- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9673056-debby
- Totale kosten (in euro)
- 190
Afgelopen week weer eens een bezoekje gebracht aan mijn favoriete privéhuis Privé42.
De meeste dames ken ik daar wel maar op de site en op Kinky de advertentie van Debby gezien.
Mede door haar grote borsten was ik getriggerd en een afspraak gemaakt.
Debby is een mollige vriendelijke Amsterdamse dame, die graag praat, met inderdaad grote borsten waar je lekker mee mag spelen.
Debby neemt zelf weinig initiatief en je moet haar écht aanmoedigen om wat te doen. Als extra vingeren & tongzoenen waarbij ze zich erg inhoudt.
Hygiëne van dame kan beter, ze is niet bij de kraan geweest.
Voorheen werkzaam bij BB Privé, waarvan meerdere dames zijn neergestreken bij Privé42.
Voor mij geen herhalingsgevaar maar voor wie voorkeer heeft voor mollige, blonde Amsterdamse weet je nu waar je haar kan vinden.
De meeste dames ken ik daar wel maar op de site en op Kinky de advertentie van Debby gezien.
Mede door haar grote borsten was ik getriggerd en een afspraak gemaakt.
Debby is een mollige vriendelijke Amsterdamse dame, die graag praat, met inderdaad grote borsten waar je lekker mee mag spelen.
Debby neemt zelf weinig initiatief en je moet haar écht aanmoedigen om wat te doen. Als extra vingeren & tongzoenen waarbij ze zich erg inhoudt.
Hygiëne van dame kan beter, ze is niet bij de kraan geweest.
Voorheen werkzaam bij BB Privé, waarvan meerdere dames zijn neergestreken bij Privé42.
Voor mij geen herhalingsgevaar maar voor wie voorkeer heeft voor mollige, blonde Amsterdamse weet je nu waar je haar kan vinden.