De "laatste" date.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zie allemaal ideeën en cadeaus om aan de dvp te geven. Maar zij krijgt toch geen operatie? ik zou mezelf aan een trio of kwartetjes gunnen. Heel de dag neuken met 10 verschillende dvp drugs drank en seks maak het zo gek als je wilt 😂 maarja niet iedereen is hetzelfde 🤷‍♂️
 
Als je toch een besteedbaar bedrag hebt voor een cadeau; misschien dat bedrag benutten als fooi vooraf? Doet misschien afbreuk aan de romantische gedachte maar met de boodschap dat ze er zelf iets leuks van kan kopen wordt ze misschien wel blij.

Of je kiest een type lingerie uit; geeft haar het geld ruim voor de date zodat ze dat zelf aan kan schaffen. Voor jouw ogen een lust, voor haar een nieuwe setje :)
 
Allereerst, ik zou nogmaals even goed nadenken of het wel echt een speciaal band is. DVP's zijn namelijk heel erg goed in het paaien van mannen.
Dan kan jij denken dat je een speciale relatie hebt, terwijl ze dat met tientallen andere mannen heeft.
Maar als het wederzijdse voor jou niet uitmaakt en je wil haar simpelweg bedanken voor de leuke tijd met een lief gebaar, dan moet je dat zeker doen!

Maar dan zou ik het absoluut niet doen met lingerie, chocolade, bloemen oid. Al die cliche-cadeautjes krijgt ze waarschijnlijk al meerdere van.
Als je wil dat het een bijzonder cadeau en dag wordt zou ik gaan voor iets persoonlijks. Als je een band met haar hebt gecreeerd heeft ze je vast wel iets verteld
over haar persoonlijke leven, hobbies, afkomst etc. Ik zou gaan voor een cadeau in die sfeer, daar scoor je veel meer mee dan een bloemenset waar ze er in haar leven
al tientallen van heeft ontvangen.

Iig veel succes en maak het ook echt niet groter dan het is. Uiteindelijk is het zakelijke dienstverlening en koop jij een product.
Als ik zo'n 'afscheidsfeest' voor mezelf had georganiseerd had ik me ook zeker niet vastgepind aan 1 dame en 7 uur, maar had ik eerder meerdere dames geboekt voor een paar uur, blauwe pillen meegenomen en me suf geneukt. Maar goed, ieder zijn ding.
 
Om even een "kleine" update te geven.

Voor zover ik mij kan herinneren, heb ik nooit gezegd over wat de operatie gaat. Bij deze was het dus een kaakoperatie.
Die is maandag gebeurd. Het "slechte" nieuws is dat er zeker nog een 2de aankomt... Daarna kunnen er eventueel nog bijkomen (indien nodig).
Hieronder een opsomming van wat ik al dan niet mag doen voor een bepaalde tijd en andere dingen. Dit kan eventueel handig zijn voor mensen die dat ook laten doen?

  • Tot augustus mag ik niets van sport doen (ook geen fitness). Dus RIP conditie & progress.
  • 4-6 Weken zachte voeding. Stoort mij het minst.
  • De berg medicatie die ik moet nemen. Daar komt dan ook nog medicatie voor mijn allergieën bij...
  • Gebruik van een toestel dat gedurende de week na operatie het gezicht op 15°C houd.
    Voordeel: is de beste oplossing ipv. ice packs, want dat is continu.
    Nadeel: enorm luid, dus slaap gaat er niet zijn. En dat het enorm veel warmte afgeeft. Zeker nu.
  • Eten & drinken is lastig momenteel.
  • Oppassen met wat ik allemaal doe.
  • Bepaalde zaken gaan moeilijk en met veel pijn (pijnstillers helpen niet).
  • ...
Uiteindelijk is het voor de gezondheid. Alleen hopen dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat de 2de operatie geen roet in het eten gooit.
 
Om even een "kleine" update te geven.

Voor zover ik mij kan herinneren, heb ik nooit gezegd over wat de operatie gaat. Bij deze was het dus een kaakoperatie.
Die is maandag gebeurd. Het "slechte" nieuws is dat er zeker nog een 2de aankomt... Daarna kunnen er eventueel nog bijkomen (indien nodig).
Hieronder een opsomming van wat ik al dan niet mag doen voor een bepaalde tijd en andere dingen. Dit kan eventueel handig zijn voor mensen die dat ook laten doen?

  • Tot augustus mag ik niets van sport doen (ook geen fitness). Dus RIP conditie & progress.
  • 4-6 Weken zachte voeding. Stoort mij het minst.
  • De berg medicatie die ik moet nemen. Daar komt dan ook nog medicatie voor mijn allergieën bij...
  • Gebruik van een toestel dat gedurende de week na operatie het gezicht op 15°C houd.
    Voordeel: is de beste oplossing ipv. ice packs, want dat is continu.
    Nadeel: enorm luid, dus slaap gaat er niet zijn. En dat het enorm veel warmte afgeeft. Zeker nu.
  • Eten & drinken is lastig momenteel.
  • Oppassen met wat ik allemaal doe.
  • ...
Uiteindelijk is het voor de gezondheid. Alleen hopen dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat de 2de operatie geen roet in het eten gooit.
Veel beterschap en ik hoop met u mee dat er geen 2 de operatie aan te pas moet komen succes met het herstellen
 
Om even een "kleine" update te geven.

Voor zover ik mij kan herinneren, heb ik nooit gezegd over wat de operatie gaat. Bij deze was het dus een kaakoperatie.
Die is maandag gebeurd. Het "slechte" nieuws is dat er zeker nog een 2de aankomt... Daarna kunnen er eventueel nog bijkomen (indien nodig).
Hieronder een opsomming van wat ik al dan niet mag doen voor een bepaalde tijd en andere dingen. Dit kan eventueel handig zijn voor mensen die dat ook laten doen?

  • Tot augustus mag ik niets van sport doen (ook geen fitness). Dus RIP conditie & progress.
  • 4-6 Weken zachte voeding. Stoort mij het minst.
  • De berg medicatie die ik moet nemen. Daar komt dan ook nog medicatie voor mijn allergieën bij...
  • Gebruik van een toestel dat gedurende de week na operatie het gezicht op 15°C houd.
    Voordeel: is de beste oplossing ipv. ice packs, want dat is continu.
    Nadeel: enorm luid, dus slaap gaat er niet zijn. En dat het enorm veel warmte afgeeft. Zeker nu.
  • Eten & drinken is lastig momenteel.
  • Oppassen met wat ik allemaal doe.
  • Bepaalde zaken gaan moeilijk en met veel pijn (pijnstillers helpen niet).
  • ...
Uiteindelijk is het voor de gezondheid. Alleen hopen dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat de 2de operatie geen roet in het eten gooit.
Spoedig herstel toegewenst. Ik wens je heel veel succes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan