Recensie Darya, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
1.242
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4015601-darya
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond langs geweest bij Darya en heb daar absoluut geen spijt van. Ondanks dat er momenteel pagina's vol dames op kinky staan, zie ik er maar weinig tussen staan dat echt mijn aandacht trekt. Darya deed dat wel. Ze reageerde snel en vriendelijk op mijn whatsapp berichtjes en was gelijk bereid om via een videogesprek op whatsapp te bewijzen dat de foto's klopten. En dat deden ze. Ik zag een prachtige dame. You like?, vroeg ze. Jazeker. Dat was het laatste duwtje dat ik nodig had. Ze is Oost Europees ( niet Russisch mocht iemand zich dat afvragen), spreekt behoorlijk Engels en wat Frans en Spaans. Ze ontvangt in een hotel aan de rand van de stad. Op de afgesprooen tijd reageerde ze direct en kon zonder hinderlijke vragen of blikken doorlopen naar de lift. Eenmaal in de kamer was ik eg blij dat ik daar stond. Prachtig meisje. Klein, maar fijn en met voor haar postuur zeer fraaie stevige ronde billen. Mooie borsten, niet te groot maar stevig en zeker een hand vol. Ze doet niet zomaar van alles met iedereen, is gesteld op hygiene en is zelf ook erg schoon. De kamer is dan ook netjes, opfrissen geen enkel probleem.
Bij mij ging ze akkoord met tongzoenen en pijpen zonder en beide deed ze heerlijk. Geen garantie dat ze dat ook bij anderen doet. Maar bij goede hygiene en enige klik ws wel. Van likken was ze ook zeker niet vies. Ik had zeker het idee dat ze ervan genoot, al kon ik haar niet laten komen. Een volgende keer wellicht, want ik zal zeker nog eens terug gaan. Het is haar eerste bezoek aan Nederland, en het zou zonde zijn als ze niet meer terug komt. Wat mijn betreft echt een pareltje.
 
Laatst bewerkt:
Ze was mij ook opgevallen idd en ziet er op het eerste gezicht goed uit! In het echt dus ook zo blijkt, das mooi 👌 Benieuwd of ze zelf ook initiatief neemt en actief is tijdens je afspraak. Voor mij kwam ze niet op m'n wensenlijsten omdat PZC er niet bij staat, maar dat doet ze dus (eventueel) wel...tegen meerprijs, of inbegrepen @Harold999 ?
 
Ze was mij ook opgevallen idd en ziet er op het eerste gezicht goed uit! In het echt dus ook zo blijkt, das mooi 👌 Benieuwd of ze zelf ook initiatief neemt en actief is tijdens je afspraak. Voor mij kwam ze niet op m'n wensenlijsten omdat PZC er niet bij staat, maar dat doet ze dus (eventueel) wel...tegen meerprijs, of inbegrepen @Harold999 ?
Heb 20 extra betaald. Verder aangepast/aangevld
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4015601-darya#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook even langsgeweest. Appcontact ging makkelijk, kon meteen voor dezelfde middag afspreken. Ook geen gedoe met selfies enzo. Darya geeft je het kamernummer van tevoren. (Mocht je gaan: liften zijn rechts, vind ik altijd makkelijk om van tevoren te weten ivm rondlopend personeel.) Leuk meisje om te zien. Ze heeft me eerst lekker gepijpt op een raambank(?) naast het bed. Leuk met ruim uitzicht over (niet als zodanig herkenbaar) Amsterdam. Omdat ik graag aan billen zit spoorde ze me aan er olie overheen te gooien, en ik ben lekker aan het voelen en spanken geweest. Daarna ieder standje die ik wilde gedaan. En daarna oraal afgemaakt. CIM/F kost meer, maar daar heb ik geen behoefte aan. Ik heb het prima naar m'n zin gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4015601-darya#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk nieuw meisje, is aardig nieuw dus het gaat niet super soepel, maar dat is alleen maar goed.
Alles was gewoon goed, niets bijzonders, maar dat hoeft ook niet altijd!
Gezellige meid, bood nog trio aan met vriendin voor de volgende keer.
En die 100e prijs incl pzc (in mijn geval) zie ik bijna niet meer.
O ja, lekkere kleine borstjes en stevige ass!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4015601-darya#overview
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Waarom staat trio niet bij de extra's? Vorige keer bij Darya bleek een trio al een optie te zijn, maar daar wil ik me niet in the moment instorten. Laatst toch maar gedaan. Nieuwe locatie, beter dan de vorige. De naam van de vriendin heb ik niet onthouden, maar deze dame is wat forser dan Darya (niet gezet ofzo) met zwart haar en een aardige voorgevel.
Eerst lekker een beetje staand opgeilen met z'n drieën, en daarna uiteraard op bed gaan liggen en de dames hun ding laten doen.
Zalig als zo je pik, ballen, en tepels tegelijk flink aan de beurt zijn. Dat half staand/liggend afgemaakt zodat ik overal goed bij kon. De dames vervolgens in doggy op rij gezet.
Er volgden nog verschillende standjes, waarbij de ene dame door mij geneukt werd en de ander met mij of de andere dame aan de gang ging. Een spetterend einde liet niet lang op zich wachten. Naderhand nog een tijdje nagepraat, en de dames beide met een laatste tongzoen gedag gezegd.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4015601-darya#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke dame, prima geneukt, heerlijk in haar mondje klaar gekomen. Ik had voor een uur betaald. Helaas gaat daar de douchetijd vanaf en liep de dame regelmatig naar de woonkamer naar om met haar vriendin in gesprek te gaan. Ze liet ze me dus regelmatig achter in de slaapkamer. Netto misschien 20 minuten met haar bezig geweest. Als je zo met je klanten omgaat = herhalingsgevaar 0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan