Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik heb vroeger wel eens meer hetero-trio's (mvm) met koppels gedaan, alsook cuckold dates. Vooral die cuckold dates zijn toch wel iets speciaals en winden me enorm op. Helaas is dat intussen al lang geleden, er zijn niet veel koppels meer te vinden die nog openstaan voor een trio-(cuckold)-date met een alleenstaande 65+er.

Mijn allereerste cuckold ervaring was meteen een heel bijzondere. Op een dag werd ik in de stad in een café aangesproken door de vrouw van een koppel. Zij was me blijkbaar gevolgd toen ik naar het toilet ging, en bij het handen wassen sprak ze me aan en deed haar voorstel. Ik stond aan de grond genageld van verbazing dat ze zo direct was. Ik ben helemaal geen adonis of dergelijke en dus erg verwondert dat ik voor zoiets gekozen werd. 

Bij nog een glas hebben we een en ander besproken, en het werd deuidelijk dat ook de man ermee instemde. Hoewel de twijfel aanvankelijk zeer groot was is die date ontzettend goed meegevallen. Zij deed er alles aan om haar man te laten zien dat er en vreemde pik in haar kut te neuken zat. Enkele geweldige standjes beleefd. En ik moet zeggen dat ik van die situatie, een vrouw ongeremd neuken onder de ogen van haar man, een ontzettende boost kreeg.

Ik hoop er nog steeds op ooit nog eens een koppel te vinden die ervoor openstaan. Cuckold of trio, het blijft gelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan