Recensie Daria, Venlo (voorheen Arnhem, Eindhoven) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phtncs

Stamgast
Forumpionier
392
06/07/21
168
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1840895-daria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had hier en ook elders gezocht naar eerdere ervaringen met Daria, helaas de proef op de som genomen en dus misgegokt ;-(

Contact via WA prima, merkte al gauw dat ze liever in het Duits chat maar goed, ieder z'n ding. Via de chat ook gevraagd of ze aan TZ deed, dat was geen probleem.

Aangekomen bij haar appartement deed een dame gekleed in een jurk, open. Ze leek in de verte wel op de foto's die in haar profiel staan alleen die kwamen uit de oude doos, volgens mij uit de tijd dat we met filmrolletjes werkte!! Ze ontvangt in een appartement waar een kamer wordt verhuurd door de bewoner (zij zijn duidelijk op de achtergrond aanwezig). De kamer kan wel een nieuw likje verf gebruiken (en ook een nieuw kapje over de schakelaar van het licht). Zag er allemaal een beetje shabby uit, net zoals de matras overtrek.

Enfin, voor een half uurtje betaald en uitgekleed, een douche werd niet aangeboden daar ik zelf aangaf lekker thuis gedoucht te hebben. Vervolgens werd de jurk uitgetrokken waardoor de rest van haar lijf tevoorschijn kwam ;-(

Dat was zeker geen lijf van een trotse 41-jarige vrouw, tel daar maar gauw 10 bij op, als het niet meer is, rimpelige flubberbuik en borsten die aan de zwaartekracht ten onder zijn gegaan. Zal het verder kort houden, (tong) zoenen heel matig en ook kort, ze draaide haar hoofd steeds weg. Weinig 'spel' en / of opbouw, tussendoor vragen of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden. PZC was redelijk diep maar niet zo lang, al snel werd er een condoom omgedaan. De sessie afgemaakt in twee standjes, met een babydoekje schoongemaakt.

Het was allemaal erg ongemakkelijk, we hadden duidelijk geen klik. Zelf gaf ze aan wel vaker in NL te ontvangen (Venlo en Zwolle). Voor mij geen herhalingsgevaar, over priced and out of date!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan