Recensie Daria (RO), Antwerpen, Verversrui 22/1

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janosz

Wandelaar
Forumpionier
81
05/07/21
116
4
Deze dame ziet er zeeeer prima uit, maar helaas is het volgens mij zo dat je aan het voorbijlopen en ernaar kijken meer plezier beleeft als aan een bezoek. Inderdaad zeer weinig talent voor het vermaken van de betalende man.
Het is de kunst van de dames om niet te laten merken dat je er, na het afrekenen, niet meer toe doet.
Daria biedt erg weinig, en wil dan wel iets meer doen, maar dan moet er meteen worden bijbetaald voor dingen die elders standaard zijn.
Jammer dat ze ook meteen vanaf het begin acteert, en een kleuterstemmetje opzet. Dat geeft naar mijn mening aan dat ze mij niet serieus neemt.... (En dat dus in elke zin van het woord:cool:)
 
Iemand onlangs een recente ervaring met Daria? Binnenkort ben ik in de buurt en wil ik even langswippen.

In het verleden heb ik deze dame ook bezocht. Toen een recencie geschreven op het oude forum.
Wat hierboven geschreven is lijkt ook wel op mijn ervaring.
Dame is erg koud/kill tijdens de sex. Maar ze heeft echt lekkere grote (geen silli) tieten. Je kan wel goed tekeer gaan en dan zie je die borsten heen en weer vliegen.
Prima adres als je van grote tieten houdt, zeker niet voor GFE of iets wat er op lijkt.
 
Iemand onlangs een recente ervaring met Daria? Binnenkort ben ik in de buurt en wil ik even langswippen.

In het verleden heb ik deze dame ook bezocht. Toen een recencie geschreven op het oude forum.
Wat hierboven geschreven is lijkt ook wel op mijn ervaring.
Dame is erg koud/kill tijdens de sex. Maar ze heeft echt lekkere grote (geen silli) tieten. Je kan wel goed tekeer gaan en dan zie je die borsten heen en weer vliegen.
Prima adres als je van grote tieten houdt, zeker niet voor GFE of iets wat er op lijkt.
Paar keer geweest de laatste tijd. Lijkt het dan wat rustiger aan te doen en meer tijd voor je te nemen. Maar blijft koud. Toch val ik telkens voor haar heerlijke grote zachte tieten… Ze gaf aan in augustus vakantie te nemen maar zag haar vorige week dinsdag nog staan.
 
@Wanderfeet
Bedankt voor het mededelen.

Ik ben ook meerdere keren geweest in het verleden. En ze was tegen mij ook vriendelijk. Alleen de sex bleef kill en zakelijk. Maar haar borsten icm een goeie beurt zijn voor mij die 50 eu wel waard. Je kan flink doorneuken wat ze goed kan hebben.
Binnenkort naar weer eens langswippen.

Ps.Tegen mij zei ze in haar begin periode dat ze
 
@Wanderfeet
Bedankt voor het mededelen.

Ik ben ook meerdere keren geweest in het verleden. En ze was tegen mij ook vriendelijk. Alleen de sex bleef kill en zakelijk. Maar haar borsten icm een goeie beurt zijn voor mij die 50 eu wel waard. Je kan flink doorneuken wat ze goed kan hebben.
Binnenkort naar weer eens langswippen.

Ps.Tegen mij zei ze in haar begin periode dat ze
Wat zei ze…? 😉
 
@Wanderfeet Ze zei dat ze Turks was (dat betwijfelde ik) en dat ze er tijdelijk zou zijn om te sparen voor haar studie. Of het is een hele dure studie of ze doet erg lang over haar studie. Haha. Het was wel echt een paar jaar voor start covid dat ik haar een paar x bezocht had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan