WHEM Debora Papendrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josephdam

Wandelaar
35
27/08/21
18
1
Heeft iemand ervaring met Debora van het forum staan recensies op kinky maar wilde kijken of er hier iemand is die ervaring heeft met haar

 
Dame ontvangt al jaren in de bekende flat in Papendrecht. Hookers stond bomvol met louter positieve reacties. Dame heeft zeker voor haar leeftijd een goed figuur maar haar gezicht staat mij enorm tegen, ben daarom maar 1 keer bij haar geweest. Standjes, pzc, tongen, rollenspel is meer dan uitstekend.
 
Deborah is gewoon een lekke Blonde MILF. Helaas net ff te oud geworden om verder mee te gaan, maar zeker de moeite waard om eens te proberen.
Doet leuk mee. Geen Klokkijkster en heeft een leuke Babbel.
 
Ben zelden zo fijn en lekker klaar gekomen als bij Debora. Prostaatmassage was hemels icm pijpen zonder. Een vriendin van mijn vrouw woont daar om de hoek. Gevaarlijk…. Anders zag ze me wekelijks. Echt een topper.
 
Ben er vorig jaar een keer geweest. Maakte niks klaar (ik dan hè) ondanks de inzet van Deborah.

Het is echt een lieve vrouw. Lekker lichaam ook. Ik was alleen veel te moe en nerveus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan