Recensie Davina, Karins Home 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry1990

Stamgast
262
02/05/22
322
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pas deze dame bezocht. Ze kwam vriendelijk over tijdens het voorstellen en heeft een leuk koppie. Ik twijfelde over haar lichaam maar toch besloten om het te proberen. Ze heeft lang zwart haar. Uiterlijke verzorging is uitstekend. Ze is volgens mij niet (helemaal) Nederlands. Wel spreekt ze gewoon Nederlands. Op de kamer aangekomen vond ik haar toch wel vrij stevig. Met name haar boven benen en kont. De daad was voor de rest prima. Dame kan best hebben en lijkt er wel van te kunnen genieten.
Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar. Puur omdat het niet mijn smaak is. Mannen die van een grote kont houden zijn bij haar wel aan het goede adres.
 
Ik ben ook eens keer bij deze dame geweest. Ze adverteerde dat ze Arabisch was, maar het is een Russin. Op d'r ad staat tongzoenen, maar dat doet ze niet met iedereen. Ik vond haar ook niet voor herhalingsvatbaar. Ze is te zakelijk en heeft behoorlijk wat tattoos op d'r lichaam.
 
Ik ben ook eens keer bij deze dame geweest. Ze adverteerde dat ze Arabisch was, maar het is een Russin. Op d'r ad staat tongzoenen, maar dat doet ze niet met iedereen. Ik vond haar ook niet voor herhalingsvatbaar. Ze is te zakelijk en heeft behoorlijk wat tattoos op d'r lichaam.
De Davina die ik ken bij Karins home is een volslanke Nederlandse dame en geen Russin. In het verleden 2 keer met haar naar de kamer geweest. Vriendelijke / vrolijke meid geen GFE maar wel een leuke date gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Squirting
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Davina is best wel prima. Ze is idd Russisch van originele maar spreekt gewoon vloeiend Nederlands. Ze is iets meer dan volslank maar echt behoorlijk dik wil ik niet zeggen, peervorm. De gebruikelijke vetrimpels, een goede flinke kont en fijne borsten. Lang zwart haar. Haar inzet was gewoon prima. Pijpen met lekker veel speeksel en kon hem flink naar binnen krijgen. Diverse standjes en inzet was goed. 69 doet ze liever niet. Fijne gesprekspartner op niveau en weet het spel goed aan te voelen. Was absoluut niet terughoudend en mocht alles doen en aankomen. Ze kan ook squirten voor de liefhebbers.
Prima half uurtje gehad.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan