Recensie Debby, De Wallen, Maasbracht 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na wat pintelieren had ik wel trek in een dame van plezier. Piste helaas naast de pot bij het Baekelandplein. Dat was al dicht. Dan maar naar Maasbracht naar de Wallen. Of de Limburgse Wallen zoals het officieel heet.

Zoals altijd in het weekend was het daar druk laat op de avond. Zowel binnen als op de parkeerplaats. Toch een plekje gevonden voor mijn bolide. Eenmaal binnen door de metaaldetector en dan wat rondkijken. Binnen was het aardig druk. Veel dames bezet, op de gangen stonden ook bezoekers te wachten tot hun favoriete dame het gordijntje weer open trok.

Onder de bezoekers nogal wat groepjes Noord-Afrikanen, maar niet vervelend of zo.

Uiteindelijk gekozen voor de Hongaarse Debby. Bovenop het starttarief heb ik 50 extra betaald voor PZC. Pijpen was aanvankelijk veel handwerk, maar na wat correcties van mijn kant, pijpte ze goed. Daarna nam ik het heft in handen. Ik draaide me, begon haar te likken en m'n vrije rechterhand op haar achterhoofd om haar standje 69 in haar mond te neuken. Al snel had het weinig met pijpen te maken maar neukte ik haar hard in haar bek. Tot ik uiteindelijk klaar kwam.

Ze vond het niet erg "aangepakt" te worden. Sterker nog: kon ze wel waarderen. Voor mij wel voor herhaling vatbaar deze Hongaarse Debby.
 
Hoezo een link? Ze zit (of zat) bij de Wallen in Maasbracht. Limburgsewallen.nl is de website, maar daar staat geen lijstje met aanwezige dames op.
En dat noemt zich een club.....bijna elke seksclub heeft wel de meiden op staan al dan niet vol met gezichten erop. Limburgse Wallen is gewoon een ordinaire raamprostitutie.
 
En dat noemt zich een club.....bijna elke seksclub heeft wel de meiden op staan al dan niet vol met gezichten erop. Limburgse Wallen is gewoon een ordinaire raamprostitutie.
Het is een kruisbestuiving van...

Ik vind het verder niet zo;n probleem. Als ik daar ben, dan kijk ik wel wie er is. Laat me graag verrassen. Clubs met een aanwezigheidsrooster, dat klopt vaak ook niet. Dames zijn er toch niet, werken er niet meer, zijn bezet, gereserveerd of weet ik wat.
 
Het is een kruisbestuiving van...

Ik vind het verder niet zo;n probleem. Als ik daar ben, dan kijk ik wel wie er is. Laat me graag verrassen. Clubs met een aanwezigheidsrooster, dat klopt vaak ook niet. Dames zijn er toch niet, werken er niet meer, zijn bezet, gereserveerd of weet ik wat.
Weinig verrassingen...laatste paar jaar is het dezelfde bezetting eigenlijk. Ik weet precies wie op welke kamer zit, niet bij naam, maar wel welke dame. Het wordt op een gegeven moment saai. En helemaal wanneer de services slecht zijn. Of misschien niet dat de services slecht, maar meer de upselling dat gewoon absurd is.
 
Twee keer geweest. Ene keer heel slecht, andere keer was het prima. Bij deze dame moet je simpelweg initiatief nemen en haar aanpakken.

Heb haar stevig in haar mondje geneukt en uiteraard haar mondje vol gespoten.
 
Ja, die woensdag (of eigenlijk donderdagochtend) alleen in haar mondje geneukt.

Dit weekend nog eens langsgeweest en haar wel geneukt.

Komende week gaat ze naar Hongarije voor een vakantie, dus dan zal ze even afwezig zijn bij de Wallen.
Nou, wordt een vaste dame voor je.... Volgende week een andere dame proberen? Was gisteren geweest. Ik kon echt geen dame kiezen. Ben na een half uur weer vertrokken
 
Nou, wordt een vaste dame voor je.... Volgende week een andere dame proberen? Was gisteren geweest. Ik kon echt geen dame kiezen. Ben na een half uur weer vertrokken
Ja, als ze er wel zou zitten dan ook wel een andere dame proberen. Na een paar keer vind ik het wel weer leuk geweest.

Ik was er eergisteren voor het laatst.

Hing toen een vervelend figuur rond, duidelijk onder invloed.
 
Ja, eergisteren nog...maar ging niet een kamer binnen. Was echt 3x niks
Het loopt richting (Orthodox) Pasen, dus aantal Roemeense dames zullen wel paar weken naar hun land gaan. Ik kwam er van de week nog wel voorbij. De parking zag er rustig uit toen in elk geval. Amper auto's.

3x niks qua aantallen, looks of allebei?
 
Het loopt richting (Orthodox) Pasen, dus aantal Roemeense dames zullen wel paar weken naar hun land gaan. Ik kwam er van de week nog wel voorbij. De parking zag er rustig uit toen in elk geval. Amper auto's.

3x niks qua aantallen, looks of allebei?
Het was wel vol. In elke kamer was wel een dame, maar ze worden wel steeds jonger. Denk dat een paar misschien boven de 30 zijn, maar de rest zijn zeker onder de 25, misschien wel de 23. Ze moeten wel wat ervarend zijn. En ja Pasen, dan is LW ook gesloten. Ik houd het even bij prive ontvangst en House of Pleasure en Het Landhuisje
 
Het was wel vol. In elke kamer was wel een dame, maar ze worden wel steeds jonger. Denk dat een paar misschien boven de 30 zijn, maar de rest zijn zeker onder de 25, misschien wel de 23. Ze moeten wel wat ervarend zijn. En ja Pasen, dan is LW ook gesloten. Ik houd het even bij prive ontvangst en House of Pleasure en Het Landhuisje
Op zich niet zo'n ramp voor mij als ze 25 zijn. Als zo'n dame al even in het vak zit, dan kent ze de kneepjes van het vak wel.

Soms is een beginster ook weleens verfrissend. Sommige ervaren dames hebben het toch allemaal al weleens gezien, gehad, gevoeld en kennen de kneepjes van het vak in negatieve zin.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Debby is weer terug van vakantie. Haar een bezoekje gebracht. Pijpen vind ik wel wat minder geworden in vergelijking met voorheen. Wel een hele vriendelijke dame, maar te vaak geweest denk ik. Volgende keer maar weer iets nieuws proberen :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Debby geweest, ze praat graag en veel.

Gekozen voor het standaard half uurtje, pmc en nmc. Na het pijpen haar in verschillende standjes genomen, bij doggy vond ze het fijn wat steviger aangepakt te worden.

Ze heeft als laatste mij nog even lekker afgetrokken zonder condoom, dit was ruw, maar wel lekker.
 
Vandaag bij Debby geweest, ze praat graag en veel.

Gekozen voor het standaard half uurtje, pmc en nmc. Na het pijpen haar in verschillende standjes genomen, bij doggy vond ze het fijn wat steviger aangepakt te worden.

Ze heeft als laatste mij nog even lekker afgetrokken zonder condoom, dit was ruw, maar wel lekker.

Welke kamer zit Debby en hoe herken ik haar?

Ben afgelopen donderdag geweest. Gekozen voor de laatste kamer voor de bar als je rechtsom loopt (haar naam niet kunnen onthouden).
Ze beviel mij prima.
 
Wat is de laatste kamer, als je binnenkomt rechtsaf de eerste links?

Of rechtdoor de eerste rechts.

Weet niet hoe om de nummering loopt.
Norma gesproken de eerste kamer als je binnen komt en je loopt naar rechts, dan is kamer 15 aan de linkerkant in het hoekje.

Maar de laatste keer 2 weken geleden zag ik haar in een andere kamer. Als je dan doorloopt is het de 2e kamer aan de rechterkant net nadat je de hoek om loopt. Ze is blonde en kijkt altijd vriendelijk als je het mij vraagt
 
Wat is de laatste kamer, als je binnenkomt rechtsaf de eerste links?

Of rechtdoor de eerste rechts.

Weet niet hoe om de nummering loopt.
Als je binnen komt en je loopt meteen rechtdoor, dan is de eerste kamer, het staat nummer 1 en loop door tot nummer 5 en dan kom je bij de bar tegen! Verder loop de kamers tot nummer 15. Debby zit altijd op kamer 15.
 
Als je binnen komt en je loopt meteen rechtdoor, dan is de eerste kamer, het staat nummer 1 en loop door tot nummer 5 en dan kom je bij de bar tegen! Verder loop de kamers tot nummer 15. Debby zit altijd op kamer 15.

Oke, duidelijk. Dan is Debby inderdaad die blonde waar ik de vorige keer over twijfelde, maar voor een ander koos.

Weet iemand hoe de bezetting op een zondagavond is?

Anders misschien vanavond ff gaan kijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan