- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4298935-yasmine
- Totale kosten (in euro)
- 170
Ik was op een vrijdag in Club Paradise in Ees. De leukste dame die ik daar zag was Sephi de barvrouw. Wat een leuke verschijning is dat tussen al die andere vrouwen. Uiteindelijk kwam er wel een oke Nederlandse dame binnen denk eind 40 genaamd Maan. Ik vroeg aan de barvrouw of ze beschikbaar was en of er een kamer vrij was. De barvrouw zei dat ik beter naar de Woeste Hoeve kon gaan met een dame Nina die zou mijn wildste dromen waarmaken. Ik ben uiteindelijk met Maan naar de normale kamer gegaan en het klopt het was zeker niet geweldig! Niet super slecht of zo maar geen herhalingsgevaar in ieder geval. Erna even op de website gekeken van de Woeste Hoeve en ik zag haar uiteindelijk op de website staan en heb toen de stoute schoenen aangetrokken en ben naar Matsloot gereden. Maar wat blijkt tot mijn verbazing dat Sephi dus Nina was en dat is dan ook weer Yasmine die op kinky werkt voor 250 euro per uur. Snapt iemand dat nog? Ik snap het in ieder geval niet want waarom zou je voor deze dame 250 euro betalen wanneer je boekt via kinky als je deze dame ook kunt boeken als klant van De Woeste Hoeve voor minder geld. Heb wel een mooie tijd gehad met der alleen dat kreunen vond ik iets to much dat komt best nep over voor de rest een leuke meid.