De Dames Onderling

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oom Harry

Wandelaar
56
02/09/21
71
Van wat achter de achter de ramen staat, kan ik 80% tot 90% - en misschien wel 95% - niet aantrekkelijk vinden. Om het maar plat te zeggen, ik zou het er niet op kunnen. (Oostblok)meuk, die vaak weinig menselijks meer heeft. Maar goed, ze staan er toch maar en ik denk, omwille van jullie, want de centjes moeten toch verdiend worden. En worden ook verdiend. Allemaal prima. Ieder zijn ding.

Dus ben ik altijd op zoek naar die ene uitzondering. De DVP die ik wel aantrekkelijk vind. En die vind ik meestal ook wel.
Onlangs had ik in Antwerpen de volgende ervaring. Bij een - voor mij - aantrekkelijke DVP, die boven de middelmaat uitsteeg, naar binnen gestapt, naar de achterkamer gaan en netjes mijn 50 euro betaald. Ze was duidelijk niet in een beste stemming. Een beetje onwillig en cynisch. Ik had 'm er al half in hangen, toen er ineens keiharde muziek werd gedraaid. Een feestje, dacht ik nog. Maar al snel kwam ik erachter, wat de ware reden was. Pestgedrag! Van collega's met wie ze het raam deelde!

Mijn DVP had duidelijk te lijden van het wangedrag van 'collega'-DVP's. Daar ging mijn positieve neukverwachting. Dáág, briefje van 50!!

Dat is toch wel duivels! De betere DVP's worden weggepest door de concurrentie en wij blijven zitten met diezelfde eeuwige (Oostblok)meuk. Dit is toch niet, wat we met z'n allen zouden moeten willen! Ik vroeg mij af, of jullie soortgelijke ervaringen hebben?
 
Ik zou er wel eens eentje willen 'doen', Joke, maar ik kom ze nooit tegen. De schaarste, vrees ik. Altijd weer dat sluike zwarte haar en die rauwe gezichten. Onlangs had ik nog een Griekse. Die was dan weer wel leuk.

Maar goed, laten we niet afdwalen. DVP's, die elkaar het leven zuur maken...
 
Heb soms ook het gevoel als ze vaak al achter de zelfde ramen staan en dus naast elkaar, dat je bij allemaal afwerk praktijken krijgt. Dus als er dames vaak bij elkaar staan zit ik al in twijfel of ik het wel moet doen, tenzij ik natuurlijk een positieve review zie op dit forum.
 
Maar waarom lees je dan van het merendeel van wandelaars dat zij juist oostblok'meuk' bezoeken en geen interesse hebben in Nederlandse of Belgische sekswerkers?
Het eerste deel lees ik wel veel, wandelaars die er een sport/missie van maken om zoveel mogelijk Oost-Europese dames te bezoeken.
Maar het laatste deel eigenlijk niet, eerder zelfs het tegenovergestelde. Er zijn volgens mij net zoveel, zo niet meer wandelaars die juist liever een goed Nederlands sprekende dame hebben.
Ik weet in ieder geval zeker dat ik er één van die laatste ben. Niet goed kunnen communiceren betekent een veel mindere date.
 
Van wat achter de achter de ramen staat, kan ik 80% tot 90% - en misschien wel 95% - niet aantrekkelijk vinden. Om het maar plat te zeggen, ik zou het er niet op kunnen. (Oostblok)meuk, die vaak weinig menselijks meer heeft. Maar goed, ze staan er toch maar en ik denk, omwille van jullie, want de centjes moeten toch verdiend worden. En worden ook verdiend. Allemaal prima. Ieder zijn ding.

Dus ben ik altijd op zoek naar die ene uitzondering. De DVP die ik wel aantrekkelijk vind. En die vind ik meestal ook wel.
Onlangs had ik in Antwerpen de volgende ervaring. Bij een - voor mij - aantrekkelijke DVP, die boven de middelmaat uitsteeg, naar binnen gestapt, naar de achterkamer gaan en netjes mijn 50 euro betaald. Ze was duidelijk niet in een beste stemming. Een beetje onwillig en cynisch. Ik had 'm er al half in hangen, toen er ineens keiharde muziek werd gedraaid. Een feestje, dacht ik nog. Maar al snel kwam ik erachter, wat de ware reden was. Pestgedrag! Van collega's met wie ze het raam deelde!

Mijn DVP had duidelijk te lijden van het wangedrag van 'collega'-DVP's. Daar ging mijn positieve neukverwachting. Dáág, briefje van 50!!

Dat is toch wel duivels! De betere DVP's worden weggepest door de concurrentie en wij blijven zitten met diezelfde eeuwige (Oostblok)meuk. Dit is toch niet, wat we met z'n allen zouden moeten willen! Ik vroeg mij af, of jullie soortgelijke ervaringen hebben?
Zonder naam of adres is dit voor mij totaal nuttellze post ... concurrentie is er overal, sommigen spelen het blijkbaar hard .
 
Op zo'n manier heb ik het nooit mee gemaakt.

Wel dat ik het aan een dame in het raam ernaast vroeg waar haar buurvrouw was. Nee die is naar huis en komt niet meer terug. Maar ik kon ook bij haar binnen. Wilde ik niet, draai me om om weg te lopen, en toen kwam ze net naar haar raam toe gelopen. Met een boze blik naar de leugenaar met haar naar binnen en een prima sessie gehad.
 
Dat haantjes., uhm hennetjesgedrag van raamdames kan ik me wel voorstellen. Keur het niet goed, maar het is echt hun eigen toko die ze overeind proberen te houden.

Bij de privehuizen waar ik kom beweren de dames altijd redelijk goed met elkaar overweg te kunnen. Dat geloof ik op zich wel, want als je uren met elkaar moet doorbrengen, dan is geruzie niet bevorderlijk. Daar steken de gastvrouwen dan wel een stokje voor gok ik.

Dat min of meer zelfreinigende vermogen heb je niet bij de ramen. Dat is eten of gegeten worden en daardoor komt het op mij ook altijd minder sympathiek over. Nou ken ik alleen de wallen van dichtbij, dus misschien is het elders anders, maar komt op mij hard over daar.
 
Bij de privehuizen waar ik kom beweren de dames altijd redelijk goed met elkaar overweg te kunnen. Dat geloof ik op zich wel, want als je uren met elkaar moet doorbrengen, dan is geruzie niet bevorderlijk. Daar steken de gastvrouwen dan wel een stokje voor gok ik.
Naar de klant toe klopt dit wel, daar zorgt het huis inderdaad voor. Achter de schermen kunnen de dames regelmatig minder goed met elkaar overweg.
 
Naar de klant toe klopt dit wel, daar zorgt het huis inderdaad voor. Achter de schermen kunnen de dames regelmatig minder goed met elkaar overweg.
Ik denk dat ze toch ook wel de sfeer achter schermen goed willen houden, want anders gaat zich dat toch wreken lijkt me.

Tuurlijk, het hoeven geen vriendinnen te worden en achter de schermen doet vast iedereen haar eigen ding, maar elkaar het kot uit vechten, besodemieteren of klanten afpakken? Misschien wel hoor, maar dan houden ze het wel heel erg onder de pet.
 
Bij ons in de salon waren vroeger wel eens ruzies en was er een mega rotsfeer soms. Dat is nu voorbij, want iedereen is weg die ik kende 😒

Maar nu... versta ik 3/4 niet eens. Het is Spaans of Roemeens tegenwoordig, aangezien ik beide talen niet spreek en er ook geen moeite voor ga doen om het te leren, zal er met mij niemand snel ruzie krijgen 🙂
Overigens.. met mij krijg je niet zo snel ruzie ook als we elkaar wel kunnen verstaan 😁
Je moet het wel heel bont maken wil je mij op de kast krijgen, wat wel prima lukt als je bijvoorbeeld een cliënt zou inpikken of niet samen de bende opruimt na een date. En dat is in beide gevallen een keer gebeurd, de gastvrouw wist niet wat er gebeurde toen Joke ontplofte 🤣🤣🤣
 
Maar waarom lees je dan van het merendeel van wandelaars dat zij juist oostblok'meuk' bezoeken en geen interesse hebben in Nederlandse of Belgische sekswerkers?

@Oom Harry

Nou Joke, voor mij klopt dat niet. Alhoewel mijn beste ervaringen met een vaste roemeense dame waren, die inmiddels gestopt is, zoek ik eigenlijk altijd naar nederlandse dames.
Alleen, achter de ramen, want ik kom zo weinig mogelijk in privé-huizen, zie je de nederlandse dames steeds minder.
En dat vind ik super jammer.
Ik denk dat als de nederlandse huisvrouw weer fier op zou staan en voor dit eervolle beroep zou kiezen en hier voor uit zou durven èn kunnen komen, zouden de mannen weer in rijen klaar staan. Waardoor het stigma van 'daten met een sekswerker' niet meer relevant is, omdat het gewoon is geworden.
De dames kunnen evt ook part time werken, want Nederland heeft het hoogste percentage huisvrouwen dat part time werkt in alle sectoren, dus dat kan ook in deze mooie sector.
 
ooit in het SKW gezien dus..
ergens 2006/7 oid..
2 negerinnen die elkaar te lijf gingen..de een ging aan de overkant van de straat de ander achter het raam uithalen..
was eigenlijk best komisch..zo'n donkere dame ,gekleed in lingerie,op hoge hakken die over de straat banjerde..
onderwijl in het Afrikaans vanalles schreeuwend ..beetje zo'n Judeska sketch ..maar dan anders..
werd een soort rodeoritje ,toen de ander buitenstapte..
20 seconden later 2 Transporters vol politie die er zich mee kwamen bemoeien..
was niet best..
 
En wat dacht je in het verleden dat dames weggejaagd werden door shemales. Die waren minder sterk. Hoop ellende. Shemales onderling ook heel veel ruzie, haat en nijd. Bij de gewone dames wat minder maar ze zijn natuurlijk elkaars concurrenten. Ga maar eens als je een vaste dame hebt naar een ander en zij ziet dat. Krijg je een hoop ellende mee.
 
Van wat achter de achter de ramen staat, kan ik 80% tot 90% - en misschien wel 95% - niet aantrekkelijk vinden. Om het maar plat te zeggen, ik zou het er niet op kunnen. (Oostblok)meuk, die vaak weinig menselijks meer heeft. Maar goed, ze staan er toch maar en ik denk, omwille van jullie, want de centjes moeten toch verdiend worden. En worden ook verdiend. Allemaal prima. Ieder zijn ding.

Dus ben ik altijd op zoek naar die ene uitzondering. De DVP die ik wel aantrekkelijk vind. En die vind ik meestal ook wel.
Onlangs had ik in Antwerpen de volgende ervaring. Bij een - voor mij - aantrekkelijke DVP, die boven de middelmaat uitsteeg, naar binnen gestapt, naar de achterkamer gaan en netjes mijn 50 euro betaald. Ze was duidelijk niet in een beste stemming. Een beetje onwillig en cynisch. Ik had 'm er al half in hangen, toen er ineens keiharde muziek werd gedraaid. Een feestje, dacht ik nog. Maar al snel kwam ik erachter, wat de ware reden was. Pestgedrag! Van collega's met wie ze het raam deelde!

Mijn DVP had duidelijk te lijden van het wangedrag van 'collega'-DVP's. Daar ging mijn positieve neukverwachting. Dáág, briefje van 50!!

Dat is toch wel duivels! De betere DVP's worden weggepest door de concurrentie en wij blijven zitten met diezelfde eeuwige (Oostblok)meuk. Dit is toch niet, wat we met z'n allen zouden moeten willen! Ik vroeg mij af, of jullie soortgelijke ervaringen hebben?
In Gent ook meegemaakt, dame zit er nog steeds..
 
Naar de klant toe klopt dit wel, daar zorgt het huis inderdaad voor. Achter de schermen kunnen de dames regelmatig minder goed met elkaar overweg.

Ik heb wel eens verhalen gehoord van mijn vaste dame in een privéhuis over ruzies tussen dames. Waarschijnlijk zal ik niet alles hebben gehoord, maar het kan zeker voorkomen dat dames onderling in privéhuizen minder of niet met elkaar overweg kunnen.
 
Op zo'n manier heb ik het nooit mee gemaakt.

Wel dat ik het aan een dame in het raam ernaast vroeg waar haar buurvrouw was. Nee die is naar huis en komt niet meer terug. Maar ik kon ook bij haar binnen.
Daarnaast schijnt (of scheen? ) het ook voor te komen dat de dames elkaar nog eens controleerden, vaak in opdracht van een souteneur, zodat hij op z'n beurt weer wist wat een meisje die dag ongeveer aan klanten had ontvangen. Want stel je voor dat zo'n meid wat voor haarzelf achterhield van de inkomsten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan