Algemeen De Vorst, Uden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirtyHarryNL

Wandelaar
82
01/08/22
307
Site
In Uden zit een sexbioscoopje, genaamd De Vorst. Ze noemen zich Erotisch café. Er is ook een bar en er zijn dames met wie men sex kan hebben. Ik bespreek hier de bioscoop. Die is afgescheiden van de bar. De cinema heeft een homo- en een heterozaal. Beide zalen hebben een soort kleine darkroom. De bioscoop is schoon en fris. Het publiek (mannen) komt met name om te rukken op de film of om sex te hebben met elkaar. Of natuurlijk om zich op te warmen om later met een dame mee te gaan. Vroeger was er 2x per week een gangbang die goed werd bezocht. Die tijd lijkt voorbij. De website geeft wat informatie over de openingstijden, maar niet over de dames.
 
Ben er dinsdag 13 september even binnengestapt. Er werd mij verteld dat de enige dame die er werkt en heren ontvangt, een Dominicaanse, op vakantie was en nog een week of 4 weg zou blijven. Qua aantal dames is het aanbod dus mager...
 
Ben er regelmatig op de GB geweest op dinsdag. Was een geile bedoeling met oa Lisa...die luste er pap van. Ook de andere dames waren er niet vies van. Ben benieuwd of Lisa nog ergens te boeken valt .
 
Is dat lang geleden, Mikey? Ik had de indruk dat het etablissement op sterven na dood was (en ik was er op een dinsdag)... Als er gangbangs worden gehouden, kom ik er graag voor terug.
Nee gangbangs zijn voorbij helaas. Corona.. en volgens mij ook iets met gemeente regels. Weet t niet meer precies maar er was een reden voor dat ze er mee moesten stopoen
 
Ben er regelmatig op de GB geweest op dinsdag. Was een geile bedoeling met oa Lisa...die luste er pap van. Ook de andere dames waren er niet vies van. Ben benieuwd of Lisa nog ergens te boeken valt .
Ja Lisa deed nog wel ontvangsten daar. Tot voor enkele maanden althans. Was te boeken via haar app (prive).

Het gangbang nr is nog steeds actief, al kijken ze daar niet vaak meer.
Dus mij niet gaan vragen naar haar prive app nr.

gangbangclub.eu bestaat ook nog.
 
Lisa, ontvangt soms nog op de maandagavond en/of woensdagavond in de Vorst Uden.
De Dominicaanse dame ( Rosie ) ontvangt alleen overdag op maandag, woensdag, donderdag overdag. Al wat ouder. Enige nadeel is dat de eigenaar nogal wat stug overkomt tegenover hetero's. Hij is gay, en hem mag je ook tegen betaling nemen. Op maandag is het daar ook Gay dag, en lopen er allerlei naakte mannen rond, die zich naakt in gaybios bevinden, maar op en neer lopen vanwege de kluisjes en douches, waarvoor zij om daar te komen toch door de zaak / cafe moeten lopen. Er is ook een hetero-cinema. En dark room met glory holes, enz.
 
Ja, de foto's zijn wel alweer paar jaartjes oud, maar Lisa is lief en ze doet nog steeds goed haar best. Ze is inmiddels ook alweer halverwege 55 jaar of zoiets.. Ik bezoek haar regelmatig. 2 weken geleden nog voor laatst geweest. 1 uur is 150,- 3 kwartier is 125,- 30 minuten is € 100,- Dat zijn de prijzen van de Vorst Uden.

Maar al wat hier nu geschreven is door mij hoort hier eigenlijk niet thuis, maar bij ontvangst prive of club.
 
Laatst bewerkt:
Ben er regelmatig op de GB geweest op dinsdag. Was een geile bedoeling met oa Lisa...die luste er pap van. Ook de andere dames waren er niet vies van. Ben benieuwd of Lisa nog ergens te boeken valt .
Ik ben er jaren geleden wekelijks op de gangbang geweest. Mooie tijden gehad daar. Lisa is idd een schatje. Maar Luna is mij het meeste bij gebleven. Super geile en spontane dame. Behoorlijk wat tattoos (eigenlijk niet echt mijn smaak) Ik heb haar nergens meer terug kunnen vinden. Dat was echt in alle opzichten een TOPPER
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan