Recensie Daria, park 118 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover7

Vaste klant
211
24/08/21
129
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/daria/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week weer eens op bezoek bij park 118.
Eenmaal aangekomen was er een hele goede bezetting van dames.
Het was dus best moeilijk om een keuze te maken.

Uiteindelijk gekozen voor de kleine spaanse Daria.
Een goed gebruinde jonge dame, met een flinke voorgevel en een lekker kontje
Een nieuwe dame dus weer voor 30 minuten om kennis te maken.

Leuke vrolijke dame, op de kamer even geteast over haar lichaam en even extras besproken.
Ze gaf aan beffen voor 50, ik had er wel zin in, maar 50 is me iets teveel. en gezegd dat ik volgende x dat wil.
ZE was wel teleurgesteld, want upsellen moet ze het van hebben zeker.

Weet niet of het bij de andere dames bij park118 ook zo is, maar een tijd terug vroegen de meeste gemiddeld 30 voor bv zoenen, beffen
Toen begonnen om mij hard te maken, deed ze met een handjob en pijpen. Wat ze aardig deed, ze heeft trouwens een tongpiercing wat me niet was opgevallen eigenlijk.
Ik merkte op gegeven moment dat ze mij klaar wou trekken, wat sws niet snel gaat lukken, en ik gaf aan om te neuken.
We namen plaats met haar onder, maar nog niet eens 2 minuten verder vroeg ze mij te komen, en ik mocht niet al te hard stoten en haar benen in de lucht doen.

Na een tijd stoten wou ik Daria ook nog in doggy nemen, alleen had ze pijn. Nou lekker dan, heb zelf het gevoel dat ze me wou afwerken vanwege ik niet een extra nam maar goed.

VErvolgens dus lekker doorgestoten met uitzicht op haar lekkere borsten, en klaargekomen.
Al met al een snel, lekker bezoekje. Maar qua service leek meer op een raambezoek.
Een half uur maar, na nog niet eens 2 minuten neuken me vragen klaar te komen vond ik niet chill.
Eenmaal buiten even de tijd gecheckt en, was nog niet eens 20 minuten binnen geweest.

Zeker een leuke aantrekkelijke dame, maar voor binnenkort geen herhalingsgevaar.
Zijn nog enkele parels die ik wil proberen
 
Laatst bewerkt:
geen idee, ze deed zich voor dat ze uit spanje komt.
Maar boeit me niet zo heel veel, dames kunnen van alles zeggen toch.
Kort bezoekje, maar wel met een jonge dame, dus klaag niet
 
Ik kan haar nog herinneren uit haar tijd bij cristal prive(Diana). Is inderdaad een 100% Roemeense, als ik Roemeens praat dan reageert ze en haar watsapp is vol met Roemeens. Heb haar opgezocht en zij herkende mij nog. Lieve dame maar inderdaad niks bijzonders. Met haar looks is niks mis maar haar aditude is wel minder. Alles snel en eerder stoppen. Was in cristal beter met haar. Geen herhaling meer.
 
By Park118 haar bezocht, het was teleurstelling met de upsells pogingen en alles :)
Nou ja, zij doet "alsof er meer is" maar eigenlijk weinig gevoel of handigheid.
Ik bleef bij een handjob+blowjob, werd niet opgewonden, kwaam klaar na 15 min van strijd. 120 euro gespoeld maar eigenlijk, op een zondag avond er was niks anders te vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan