Het is, meer dan bij je penis, een mentaal orgasme. Omstandigheden en ontspanning hebben veel meer invloed op succes dan een 'pikorgasme'.Ik weet niet of het normaal is, maar na drie sessies anale stimulatie door een DVP en ook zelf wat pogingen onder de douche ben ik nog zelfs niet bijna in de buurt geraakt van een prostaatorgasme. Ik begin te denken dat het niks voor mij is, of misschien moet ik wat meer geduld hebben en blijven experimenteren.
Ik heb ook geen flauw idee naar wat voor gevoel aan de prostaat ik op zoek moet, ik heb nog niet echt iets heel speciaals of fantastisch gevoeld.
Verder is het orgasme meer intern - lang niet altijd komt er sperma of prostaatvocht uit de penis, terwijl je wel een orgasme van binnen ervaart. Het is een orgasme van je lichaam, niet je penis. Je voelt het ook echt dieper in je lijf.
Die filmpjes online van 'sissygasm' en 'handsfree orgasm' zijn gemanipuleerd. Ofwel ze trekken tussendoor en knippen in de video, of ze spuiten wat fake cum in hun blaas en piesen dat eruit. Zeker als het van die mega cumshots zijn. Ik heb dat lang nagejaagd, maar ik concentreer me nu gewoon op mijn gevoel.
Ik kom zeler 3 of 4 keer anaal als ik een uur speel. Soms laat ik, doordat iknecht volledig klaarkom, mijn plas lopen (controleverlies, wel heel lekker), soms lek ik prostaatvocht (dat ziet er precies als sperma uit) en soms komt er niks, maar wordt mn pik ineens hard (meestal ben ik niet volledig hard als ik anaal speel). Het is vooral altijd heel lekker, maar je weet nooit van tevoren precies hoe je klaarkomt. Dat is echt anders dan met een orgasme van de penis.
Ik sluit persoonlijk altijd af met aftrekken + dildo, als eindexplosie, anders dan loop ik een dag met een dikke piemel. Bij de afsluiting spuit ik, na zo'n uurtje spelen, wel ver en veel, maar dat is dus met penisstimulatie erbij. De meeste mannen hebben toch de hulp van stimutarie van de penis erbij nodig om echt een volwaardig cumshot-orgasme te hebben.
EIgenlijk lijkt het in die zin wel op seks als vrouw hebben - de penetratie kan heel lekker zijn, je kunt echt tegen een orgasme aanzitten, maar het orgasme is er lang niet altijd via deze weg, en sommigen hebben extra stimulatie erbij nodig om klaar te komen. (Dames, ik realiseer me dat het niet 1:1 hetzelfde is, dat bedoel ik ook niet).
Vaak bij prostaatmassages bij dames pakken ze je piemel gelijk mee, en dan voel je een intenser orgasme in je pik omdat je druk op je prostaat hebt als je klaarkomt. Dat is geen prostaat- of anaal orgasme. Dat is een penis+ orgasme. Dit kun je zelf ook doen: Srop 2 vingers in je kont, trek je af, en voel rond. Als je klaarkomt, wordt de prostaat even keihard. Stimuleer dat. Maar zo kun je er dus achterkomen waar het zit.