De Koleblomme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrCosma

Wandelaar
61
14/02/22
49
Pijpen
5,00 ster(ren)
Hey mede-wandelaars,

Is er vandaag iemand naar de Koleblomme geweest?
De gangbang met de UK dame Amy?

Wil graag weten wat ik al dan niet gemist heb.. 🙈

Grts
 
Was veel te druk, er waren ± 50 mannen aanwezig. Amy deed zeker haar best om iedereen af te werken, maar je werd echt constant voorgestoken (zelfs een van de organisatoren dat mij voorstak om haar onder te spuiten) of mannen dat te lang bezig bleven met haar. Tegen de laatste sessie waren de meeste mannen wel afgedropen, maar die Amy was wel echt afgewerkt. Ze kon nog amper rechtstaan merkte ik.

Ben vroeger (een 7 jaar geleden of zo) nog naar de eerste gefilmde gangbangs van Gangbang Nation geweest in het fetish café in Antwerpen en dat waren wel veel betere ervaringen, ik kom er alvast niet meer terug.
 
Was veel te druk, er waren ± 50 mannen aanwezig. Amy deed zeker haar best om iedereen af te werken, maar je werd echt constant voorgestoken (zelfs een van de organisatoren dat mij voorstak om haar onder te spuiten) of mannen dat te lang bezig bleven met haar. Tegen de laatste sessie waren de meeste mannen wel afgedropen, maar die Amy was wel echt afgewerkt. Ze kon nog amper rechtstaan merkte ik.

Ben vroeger (een 7 jaar geleden of zo) nog naar de eerste gefilmde gangbangs van Gangbang Nation geweest in het fetish café in Antwerpen en dat waren wel veel betere ervaringen, ik kom er alvast niet meer terug.
Wauw en was zij de enige dame voor die horde mannen? Ik heb bijna compassie met haar. 😳
 
Wauw en was zij de enige dame voor die horde mannen? Ik heb bijna compassie met haar. 😳
Ja inderdaad. Het was zelfs zo druk dat je tijdens de eerste twee sessies amper iets kon zien puur door hoe veel volk er stond. Dus je stond echt misschien een half uur gewoon maar tussen een hoop mannen te kijken naar de ruggen van andere mannen als je pech had, al goed dat ik zelf wat geluk had op dat vlak, 1m84 zijn helpt wel met een goed zicht hebben. 😜
 
Gisteren voor het eerst naar de Koleblomme geweest, en het was een geslaagd bezoek, ik ging voornamelijk voor Sandra omdat die al lang op mijn wenslijst staat.

Sandra voldeed aan alle verwachtingen een prachtige vrouw waar ik heerlijk mee geneukt heb en lekker door ben gepijpt.

De volgende ronde ben ik heerlijk zittend op een kruk klaar gepijpt door Elina Flower en heerlijk in haar gezicht klaargekomen.

Na een uur had ik weer zin en heb nog een condoom volgespoten in dat heerlijke kutje van Marsianna.

Hete Marijke met haar geweldige borsten heb ik even zien lopen, maar niet in actie gezien, misschien dat ze al eerder weg was.

Hoe dan ook het was een geslaagde middag in de Koleblomme, met zulke meiden daar gaan ze mij daar meer zien !
 
Vandaag weer deel mogen nemen op een heerlijk feestje in de Koleblomme, deze keer met Sandra, Cindy, Ilse Caroline en nog een heerlijke dame van een koppel dat later binnenkwam.

Heerlijke relaxte sfeer en absoluut geen haantjes gedrag gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan