• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

De zoektocht naar anale stimulatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter mir
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet niet of het normaal is, maar na drie sessies anale stimulatie door een DVP en ook zelf wat pogingen onder de douche ben ik nog zelfs niet bijna in de buurt geraakt van een prostaatorgasme. Ik begin te denken dat het niks voor mij is, of misschien moet ik wat meer geduld hebben en blijven experimenteren.

Ik heb ook geen flauw idee naar wat voor gevoel aan de prostaat ik op zoek moet, ik heb nog niet echt iets heel speciaals of fantastisch gevoeld.
Het is, meer dan bij je penis, een mentaal orgasme. Omstandigheden en ontspanning hebben veel meer invloed op succes dan een 'pikorgasme'.

Verder is het orgasme meer intern - lang niet altijd komt er sperma of prostaatvocht uit de penis, terwijl je wel een orgasme van binnen ervaart. Het is een orgasme van je lichaam, niet je penis. Je voelt het ook echt dieper in je lijf.

Die filmpjes online van 'sissygasm' en 'handsfree orgasm' zijn gemanipuleerd. Ofwel ze trekken tussendoor en knippen in de video, of ze spuiten wat fake cum in hun blaas en piesen dat eruit. Zeker als het van die mega cumshots zijn. Ik heb dat lang nagejaagd, maar ik concentreer me nu gewoon op mijn gevoel.

Ik kom zeler 3 of 4 keer anaal als ik een uur speel. Soms laat ik, doordat iknecht volledig klaarkom, mijn plas lopen (controleverlies, wel heel lekker), soms lek ik prostaatvocht (dat ziet er precies als sperma uit) en soms komt er niks, maar wordt mn pik ineens hard (meestal ben ik niet volledig hard als ik anaal speel). Het is vooral altijd heel lekker, maar je weet nooit van tevoren precies hoe je klaarkomt. Dat is echt anders dan met een orgasme van de penis.

Ik sluit persoonlijk altijd af met aftrekken + dildo, als eindexplosie, anders dan loop ik een dag met een dikke piemel. Bij de afsluiting spuit ik, na zo'n uurtje spelen, wel ver en veel, maar dat is dus met penisstimulatie erbij. De meeste mannen hebben toch de hulp van stimutarie van de penis erbij nodig om echt een volwaardig cumshot-orgasme te hebben.

EIgenlijk lijkt het in die zin wel op seks als vrouw hebben - de penetratie kan heel lekker zijn, je kunt echt tegen een orgasme aanzitten, maar het orgasme is er lang niet altijd via deze weg, en sommigen hebben extra stimulatie erbij nodig om klaar te komen. (Dames, ik realiseer me dat het niet 1:1 hetzelfde is, dat bedoel ik ook niet).

Vaak bij prostaatmassages bij dames pakken ze je piemel gelijk mee, en dan voel je een intenser orgasme in je pik omdat je druk op je prostaat hebt als je klaarkomt. Dat is geen prostaat- of anaal orgasme. Dat is een penis+ orgasme. Dit kun je zelf ook doen: Srop 2 vingers in je kont, trek je af, en voel rond. Als je klaarkomt, wordt de prostaat even keihard. Stimuleer dat. Maar zo kun je er dus achterkomen waar het zit.

Het is, meer dan bij je penis, een mentaal orgasme. Omstandigheden en ontspanning hebben veel meer invloed op succes dan een 'pikorgasme'.
Bedankt voor de uitgebreide beschrijving, ik heb dit inderdaad nog niet in echt optimale omstandigheden kunnen testen. Meestal moet het onder de douche omdat ik niet vaak het huis voor mij alleen heb. Afgaande op wat je via google vindt zou je denken dat zodra je vingertop de prostaat raakt er meteen een enorme explosie volgt, maar dat is toch niet de ervaring die ik heb :)
Vaak bij prostaatmassages bij dames pakken ze je piemel gelijk mee, en dan voel je een intenser orgasme in je pik omdat je druk op je prostaat hebt als je klaarkomt.
Dat doet "mijn" dame ook, maar ik word dus niet gemakkelijk hard als ze tegelijkertijd haar vingers of een dildo in mijn anus steekt. Ze geeft het anaal gedeelte dan redelijk snel op. Ik ga haar eens moeten duidelijk maken dat ze zich wat minder op mijn pik moet focussen en moet zoeken naar de juiste stimulatie van mijn prostaat. Met die dildo voelde ik wel wat, maar ze stootte een paar keer te hevig en dat was dan ook niet echt aangenaam.
EIgenlijk lijkt het in die zin wel op seks als vrouw hebben
Ja, die bedenking had ik me ook al gemaakt en er zijn vrouwen die deze ervaring echt aanmoedigen, met weinig succes tot nu toe:

Of zonder paywall: http://archive.today/hJVqf

Heb het met mijn vaste dame is besproken of ze een strapon heeft en het wou proberen. Ze had er geen en het huis waar ze werkte ook niet. Overlegd als ik er 1 bestel of ze het met mij dan wel wou proberen. Dat vond ze een heel goed idee dus toen ik thuis kwam er maar gelijk 1 besteld. Een weekje later weer terug naar haar en hebben we het uitgeprobeerd en heb er van genoten en smaakt naar meer. Heb sinds een paar maanden een vriendin en die staat er ook voor open dus wil het met haar zeker nog wel een paar keer proberen. Gelukkig is mijn dame al een tijdje niet meer in de buurt geweest dus heb nog niet het dilemma gehad of ik wel of niet zal gaan.

Heeft iemand hiervoor nog een goed adres in Rotterdam of omgeving?

Ben wel eens bij massagesalons geweest (bijv. Bella) die hiermee adverteren, maar nog niet de ervaring gevonden die hierboven beschreven staat.

EIgenlijk lijkt het in die zin wel op seks als vrouw hebben - de penetratie kan heel lekker zijn, je kunt echt tegen een orgasme aanzitten, maar het orgasme is er lang niet altijd via deze weg
Goed, ik weet niet of iemand op deze update zit te wachten, maar kwestie van niet alleen te posten wanneer het goed gaat, hier mijn anale soloseks ervaring van vandaag.

Ik had dus eindelijk het huis eens voor mij alleen en heb me rustig met een handdoek en glijmiddel op bed gelegd. Na wat stimulatie van de penis om in de stemming te komen dan eerst een vinger en dan twee vingers met een condoom erom in mijn anus gestoken.

Ik lag in een comfortabele houding, dus ik heb zo zeker 40 minuten over mijn prostaat kunnen wrijven. Af en toe kwam er wel een warm gevoel en wat tintelingen en voelde het alsof er iets aan het opbouwen was naar een hoogtepunt, maar het is er dus nooit van gekomen.

Ik heb het gevoel dat het dus vrij moeilijk loopt bij mij, maar goed, ik geef niet op.

Goed, ik weet niet of iemand op deze update zit te wachten, maar kwestie van niet alleen te posten wanneer het goed gaat, hier mijn anale soloseks ervaring van vandaag.

Ik had dus eindelijk het huis eens voor mij alleen en heb me rustig met een handdoek en glijmiddel op bed gelegd. Na wat stimulatie van de penis om in de stemming te komen dan eerst een vinger en dan twee vingers met een condoom erom in mijn anus gestoken.

Ik lag in een comfortabele houding, dus ik heb zo zeker 40 minuten over mijn prostaat kunnen wrijven. Af en toe kwam er wel een warm gevoel en wat tintelingen en voelde het alsof er iets aan het opbouwen was naar een hoogtepunt, maar het is er dus nooit van gekomen.

Ik heb het gevoel dat het dus vrij moeilijk loopt bij mij, maar goed, ik geef niet op.
Misschien zoek je naar iets wat er niet is.

Het voelt significant anders wanneer een dame dat bij je doet. Als een ander je aftrekt is dat toch ook veel lekkerder dan wanneer je het zelf doet.

Ik bewonder je geduld. Maar ben je op zoek naar een puur prostationeel orgasme, of gewoon een lulorgasme in combinatie met prostationele stimulatie?

Met vingers gebeurt er bij mij ook weinig, maar met een prostaat vibrator is het genieten. Ik ga niet zo zeer voor een prostaatorgasme hoor, gewoon lekker rukken erbij ;-)

If it makes you feel any better: De eerste is ook gewoon niet makkelijk (lees maar online, veel mannen lukt het niet zomaar). Het heeft bij mij bijvoorbeeld ook een jaar geduurd voordat ik echt een orgasme los van mijn penis had. Dat was een droog orgasme. Maar ik zakte wel door mn benen.

Dat je met jezelf vingeren niet klaarkomt, is op zich normaal hoor. Die hoek is namelijk te lastig om voldoende druk op de prostaat te houden. Iemand anders kan daar wel makkelijk bij, want die kan zn hand er goed voor houden. Als ik mezelf vinger, kan ik wel bij mn prostaat, maar ik moet daar dan ook echt de penis bij stimuleren. En dan voel ik als ik klaarkom wel dat de prostaat hard wordt en dat voegt wel wat toe, maar het blijft een penis-orgasme. Als ik enkel vinger, ervaar ik precies hetzelfde als jij.

Met toys gaat het makkelijker. Er zijn speciale prostaattoys, maar die doen het voor mij niet echt. Het is een kwestie van proberen. Ik had er ineens 1 die me bij het eerste gebruik direct deed smelten.

Maar, het allerbelangrijkste: Was het lekker? Zo ja: blijven doen. Als je van een anaal orgasme een doel maakt, dan lukt het vaak juist niet. Het kan ook gewoon lekker zijn.

Dus ik weet niet of het een mislukking is. Het is een stap.

En tuurlijk hier gewoon delen, als dat je helpt!

Ik weet niet of het helemaal past onder sekswerk, maar afgelopen weekend kwam ik dit tegen:

Zij adverteert verschillende soorten therapeutische massages, waaronder een prostaatmassage. Volgens mij zijn sessies 3 uur lang en als je de recensies op de website zo leest wordt men heel diep verwend (al lees ik nergens iets over klaarkomen / orgasmes).

Heeft iemand hier ervaring met haar / soortgelijke therapeutische prostaat massages?

Ik weet niet of het normaal is, maar na drie sessies anale stimulatie door een DVP en ook zelf wat pogingen onder de douche ben ik nog zelfs niet bijna in de buurt geraakt van een prostaatorgasme. Ik begin te denken dat het niks voor mij is, of misschien moet ik wat meer geduld hebben en blijven experimenteren.

Ik heb ook geen flauw idee naar wat voor gevoel aan de prostaat ik op zoek moet, ik heb nog niet echt iets heel speciaals of fantastisch gevoeld.
Ga ontspannnen op je rug liggen, trek je benen naar je toe (richting shouders) en breng een vinger in je kontje, na ca 5 cm vanaf het begin van de anus voel je een verdikking. Dat is de prostaat. Die ga je masseren zoals jij wilt.....Het orgasme is hemels. .🎆🎇

Ga ontspannnen op je rug liggen, trek je benen naar je toe (richting shouders) en breng een vinger in je kontje, na ca 5 cm vanaf het begin van de anus voel je een verdikking. Dat is de prostaat. Die ga je masseren zoals jij wilt....
Dat is exact wat ik gedaan heb, zonder succes tot nu toe. De momenten waarop ik dit kan doen zijn zeldzaam, maar ik geef niet op. Rap onder de douche ben ik wel mee gestopt, dat lukt toch niet.

Terug
Bovenaan Onderaan