Recensie Dayan, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6518824-dayan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De filmpjes van Dayan waren toch wel zo aantrekkelijk dat ik het niet kon laten om onlangs eens de proef op de som te nemen. De communicatie vooraf was stroef en duidelijk via een tussenpersoon. Er werd in ieder geval bevestigd dat (tong)zoenen mogelijk was, dus dat zat goed. Locatie iets minder, duidelijk geen fijne buurt in Zuid. Maar goed, no guts no glory.

De woning was bij aankomst inderdaad niet geweldig, zoals vaker bij dergelijke profielen voelde het aan als een afwerkplek. De muziek stond hard, maar geen twijfel dat er meerder mensen aanwezig waren. Gelukkig was Dayan precies zoals haar foto's, een opluchting. Voor mij stond een lange zwarte vrouw met een schitterend lichaam en een verlegen lach. Haar billen zijn onweerstaanbaar en ook haar borsten mogen er zijn, dat zie je minder op de beelden. Helaas spreekt ze geen woord Engels, dus even rustig keuvelen zat er niet in.

Op het smoezelige bed was het voorspel nogal ingehouden. Vingeren is ok, maar zoenen zit er nadrukkelijk niet in. Wat is het toch irritant als je in de maling genomen wordt. Op zo'n moment breek je natuurlijk ook niet af. Pijpen was met condoom en op zich wel aardig, maar weinig bijzonder. Uiteindelijk kwam ik vanzelfsprekend ook voor de sex. Eerlijk is eerlijk, met zo'n kont kan dat bijna niet mis gaan. Haar van achteren over je heen zien bewegen is een waar genot en ze kan aardig wat hebben.

Ik had uiteraard nooit een uur moeten boeken, een half uur was prima geweest. Na de daad was het direct klaar, douchen of wassen zat er niet in. Geen herhaling, maar wel een ervaring waar ik geen spijt van heb, daar is ze te lekker voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan