Recensie Daya, Bergen op Zoom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.362
30/06/21
4.121
39
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bergen-op-zoom/9130664-daya
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik ken deze dame inmiddels een jaartje of 4..
volgens mij heb ik ze inmiddels een keer of 6-7 bezocht ..en haar eigenlijk gaandeweg toch wel iets beter leren kennen..
in het begin was haar nederlands niet zo spectaculair ,nu gewoon vloeiend..ze is overigens Servisch..
ik heb haar ooit op Hookers ook positief beschreven ,en nu na de laatste keer in December jl bij haar geweest te zijn ,weer op herhaling geweest
leuke meid, beetje speels, altijd vriendelijk en spontaan..ik schat haar nu inmiddels ergens rond de 30 maar ze heeft het figuur van een tienermeid..lippen wel iets opgespoten ,maar dat boeit niet zo..ze pijpt er heerlijk mee ;)
dit is ze overigens ook
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/heerlijke-hand-massage_6313683 ze noemt zich ook wel eens Sanela of baas Lorena dan is ze soort SM meesters ,die advertentie komt ook wel eens voorbij op Sexjobs..(kon hem nou niet vinden)
deze keer voor een pijpdate gegaan ipv het iets uitgebreide pakket met massage wat ik ook al wel eens gedaan heb..zou haar best een keer willen neuken ook..eigenlijk nooit over begonnen..wie weet ooit?
kan er verder kort in zijn ,dat doet ze gewoon heel goed..wist me ook een paar keer op het randje te houden zodat een flinke explosie niet uitbleef..
pijpdate is effectief een kwartier ,maar ben toch iets van een half uur binnen geweest.. vraagt naderhand 'hoe vond je het?'..lief hoor ,dacht ik nog met suizende oren :)
een keer voor ,en na opfrissen,beetje leuk babbelen en verder geen poespas..
contact gaat via whatsapp..maar ja, ze kent me..dus misschien scheelt dat..ik denk overigens dat ze niet alles doet in haar profiel..net het klaarkomen op haar gezicht..
zul je moeten vragen..en voor moeten betalen waarschijnlijk
ze ontvangt op een woonerf ,bij een kinderspeeltuin..dus een beetje verder parkeren en exact op de voordeur aflopen wanneer ze dat vraagt is wel verstandig..
foto's zijn van haar en ze is echt..en dat is tegenwoordig al heel wat
 
Laatst bewerkt:
meestal vraag ik ofdat ze naakt wil zijn..
de eerste paar keer vroeg ze daar iets extras voor..later volgens mij weer niet..ze is in principe niet duur ,dus dan kijk ik daar niet naar
de laatste keer hield ze haar broekje en topje aan..vond ik niet erg ..misschien de volgende keer weer niet..
sex doet ze inderdaad niet..ze heeft me ooit eens verteld dat ze daar een keer iets van opliep..
ze is hier niet ingeschreven,dus ook niet verzekerd..kostte gigantisch veel geld aan medicijnen en ellende achteraf ,daar is ze nou voorzichtiger mee..
maar ik heb ze wel eens gevingerd in het verleden..tijdens het pijpen..
gewoon vragen aan haar..wat allemaal kan en mag..
ze vreet je heus niet op..
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-kan-heerlijk-pijpen-_7853771
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mede door de positieve review van @richard Snep ben ik vorige week naar Bergen op Zoom getrokken voor een pijpdate bij Daya.

Ontzettend mooie meid met een vlotte babbel. Ze heeft echt een schitterend lichaam. Ik snap dat in de review op Kinky, hier en op een vorig forum veelvuldig wordt aangehaald dat het jammer is dat ze geen intiem doet. Ik sluit me er volledig bij aan, maar het is wat het is natuurlijk.

Heeft een mooi plekje gemaakt waar alles op orde is. Kreeg na een kort praatje een schone handdoek om me even op te frissen. Vervolgens gaan liggen en een heerlijke pijpbeurt gehad. Ze had weinig moeite om me flink te laten spuiten ;) Vervolgens weer even opgefrist en ik ging vrolijk weer de deur uit. Prima eerste ervaring met Daya dus. Ik kom zeker nog eens terug om haar massagekunsten eens uit te proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook maar eens geweest vanwege de positieve reacties die ik las , echter viel het zwaar tegen , het was helemaal niet de dame van de foto's en ze maakte zich er heel snel vanaf , ze zei wel dat als je voor de massage kiest dat je dan haar knappe vriendin krijgt , dat zal dan inderdaad wel die knappe verschijning van de foto's zijn , maar dat zal ik nooit ontdekken dan want ik ga er niet meer heen
 
Ik ben pas weer langs geweest. Gewoon dezelfde dame als de vorige keer dus helemaal prima. Mooie verschijning! Deze keer naast het pijpen ook voor de massage gegaan. Dat ga ik de volgende keer niet meer doen, dat was een beetje wrijven en meer niet. Jammer jammer. Het pijpen was weer goed.
 
ik dus ook..
moet je zelf aangeven dat ze je wat harder masseert..
ik kom er nu al jaren ,en probeer elke keer wat anders ..had ze nu helemaal naakt ,dat is ook wel leuk..
probeer er altijd wel een tijdje tussen te laten zitten qua bezoek..anders worden de dames te gemakkelijk..
ik noem ze ook altijd 'Gaga'..omdat ik ze daar wel iets van weg vind hebben..wanneer ze naast elkaar staan waarschijnlijk niet..maar dat zit tussen mijn oren
zou haar best wel eens willen neuken..maar ze heeft jaren geleden al gezegd dat ze dat niet doet..weegt niet op tegen de ellende..
 
Ze is volgens mij nog thuis met vakantie, jammer genoeg..
Had ze nog wel even willen voelen.. Die lippen op mijn gun..
Wie weet binnenkort.. Ze verdwijnt wel meer een maand of 2
 
die is al sind december 22 gestopt volgens mij..
dat was ze ook van plan zei ze toen..om terug naar Servie te gasn
heeft ze meerdere keren tegen me gezegd..als ze geld zat had
die komt ook niet meer terug..
 
Terug
Bovenaan Onderaan