Daten met een sekswerker? Hier hoe een betere partner te zijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook nergens gezegd dat ik er last van heb. Alleen dat ik het niet zou kunnen. Iedereen mag doen wat hij/zij wil.:) we leven tenslotte niet in Rusland of Noord-Korea.
Je hebt uiteraard gelijk.
Ik bedoelde daarmee ook niet jou, maar Hookers2, op wie jij gereageerd had.
Zo als een ander lid vandaag al schreef:
Leven en leven laten!
 
Daarom was ik ook 2x getrouwd 😅
Ik ook , en twee keer met dezelfde , een keertje voor de wet en een keertje voor de kerk :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: en hoewel ik het me na 30jaar nog niet echt beklaagd heb mis ik de laatste 10jaar toch vooral de speelsheid op sexueel vlak. Communicatie daarover liep steeds vast . Daardoor ook de wandelhobby ontstaan waarschijnlijk ,waar ik met volle teugen van geniet en zolang m'n lul blijft reageren op al dat mooie speelse en ongedwongene zal ik blijven wandelen.
 
Ligt schijnbaar aan het hormoon ADH of je monogaam bent of niet. Hoe meer je van dit hormoon aanmaakt hoe monogamer je bent.
Dit hormoon kunnen ze schijnbaar genetisch manipuleren zodat je monogaam wordt. Misschien iets voor in het Coronavaccin..:cautious:
 
Ligt schijnbaar aan het hormoon ADH of je monogaam bent of niet. Hoe meer je van dit hormoon aanmaakt hoe monogamer je bent.
Dit hormoon kunnen ze schijnbaar genetisch manipuleren zodat je monogaam wordt. Misschien iets voor in het Coronavaccin..:cautious:
Dat zou betekenen dat mensen met nierfalen over het algemeen niet monogaam zijn. 😂 bijzondere theorie
 
Een relatie met een sekswerker? Doe normaal zeg. Heeft ze de hele dag meer dan 10 mannen afgewerkt en komt ze even naast je zitten. Mannen die dat accepteren hebben een issue of kunnen niet anders aan een meid komen vind ik. M'n mening zal niet door iedereen gewaardeerd worden, maar dit is hoe ik denk.

Je mening: Heeft ze de hele dag meer dan 10 mannen afgewerkt en komt ze even naast je zitten. Mannen die dat accepteren hebben een issue of kunnen niet anders aan een meid komen vind ik.

Steel je voor: Ze heeft de hele dag meer dan 10 mannen afgewerkt, dan je komt bij haar als 11de, en voor €80 tot €150 gaat betalen,

Zie jij verschil?
Ik wel, thuis betaal je per maand, en bij dame van plezier, per keer. :p
 
Daarom was ik ook 2x getrouwd 😅
Trouwen zowiso niet meer van deze tijd ergens... was het ook en bracht geen extra geluk of wat dan ook en alleen maar ellende achteraf. Een poging om iemand te 'claimen', net als een vast contract bij je werkgever waar ze toch vanaf kunnen.. zekerheid 0% Bovendien denk ik dat het uitlokt tot ontrouw, maargoed mijn mening, eens maar nooit meer... (zeg ik nu).
 
Trouwen zowiso niet meer van deze tijd ergens... was het ook en bracht geen extra geluk of wat dan ook en alleen maar ellende achteraf. Een poging om iemand te 'claimen', net als een vast contract bij je werkgever waar ze toch vanaf kunnen.. zekerheid 0% Bovendien denk ik dat het uitlokt tot ontrouw, maargoed mijn mening, eens maar nooit meer... (zeg ik nu).
Helemaal mee eens
 
Dit klinkt allemaal heel mooi, maar in mijn ogen kan dit ook heel toxic zijn. zo kun je je partner gaslighten in het geloven dat ze alles maar moeten accepteren.
Het mes snijdt altijd aan heel veel kanten tegelijk. Zo kun je liefhebben maar ook de ander verstikken in die 'liefde', je kunt liefdevol toegewijd zijn aan de ander maar ook zover daarin doorgaan dat het stalken wordt, de ander vrij laten maar ook zover gaan dat het je onverschillig laat wat die ander doet, de ander niet "bezitten" maar "vrij laten" of zelfs aan anderen"uitlenen" wat dan weer het omgekeerde kan zijn van de keuze aan de partner laten.

Een fijn evenwicht zonder de ander van alles aan te praten is het prettigste.

Heb je misschien zelf de ervaring gehad dat je partner vanuit een aan jou opgedrongen 'wellevendheid' over jouw grenzen ging?

Ik vind de strip getuigen van een interessant gezichtspunt dat ik toejuich maar ik heb het daarnet alleen doorgestuurd via whatsapp aan een vriendin van wie ik weet dat ze al enkele malen een 'gedeelde' partner had. Anderen ga ik die zienswijze niet opdringen.
 
Heb je misschien zelf de ervaring gehad dat je partner vanuit een aan jou opgedrongen 'wellevendheid' over jouw grenzen ging?
Nee, dit is mijn mening, niet mijn trauma.
Ik snap je punt met uitersten, maar wat er letterlijk in de strip wordt gezegd is dat je niets te zeggen hebt over met wie je partner diezelfde liefde deelt en je dankbaar moet zijn met wat je zelf krijgt van je partner. Ik vind dat onzin.
Als jij daar zelf oké mee bent is dat prima. Als je daar niet oké mee bent en je partner zegt dit tegen je zou ik toch even achter m'n oren krabben of het wel de juiste partner is.
 
Nee, dit is mijn mening, niet mijn trauma.

gelukkig ;-)

wat er letterlijk in de strip wordt gezegd is dat je niets te zeggen hebt over met wie je partner diezelfde liefde deelt en je dankbaar moet zijn met wat je zelf krijgt van je partner.
Uhm... heb je de tekst wel gelezen?

Je zegt "letterlijk" dus als ik het dan letterlijk lees staat dat wat jij zegt er helemaal niet!

De persoon in de strip legt uit hoe het voor hem/haar is, nergens staat dat een ander "niets te zeggen heeft" en dat de ander wat dan ook "moet" laat staan "dankbaar MOET ZIJN"

Had deze persoon dat gezegd dan zou ik kunnen antwoorden 'spreek voor jezelf!"

Maar dat doet hij/zij juist. Voor zichzelf spreken.

Er staat niet dat de ander dat zo MOET voelen.

Ik zou (bij wijze van grapje, dus niet meteen woedend worden) kunnen zeggen dat wie dat beweert aan het 'gaslighten' is ;-)
 
Je zegt "letterlijk" dus als ik het dan letterlijk lees staat dat wat jij zegt er helemaal niet!
Heb je gelijk in.

Slim van de schrijver om de ik-vorm te gebruiken.

Laat ik het anders verwoorden.

wat er in de strip wordt gezegd is dat diegene niets te zeggen heeft over met wie diens partner diezelfde liefde deelt en dat diegene dankbaar moet zijn met wat hij/zij zelf krijgt van diens partner. Ik vind dat onzin.
Als diegene daar zelf oké mee is, zoals in de strip wordt beweerd (the only response that makes sense TO ME (zonder die laatste twee woorden is dit ook onzin)) is dat prima. Als diegene daar niet oké mee is en diens partner zegt dit tegen hem/haar zou ik toch even achter m'n oren krabben of het wel de juiste partner is.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet liever hebben dan dat mijn vriendin een DVP is. Ikzelf zou haar 100% trouw blijven en aanbidden....
Heerlijk verlangen. Ik denk echter dat maar weinigen het leuk vinden om 'aanbeden' te worden. Er kan iets ongelijkwaardigs insluipen als je zonder ophouden wordt 'aanbeden' en dan kan het verlangen groeien naar iemand in een gelijkwaardige relatie.
Interessant wel, dat je er niet alleen 'geen bezwaar' tegen hebt dat ze zo'n vak heeft (mee ens) maar zelfs dat je 'niets liever' zou hebben.
Wat maakt dat je zo graag zou hebben dat ze juist dát ambacht uitoefent?
 
En het (beetje jaloerse) gevoel dat ze met anderen neukt windt mij mateloos op....
Dan zou je misschien vanuit die fantasie plezier kunnen hebben van een bezoek aan een gangbang waarbij je, zoals ik als eens las van een gewaardeerde medewandelaar op het forum, de dames die zijn verwend na elke vrijpartij en helemaal na de afsluitende gezicht-volspuiterij zou mogen schoonlikken ;-)
 
Dan zou je misschien vanuit die fantasie plezier kunnen hebben van een bezoek aan een gangbang waarbij je, zoals ik als eens las van een gewaardeerde medewandelaar op het forum, de dames die zijn verwend na elke vrijpartij en helemaal na de afsluitende gezicht-volspuiterij zou mogen schoonlikken ;-)
Uiteraard. Dolgraag. Leukste dat er is....
 
Probleem is dat 9 van de 10 mannen hypocriet zijn
Vraag je of ze een triootje willen met een extra vrouw zeggen ze allemaal ja
Vraag je en een triootje met een extra man zeggen 9 van de 10 nee

COMMUNICATIE STRATEGIEEN


Aandacht is de zeldzaamste en puurste vorm van vrijgevigheid

SIMONE WEIL​


PRAAT OVER DE REDENEN

Hoe eng het ook kan zijn om te pleiten voor onze behoeften, het kan nog enger zijn om te praten over waarom we de dingen willen of nodig hebben die we willen of nodig hebben. Praten over de redenen laat ons naakt: het stelt ons open voor het hebben van onze redenen, of zelfs onze motieven, ondervraagd. Het vereist ook dat we naar binnen kijken en nadenken over waarom we willen wat we willen.
Dit kan moeilijk zijn. "Omdat ik dat gewoon niet wil" is geen goede communicatie. Als we om iets vragen, vooral iets dat grenzen stelt aan het gedrag van iemand anders—en vooral als het meer mensen treft dan alleen je partner—moeten we praten over het "waarom" en het "wat".
Dit bepleit effectiever onze behoeften, en het opent de deur voor een echte dialoog over hoe daaraan kan worden voldaan.
Soms zijn dingen die ons triggeren verborgen in de uitspraak "Ik wil dat gewoon niet." Bijvoorbeeld, sommige mensen, meestal heteroseksuele mannen, benaderen polyamorie met het idee dat het oké is als hun partners andere vrouwelijke geliefdes hebben, maar voelen zich bedreigd als hun partners andere mannelijke geliefdes hebben. Het is zeker gemakkelijker om te zeggen: "Ik wil gewoon niet dat mijn partner seks heeft met een andere man" dan toegeven aan gevoelens of kwetsbaarheid rond seks, misschien omdat je bang bent dat als een andere man doet wat jij doet, je misschien wordt vervangen. Praten over triggers* is nodig als we willen begrijpen waarom we ons voelen zoals we ons voelen, en onze gevoelens begrijpen is de enige manier om te groeien.
Het doel van praten over de dingen die ons triggeren, is niet om onze partners ze te laten vermijden, maar om ze beter te begrijpen. Wanneer we onze emotionele reacties kunnen begrijpen, kunnen we er gemakkelijker verantwoordelijkheid voor nemen, in plaats van onze partners (of, erger nog, de partners van onze partners) verantwoordelijk voor hen te maken. Als je je bijvoorbeeld bedreigd voelt door je geliefde die seks heeft met een andere man, kan praten over waarom, en het bezitten van dat gevoel, je helpen om zekerder te worden in je relatie. Door te bespreken hoe je je voelt, krijgt je partner de kans om uit te leggen welke waarde zij in jou ziet, en waarom een andere man niet bedreigend voor je hoeft te zijn.
"Ik wil dat gewoon niet" heeft de neiging om te eindigen in plaats van door te gaan met gesprekken. We moedigen continue discussie aan over wat je wilt en, belangrijker nog, waarom.


* Met triggers bedoelen we specifieke gedachten, acties, bezienswaardigheden of gebeurtenissen die een emotie op gang brengen die misschien niet echt gerelateerd is aan de huidige situatie, of die veel krachtiger is dan de omstandigheden lijken te rechtvaardigen. Een trigger is meestal gekoppeld aan een eerdere ervaring en kan worden gekoppeld aan een traumatische gebeurtenis.

Dat dit is wel heel erg kort door de bocht.
Als een man niet (bewust) biseksueel is heeft hij aan een man erbij weinig. Een tweede vrouw erbij verdubbeld de beleving en het plezier (als het goed is).
Dat is wel iets anders dan hypocrisie.
Hypocriet kan je het noemen als je zelf buiten jouw relatie om sex met andere partners zoek maar dit jouw vaste partner niet toe staat. Dus ook jouw vrouw bv. geen twee mannen tegelijk gunt, terwijl jij graag met twee dames tegelijk aan de slag gaat. Het is dus een questie van perspectief. Maar ook van wat de (vaste/eerste) dame in questie überhaupt wil.

GRENZEN


Grenzen durven stellen gaat over de moed hebben om van onszelf te houden, zelfs als we het risico lopen anderen teleur te stellen.

BRENÉ BROWN​

[h4][/h4]

PLOTSELINGE LINKSE BEURTEN

Een ander had het over een stel dat zich openstelde voor polyamorie, waarin de man tegen zijn vrouw zei: "Als we dit doen, wil ik alleen dat je seks hebt met andere vrouwen. Ik wil niet dat je seks hebt met andere mannen." Zoals eerder vermeld, is het gebruikelijk dat mannen zich bedreigd voelen door andere mannen en proberen hun partners te verbieden andere mannelijke geliefdes te hebben. In dit geval, echter, identificeerde de vrouw zich als hetero. Haar partner eiste dat ze biseksueel werd.

FRAGMENT UIT
More Than Two: A Practical Guide to Ethical Polyamory Paperback – Illustrated, September 1, 2014
door Franklin Veaux (Auteur), Eve Rickert (Auteur), Tatiana Gill (Illustrator), Janet Hardy
 

PLOTSELINGE LINKSE BEURTEN

Een ander had het over een stel dat zich openstelde voor polyamorie, waarin de man tegen zijn vrouw zei: "Als we dit doen, wil ik alleen dat je seks hebt met andere vrouwen. Ik wil niet dat je seks hebt met andere mannen." Zoals eerder vermeld, is het gebruikelijk dat mannen zich bedreigd voelen door andere mannen en proberen hun partners te verbieden andere mannelijke geliefdes te hebben. In dit geval, echter, identificeerde de vrouw zich als hetero. Haar partner eiste dat ze biseksueel werd.
Waarom heet dat stukje "plotselinge linkse beurten"?
Wat is een "linkse beurt" en hoe kan zoiets "plotseling" optreden?
Ook begrijp ik het stukje zelf niet. Het gaat over een man die wil dat zijn vrouw uitsluitend met vrouwen seks heeft maar besluit met te stellen dat hij eiste dat ze biseksueel werd. Dat lijkt me tegenstrijdig?
 
Sex is nog steeds in de maatschappij geidealiseerd(verkeerd gespeld mijn excuses), naar een partnerschap tussen twee monogame mensen.
Al het andere wordt verworpen.

Hoe kunnen we als maatschappij "Van God los zijn" maar over seksualiteit nog steeds vasthouden aan oud kerkelijke gedachten en gewoonten?
Zo is het! Helaas leggen de meeste religies een zware deken van verbod, zonde en straf over seksualiteit.
Ik denk dat uit angst voor de kracht van het vrouwelijke hebben de dominees, imams en rabbi's sex overladen met schuld en schaamte.
Vrouwen zoals jij en Jazmin laten zien wat die kracht is; kiezen voor je eigen pad, je eigen instinct volgen.
Dat mannen, mogelijke partners, dates dat niet kunnen 'handelen' is - denk ik - niet uit jaloezie of fobie, maar uit onmacht om met deze oerkrachten om te gaan.
 
Jazzmin zei:

PLOTSELINGE LINKSE BEURTEN

Een ander had het over een stel dat zich openstelde voor polyamorie, waarin de man tegen zijn vrouw zei: "Als we dit doen, wil ik alleen dat je seks hebt met andere vrouwen. Ik wil niet dat je seks hebt met andere mannen." Zoals eerder vermeld, is het gebruikelijk dat mannen zich bedreigd voelen door andere mannen en proberen hun partners te verbieden andere mannelijke geliefdes te hebben. In dit geval, echter, identificeerde de vrouw zich als hetero. Haar partner eiste dat ze biseksueel werd.

Volgens mij zei Jasmin dat niet, zij zegt (tikt) wat anderen zeggen. Zou voor mij overigens gelijk een afknapper van jewelste zijn qua potentiële relatie ;)
- 'Wil je koffie?'
- 'Mboubou Nugasi zei:: als de koffie in mijn beker duikt, zal ik het drinken. Tenzij de zeeleeuwen brullen.'
 
Waarom heet dat stukje "plotselinge linkse beurten"?
Wat is een "linkse beurt" en hoe kan zoiets "plotseling" optreden?
Ook begrijp ik het stukje zelf niet. Het gaat over een man die wil dat zijn vrouw uitsluitend met vrouwen seks heeft maar besluit met te stellen dat hij eiste dat ze biseksueel werd. Dat lijkt me tegenstrijdig?
Een iets te letterlijke vertaling uit het Engels? Misschien is "onverwachte wendingen" beter.

En als die man eist dat zijn vrouw uitsluitend met andere vrouwen sekst, én met hem, zou dat haar in zekere zin biseksueel maken... Ik zou die vrouw adviseren om die kerel subiet de deur uit te zetten.
 
Ik zou die praatjes allemaal niet zo serieus nemen.
Gewoon de zoveelste naargeestige psychobabbel, bekend van activisten en andere hoog op het morele paard zittende types die alles veel beter weten dan U en ik en bovendien ook beduidend betere mensen zijn.
Typerend daarbij is het gebruik van preudo-academische terminologie en een sterke voorkeur voor de gebiedende wijs. Bah
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan