mij heeft ze nog nooit teleurgesteld, ook al zegt ze soms nee tegen mijn gekke fratsen, dan nog vindt ze een manier om mij te laten spuiten tot onder tegen mijn kin en laatst in volle expansie tot tegen de wand achter het bed boven mijn hoofd, ik kon het echt niet langer inhouden. Dat zal ik nog wel even moeten horen 😂. Heerlijk toch als je droge humor terugkrijgt van zo een meid. Mijn toppertje ook!
 
Yep, ze is inderdaad op haar best bezig denk ik. Natuurlijk moet er wel iets van klik zijn vermoed ik ook. Maar dat bepaal je ook grotendeels zelf hoe ze op jou reageert. Dat begint al bij de manier van berichten… doet ze allemaal zelf.
Wat een mooi lijf en kan dat echt geil inzetten.
Als je haar goed aangeeft wat je graag hebt en daarover duidelijk zijt geweest dan vergeet ze dat nooit meer. Ze tovert met regelmaat van de klok met veel ijver en energie alles uit haar truucendoosje om mij te blijven laten terugkomen.
Never a dull moment with Daria.
Mij heeft ze nog nooit teleurgesteld, ook al zegt ze soms nee tegen mijn gekke fratsen, dan nog vindt ze een manier om mij te laten spuiten tot onder tegen mijn kin en laatst in volle expansie tot tegen de wand achter het bed boven mijn hoofd, ik kon het echt niet langer inhouden. Dat zal ik nog wel even moeten horen 😂. Heerlijk toch als je droge humor terugkrijgt van zo een meid. Mijn toppertje ook!
En hopelijk zakt zij ook nog wel eens af naar regio Gent > Kruishoutem ...
 
Oh, morgen maandag laatste dag blijkbaar. Nog iemand een leuke ervaring of rollenspel met haar opgedaan, wil nog proberen langs te gaan om mij wat te amuseren maar mis wat inspiratie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan