Recensie Debby, House of Dreams, Soesterweg, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hans62utr

Wandelaar
81
26/06/22
224
7
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/debby/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij House of Dreams geweest en gereserveerd bij een jonge vrouw dit keer: Debby, 23 jaar.
Ik heb het erg lekker bij haar gehad. Ik had gekozen voor zoenen, beffen en pzc en dat is allemaal super goed aan bod geweest.
Neuken doe ik alleen thuis, dus dat was niet aan de orde, maar we hebben erg lekkere dingen gedaan.
Meerdere standjes 69, ze heeft me laten zien hoe ze zichzelf vingert, ik heb haar gebeft, ook anaal, en uiteindelijk kwam ik klaar doordat ze me aftrok en pijpte terwijl ze op mijn gezicht zat. Mijn geschreeuw bij mijn orgasme werd gedempt door haar poesje. Super goed.

Echt een aanrader deze dame. Misschien is ze een beetje zakelijk, maar ik vind dat niet erg. In het seksspel is ze erg enthousiast en welwillend.

Ik vind haar lijf ook erg lekker. Vooral haar buik, kont en dijen zijn super, met daar tussenin een superfijne poes. Prachtige om te zien, heerlijk om te beffen.

En ik had dit keer een kamer met inloopdouche. Da's wel heel fijn. Volgende keer ga ik daar om vragen als ik reserveer.
 
Vandaag bij House of Dreams geweest en gereserveerd bij een jonge vrouw dit keer: Debby, 23 jaar.
Ik heb het erg lekker bij haar gehad. Ik had gekozen voor zoenen, beffen en pzc en dat is allemaal super goed aan bod geweest.
Neuken doe ik alleen thuis, dus dat was niet aan de orde, maar we hebben erg lekkere dingen gedaan.
Meerdere standjes 69, ze heeft me laten zien hoe ze zichzelf vingert, ik heb haar gebeft, ook anaal, en uiteindelijk kwam ik klaar doordat ze me aftrok en pijpte terwijl ze op mijn gezicht zat. Mijn geschreeuw bij mijn orgasme werd gedempt door haar poesje. Super goed.

Echt een aanrader deze dame. Misschien is ze een beetje zakelijk, maar ik vind dat niet erg. In het seksspel is ze erg enthousiast en welwillend.

Ik vind haar lijf ook erg lekker. Vooral haar buik, kont en dijen zijn super, met daar tussenin een superfijne poes. Prachtige om te zien, heerlijk om te beffen.

En ik had dit keer een kamer met inloopdouche. Da's wel heel fijn. Volgende keer ga ik daar om vragen als ik reserveer.
Wat waren de extra kosten bij Debby?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag weer eens naar HOD getogen, afspraak gemaakt met Debby.
Super leuke dame, fijne tijd gehad. (mocht ook wel, want mijn flop met selina mocht nog wel gecompenseerd worden)

Ze is knap, en heeft een heel mooi lichaam.
Leuk gesprek gehad, en mij daarna gelaafd aan haar lichaam.

Ik begreep dat ze binnenkort stopt, wel jammer, want dit zou (naast Isabel) een dame zijn waar ik nog graag een keer naartoe wil.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan