Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het geval van een dvp is er het argument "Ja, maar zij nooit onder werktijd ook met jan en alleman". Dat klopt, maar vanwege de behoefte "geld", niet per definitie omdat ze dat nu zo lekker vindt.

Maar nogmaals: als je dit soort discussies moet gaan voeren tijdens het daten, dan kun je er beter niet aan beginnen.

Ik ken genoeg dvp's die voor een groot deel neuken met jan en alleman omdat ze van id basis van seks/erotiek houden, en het daarnaast goed betaald maar niet vanwege 'de behoefte aan geld' maar uiteraard als major plus het financieel zeer aantrekkelijke aspect ervan.

En je zegt dit nu al een paar keer, maar imo moet je juist voor het starten van een relatie hierover (wie mag wie neuken) praten; als je dat pas later gaat doen (of helemaal niet, of standaard cuckold wilt zijn) dan had je er beter niet aan kunnen beginnen :)

De vraag is op zich legitiem. Ook zonder (voor)oordeel is een partner die goed verdient, een voordeel. Geld an sich maakt niet gelukkig, maar geld an sich maakt ook niet ongelukkig.

Stel bv. dat een dame goed verdient, waardoor een wat mooier huis mogelijk is, wat vaker op vakantie, etc. Zou diegene er dan net zo weinig problemen mee hebben als wanneer het gewoon evenveel verdient als 'n andere baan die die dame zou kunnen hebben.

Lol als ze voor een 10'tje per uur zou werken zou ik er wel een probleem mee hebben; ik begrijp (en respecteer) het alleen maar omdat het bijzonder goed cashen is + voor velen van je hobby je werk maken is.
 
Heb weinig toe te voegen aan Ernie z'n resctie 😉
Weinig tot geen behoefte aan iemand anders…
Ja Ernie heeft gelijk.... als je echt die relatie hebt met een werkende dvp en ze woont echt bij jou als jou partner (wat ze dan voor werk ook doet - je vertrouwd haar dat ze iedere keer het condoom gebruikt) en je met haar die mooie relatie hebt en je haar als enige helemaal in liefde hebt, dan begrijp ik dat je afstand neemt van het wandel leven en je God dankt dat je met haar samenwoont waar andere mannen voor een halfuurtje voor kunnen dokken. Maar dan moet alles wel zijn zoals hier nu beschreven. Heel groot verschil tussen dit hebben en verliefd op een dvp zoals ook enkele aangeven (dat alles van 1 kant komt en het eigenlijk niet meer is dan ingebeelde liefde). ,
 
Dat is een heel mooie theorie maar de praktijk is helaas minder vanzelfsprekend.
Vaak is het vat af. Kijk, alweer de fout van die eigenwijze fallus die het nodig acht om een dutje te doen na een kleine inspanning! ;)
En toch heeft @Sharon me al meer dan eens laten weten dat ze heimelijk ook eens voor 1 dag over zo eigenwijze fallus zou willen beschikken om eens te kunnen ervaren wat het is om daarmee eens goed van bil te gaan. Sharon kennende zou die fallus op het einde van de dag een ganse week moeten rusten:p:p:p
 
Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van frikadel.
Dus Lisa en Layla en graag ook andere DvP's?
Natuurlijk weet ik ook dat de ene DvP de andere niet is, maar toch interessant om een paar antwoorden te krijgen.
Ik heb idd ook al vaker gehoord dat DvP heel erg streng waren met hun vaste partner wb. sexuele monogame trouw.
Ik heb bewust geen partner😅

Zou ik mijn partner niet tegemoet kunnen komen in zijn fantasieën zou ik het bespreekbaar vinden. Maar dan mag hij ervanuit gaan dat ik ook andere bedpartners heb.
Fantasieën hoeven trouwens niet alleen lust gerelateerd te zijn, kan ook intimiteit zijn natuurlijk. In een relatie zou ik er wel alles aan willen doen dat mijn partner zich op alle vlakken goed voelt bij mij.

Verder zou ik mijn job vooralsnog niet kunnen combineren met een partner.
De sex die ik bedrijf op "mijn werk" en die ik privé zou bedrijven is feitelijk hetzelfde...

Anyway...daarom ben ik single✌🏽 Ik geloof niet meer in monogamie.
Enige relatie die nog mijn interesse heeft een open lat relatie. Leuke dingen doen, goede sex, elkaar niet claimen en niks stiekem hoeven te doen.
Lijkt mij het fijnst👌🏽
 
Een relatie met een sekswerker? Doe normaal zeg. Heeft ze de hele dag meer dan 10 mannen afgewerkt en komt ze even naast je zitten. Mannen die dat accepteren hebben een issue of kunnen niet anders aan een meid komen vind ik. M'n mening zal niet door iedereen gewaardeerd worden, maar dit is hoe ik denk.
Zou graag weten of je dan zelf wel een relatie van jezelf mag?
Met 10 jaar wandel ervaring alsook gangbangs heb je een aardig poezenbuffet verorberd niet?

Hoeveel seks je ook hebt gehad zegt niks over de behoefte aan intimiteit, liefde, genegenheid, kameraadschap en partnerschap.
De hoeveelheid aan seks cancelled niet jouw kans op een relatie in welke vorm dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Een relatie met een sekswerker? Doe normaal zeg. Heeft ze de hele dag meer dan 10 mannen afgewerkt en komt ze even naast je zitten. Mannen die dat accepteren hebben een issue of kunnen niet anders aan een meid komen vind ik. M'n mening zal niet door iedereen gewaardeerd worden, maar dit is hoe ik denk.

Hoe 'fout' dit ook klinkt. Zoiets zou ook aan mijn gedachten knagen. Kan wel zeggen dat een relatie met een DVP niets voor mij zou zijn. Net zoals een relatie met Anouk, na die uitspraken. Sommige dingen wil je liever gewoon niet weten. Ik vertel zelf ook liever niet wat ik met mijn exen heb gedaan. Heeft een nieuwe partner weinig mee te maken.😃
 
Hoe 'fout' dit ook klinkt. Zoiets zou ook aan mijn gedachten knagen. Kan wel zeggen dat een relatie met een DVP niets voor mij zou zijn. Net zoals een relatie met Anouk, na die uitspraken. Sommige dingen wil je liever gewoon niet weten. Ik vertel zelf ook liever niet wat ik met mijn exen heb gedaan. Heeft een nieuwe partner weinig mee te maken.😃
Dat je zelf geen relatie met een DvP zou willen is uiteraard jouw keuze en niemand die zich met jouw beslissing moet bemoeien.
Iets anders is het om anderen, die er mogelijk niet zo afwijzend tegenover staan, af te branden.
Dat is voor niets nodig. Laat gewoon iedereen in zijn waarde en pas tegen de medemens tolerantie en acceptatie toe, zolang als zij jou niet lastig vallen.
Kan mij niet voorstellen dat iemand er last van heeft, als bv. jouw buurman een privérelatie met een DvP aanknoopt.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk omdat je deep down toch vind dar vrouwen monogaam horen te zijn 😅🙈
Dat is een oer-instinct hoor!

Al die miljoenen jaren voor de uitvinding van anti-conceptie (wat heel recent is!) liep je als man dus inderdaad het risico dat je de kinderen van een ander groot bracht... en die energie was dus 'verloren' voor de verspreiding van je eigen genen!
Als vrouw was het biologisch gezien net interessanter om zaad van meerdere partners te ontvangen... geeft je meer kans op een sterker nageslacht en het verspreiden van je eigen genen.
Let op! Partners doen dit niet bewust. Het zit 'ingebakken' in ons overlevingsinstinct.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bewust geen partner😅
Verder zou ik mijn job vooralsnog niet kunnen combineren met een partner.
De sex die ik bedrijf op "mijn werk" en die ik privé zou bedrijven is feitelijk hetzelfde...

Anyway...daarom ben ik single✌🏽 Ik geloof niet meer in monogamie.
Enige relatie die nog mijn interesse heeft een open lat relatie. Leuke dingen doen, goede sex, elkaar niet claimen en niks stiekem hoeven te doen.
Lijkt mij het fijnst👌🏽
...my kind of girl!
 
Dat is een oer-instinct hoor!

Al die miljoenen jaren voor de uitvinding van anti-conceptie (wat heel recent is!) liep je als man dus inderdaad het risico dat je de kinderen van een ander groot bracht... en die energie was dus 'verloren' voor de verspreiding van je eigen genen!
Als vrouw was het biologisch gezien net interessanter om zaad van meerdere partners te ontvangen... geeft je meer kans op een sterker nageslacht en het verspreiden van je eigen genen.
Let op! Partners doen dit niet bewust. Het zit 'ingebakken' in ons overlevingsinstinct.
Niet vervelend bedoeld, @Marco , maar zo'n sociobiologische uitleg kan ik niet heel serieus nemen. Menselijk gedrag is zo oneindig veel gevarieerder en complexer. Ook, of juist, waar het seksualiteit betreft. Cultuur speelt zeker zo'n belangrijke rol in ons gedrag.
 
Dat is een oer-instinct hoor!

Al die miljoenen jaren voor de uitvinding van anti-conceptie (wat heel recent is!) liep je als man dus inderdaad het risico dat je de kinderen van een ander groot bracht... en die energie was dus 'verloren' voor de verspreiding van je eigen genen!
Als vrouw was het biologisch gezien net interessanter om zaad van meerdere partners te ontvangen... geeft je meer kans op een sterker nageslacht en het verspreiden van je eigen genen.
Let op! Partners doen dit niet bewust. Het zit 'ingebakken' in ons overlevingsinstinct.
Alsnog een beetje hypocriet 😂😅
 
Niet vervelend bedoeld, @Marco , maar zo'n sociobiologische uitleg kan ik niet heel serieus nemen. Menselijk gedrag is zo oneindig veel gevarieerder en complexer. Ook, of juist, waar het seksualiteit betreft. Cultuur speelt zeker zo'n belangrijke rol in ons gedrag.
Uiteraard wordt onze moderne samenleving gestuurd door maatschappelijke normen, al dan niet vastgelegd in geformaliseerde standaards.
Maar... ons evolutionair verleden is niet 'weg' hoor! Werkt wel degelijk in ons onderbewustzijn... (waarmee ik nog niet wil beweren dat je er zo maar naar moet handelen)

Heb biologie gestudeerd... weet dus wel degelijk waarover ik spreek.
Dergelijk gedrag is trouwens uitgebreid bestudeerd bij oa. bonobo's. (En die staan evolutionair niet echt zo ver van ons)
 
Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van frikadel.
Dus Lisa en Layla en graag ook andere DvP's?
Natuurlijk weet ik ook dat de ene DvP de andere niet is, maar toch interessant om een paar antwoorden te krijgen.
Ik heb idd ook al vaker gehoord dat DvP heel erg streng waren met hun vaste partner wb. sexuele monogame trouw.
Ik sluit me helemaal bij Layla aan. Ik heb ook bewust geen relatie. Ik heb heel veel liefde te geven, maar geen behoefte aan het (voor mij) verstikkende aspect van een relatie.
Ik denk niet dat ik zelf klaar zou zijn voor een open relatie, hoe leuk dat ook klinkt. Ik zou daar zelf denk ik misschien toch onzeker van worden.
Latten in een open relatie lijkt me een stuk eenvoudiger. Maar dat is dan hetzelfde als FWB in mijn ogen. Dat vind ik dan weer wel heel erg leuk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind zelf dat je ook gewoon niet monogaam kunt zijn als man zijnde, misschien ook wel als vrouw zijnde hoor, ik weet minder van jullie anatomie af.

Een man is door de evolutie ontwikkeld om zichzelf zo 'sterk mogelijk te laten presenteren', hier komt dus wel het alpha mannetje in beeld. De sterkste man moet zich voort produceren om een zo sterk en gezond mogelijk kind te produceren. Dit zie je bij dieren ook nogsteeds, als het diertje te zwak is word hij meestal afgestoten/opgegeten.

Het is niet geprogrammeerd in ons brein om het bij 1 partner te laten, dus we gaan opzoek naar een vrouw die net zo sterk, gezond en gewillig is.
Uiteindelijk zijn we er dus niet voor gemaakt om het bij 1 vrouw te houden.

Mijn bedoeling is niet om het rechtvaardig te maken voor de man, want een vrouw is natuurlijk ook steeds opzoek naar de sterkste man om mee te reproduceren.
Alleen ons brein is letterlijk gemaakt om het zoveel mogelijk te doen.

Monogamie vind ik zelf niks waard, ik heb liever gewoon een partner die mij steunt in alles, samen elkaar helpen, samen leuke dingen doen, elkaar liefkozen. Alleen op sexueel gebied elkaar vrij laten, wel met bepaalde voorwaarden.

Alleen als de dame zelf mij alles kan geven wat ik nodig heb hoeft dit natuurlijk niet.

Helaas zijn deze vrouwen amper te vinden. Of ik zoek gewoon op de verkeerde plekken?
 
Monogamie vind ik zelf niks waard, ik heb liever gewoon een partner die mij steunt in alles, samen elkaar helpen, samen leuke dingen doen, elkaar liefkozen. Alleen op sexueel gebied elkaar vrij laten, wel met bepaalde voorwaarden.

Helaas zijn deze vrouwen amper te vinden. Of ik zoek gewoon op de verkeerde plekken?
Als je ooit ontdekt waar je ze wel kunt vinden, hou ik me aanbevolen ;).
 
Dat je zelf geen relatie met een DvP zou willen is uiteraard jouw keuze en niemand die zich met jouw beslissing moet bemoeien.
Iets anders is het om anderen, die er mogelijk niet zo afwijzend tegenover staan, af te branden.
Dat is voor niets nodig. Laat gewoon iedereen in zijn waarde en pas tegen de medemens tolerantie en acceptatie toe, zolang als zij jou niet lastig vallen.
Kan mij niet voorstellen dat iemand er last van heeft, als bv. jouw buurman een privérelatie met een DvP aanknoopt.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik er last van heb. Alleen dat ik het niet zou kunnen. Iedereen mag doen wat hij/zij wil.:) we leven tenslotte niet in Rusland of Noord-Korea.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan