WHEM De kleinste en dunste in de Doubletstraat.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vinniejones

Wandelaar
88
11/08/21
58
Goedemiddag medewandelaars, ik was gisteren na velen jaren weer is een rondje aan het wandelen in de doubletstraat.(trouwens ook door de Geleenstraat,maar dat komt zo in een ander onderwerp).
Er zaten niet veel dames bij die in mijn smaak vallen,qwa uiterlijk dan.
En de dames die er wel aan voldeden, waren nou net niet diegenen die mannen proberen te lokken.(vast een verkeerde smaak haha).
Er was 1 dame, die meer op haar telefoon filmpjes aan het kijken was, waarvan ik dacht, wauw..
Maar toch niet de stap ondernomen om haar aan te spreken, aangezien ze geen interesse had in wie dan ook.
Ik zal de dame omschrijven en hopelijk herkend iemand haar en weet of ze daar vaker zit,of andere info.
Gisteren ,31 Jan 2023 om 15.00,zat er een kleine dame(volgens mij max.1.50),heel klein kontje,cup b,half/lang donkerblond/lichtbruin haar,tattoo's op haar onderbenen en witte lingerie.
Leeftijd? Moeilijk te schatten , maar zal niet ouder geweest zijn dan 20/21 gok ik maar zo.
Herkend iemand haar, zo ja, welke dagen werkt ze?
Bij voorbaat dank.
 
Er zijn 40 adressen met elk meerdere kamers in de Doubletstraat.
Zie plattegrond.
 
Er zijn 40 adressen met elk meerdere kamers in de Doubletstraat.
Zie plattegrond.
Die kon ik nou net niet vinden.haha
Maar geloof dat het om Eda gaat..
Al recensies gevonden over haar.
Jammer genoeg niet echt positief, maar toch...
Het adres van de dame zou wel kunnen helpen, maar waarom een apart topic aanmaken ipv het gewoon te vragen in Den Haag Algeme

Het adres van de dame zou wel kunnen helpen, maar waarom een apart topic aanmaken ipv het gewoon te vragen in Den Haag Algemeen?
Geen idee waar ik dat moest vragen eerlijk gezegd.
Bedankt voor je reactie in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan