Recensie Debora Oliviera 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
13cm
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/khloe-olivier.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo een heerlijke big butt White girl. Heb het genoegen gehad ze te neuken in de eerste paar dagen die ze hier was. Nog leuk en onschuldig. Het vonkte al via tekst en dat zonder profiel foto (always play safe). De berichtjes bleven maar komen en zo toch enkele uurtjes gechat terwijl ik douchte en toen naar Brussel reed. Het was in de roos toen we elkaar zagen kussen vanaf de deur dicht was. Dan kleren van elkaars lijf sleuren. Ik al wat meer dan haar niemendalletje. En direct elkaars piks vasthouden. De mijne halfharde reeds en ze glimlachte en daalde af. Wow zei je met glinsterende ogen en begon me te zuigen. Eenmaal keihard zei ze ik wil die in echt mij voelen. Ben je clean?
Ja. Gezegd. En dat was ik ook. 3 maandelijks testen. Maar blijkbaar was mijn woord genoeg want ze zette zich op haar knietjes en vroeg om haar te neuken. Zalige kont mm binnen te glijden. Eerst traag. Maar dan hard. Zeer hard. Ik kwam half brullend klaar. En daar lagen de dan. Bezweet en moe. Hoofdje op mijn borst. Tis een liefje. Wel niet actief. Of mss voor geld maar niet qua inborst. Een klein gesprek. Dan beginnen kussen en dan zij rijdend op mij toen ik terug hard was. Haar pikje aan het afsleuren terwijl ze haar kont op mijn paal neersloeg telkens. Toen haar pik op springen stond maar ze ook wat moeizamer begon te rijden zag ik dat er een kleine mentale duw in de rug nodig was. Ik zei cum for me baby en stak mijn tong uit... Zo eventjes een minuutje mond open (wat onnozoler en minder sexy is dan het lijkt) maar wond haar genoeg op om te schieten. Ik ben grote gast en geen trans die kan op mijn gezicht schieten dus was geen gevaar voor een smoel vol zaad. Tot Debby dus kwam en zich van mijn pik ontloste om ze voorover te springen en te beginnen spuiten in mijn gezicht. Zal haar orgasm niet verneuken dus eventjes haar laten uitkreunen maar toen wel mijn gezicht onder de douche snel. Niet zo mijn ding. Maar ze was gelukkig. Nog kussen in de douche en kussen in de hal. Dan naar de auto waar ze een bericht stuurde met een sticker van Tinder die zei 100% match!!! Dat ze zot zat van mij was duidelijk. Doch het sprookje eindigde hier. Want de week erop was mevrouw haar prijs 25% gestegen voor basic service en extras kosten nog meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan