WHEM Daria, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto's wisselen steeds, eerst waren het foto's van een hele skinny dame met veel tatoeages, cup A en een ietwat vermoeid gezicht, nu foto's zonder gezicht, geen tatoeages en op foto 1 opeens curves en borsten. Belooft niet veel goeds maar ben wel geïntrigeerd, mogelijk breng ik deze week een bezoekje.
 
Foto's wisselen steeds, eerst waren het foto's van een hele skinny dame met veel tatoeages, cup A en een ietwat vermoeid gezicht, nu foto's zonder gezicht, geen tatoeages en op foto 1 opeens curves en borsten. Belooft niet veel goeds maar ben wel geïntrigeerd, mogelijk breng ik deze week een bezoekje.
Op de foto's 5 tm 8 zie ik gewoon tattoos🙄
 
FAKE!
Blijkbaar was ik weer gedeblokkeerd en berichtte ze terug op mijn appje. Afspraak gemaakt, tijd afgesproken en werd naar een straat geleid in Utrecht Lunetten waar alle straten genoemd zijn naar een gebied in Frankrijk. Daar aangekomen herkende ik de straat van een eerdere, super frustrerende niet-ontmoeting met Sofia, kinky advertentie 8525535, ook fake, zie mijn bericht van toen. Ik vreesde dus al het ergste. Deze keer niet anders: de straat aangekomen moest ik een foto sturen van waar ik was. Een huisnummer kreeg Ik niet. Daarna moest ik de straat inlopen en weer een foto sturen. Weer kreeg ik geen huisnummer. Daarna moest ik naar het einde van de straat lopen. Weer kreeg ik geen huisnummer. Geen idee wat de bedoeling is van deze mensen maar tot een date leidt het in ieder geval niet. Wees gewaarschuwd!
 
Als je zoekt op advertentienummer vind je onderstaand topic
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan