Recensie Dee Lilah, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.612
01/07/21
1.728
92
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6288326-dee-lilah
Totale kosten (in euro)
200 €
[h2][/h2]29-06-2021

Gisteren voor de derde keer bij deze nubian prinses langsgeweest in een apart hotel in centrum van de hoofdstad.
Ze herkende me nog van de eerdere keren en verwelkomde me met een big smile.
Ik had een afspraak voor een uurtje geboekt en bij binnenkomst 200 € op het nachtkastje gelegd.
Voor haar duidelijk weer gebruik maken van alle gaatjes, 50€ extra voor anaal bij haar en bij jouw als je dat lekker vindt.
Tijdens het uitkleden komt ze je lul al effe opwarmen en een beetje tongen, kleine Harry stond gelijk paraat.
Kleertjes uit en al snel neemt ze hem in haar mond voor een heerlijke staande pijpbeurt.
Verder op het bed, strelen en zoenen en nog wat langer pijpen, zalig.
Lekker haar kleine borsten strelen en aan haar pronte tepels zuigen.
Ik zak af om haar lekker te beffen, vind ik zelf lekker en nog mooier als haar ook klaar kan beffen.
Maar dat is me in drie bezoeken nog niet gelukt of ze weet het goed te verbergen, maar ik denk toch een beetje de rem erop.
Kruip weer naar boven en lik haar borsten, wat tongen.
En tijd voor een condoom om Harry.
Met een beetje speeksel op haar poes glijdt hij soepel naar binnen in missio, heerlijk strak kutje.
We wisselen naar doggy en ze pakt wat glijmiddel voor haar aarsje.
Ze laat zich lekker doorneuken in haar kontje, het bed begint wat tegen te spartelen, dus verhuist naar het voeteneind.
Ze laat haar billen uit elkaar trekken, zodat je helemaal los kan gaan en goed zicht hebt op je pik, die steeds in haar grotje verdwijnt.
Tijd om de rollen om te draaien, ze doet haar strap on om met opblaasbare dildo.
Zonder de dildo al teveel op te blazen kan ik hem goed hebben met het nodige glijmiddel.
Maar haar kinky trekjes komen naar boven als ze hem meer oppompt en goed hard doorneukt.
Ondertussen trekt ze aan mijn pik, die knetterhard blijft.
Mijn gekreun overstemt bijna de muziek op de tv.
Ze vraagt of ik in haar mond wil klaarkomen, vorige keer prima gelukt en ze zuigt alles eruit, tot de laatste druppel.
Condoom er weer af. Ze pijpt me diep gaggend, maar ze mist net de laatste centimeters.
Ze doet 100% haar best om me klaar te laten komen, maar ook met hulp van eigen hand, kan ik vandaag haar mondje niet vullen.
We strelen en kussen nog wat tot besluit.
Tijd om weer aan te kleden.
De eerste keer dat ik bij haar was trouwens heerlijk in haar mondje klaargekomen.
service van Dee Lilah is echt ongekend.
Let ook niet al te strak op de klok, haast alle keren langer dan een uur binnen geweest.
De vergelijking met Pearl is hier eerder gemaakt en die maakt ze 100% waar.
Helaas vertrekt ze al weer en komt eind juli pas weer terug.
Dan zal ik zeker weer van de partij zijn, herhalingsgevaar voor mij 100%.



 
Laatst bewerkt:
Vroeger was Pearl mijn favoriet. Nu is deze dame dat, op een andere manier, maar ze is net zo openminded als Pearl. Verschillende keren bij haar geweest en nu even niet meer zodat het binnenkort weer spannend is om haar te bezoeken.
 
in amstelveen een aantal keer bezocht, ik werd blij toen ik haar naam zag staan..... maar helaas jullie hebben me blij gemaakt met een dode mus.
Mooi meisje, ongekende service. Een van de dames die me door Corona heen heeft geholpen.
Ze vertelde me eerder dat ze helemaal wilde stoppen.... maar kwam toen terug. Ik had geen kans om haar te zien.
Ze is wel altijd, altijd, altijd laat als ik afspreek. Los daarvan niet te klagen.
We moeten wat doen aan het nederlandse immigratie beleid, te weinig africaanse dames, de weinige ervaring die ik heb me africaanse dames, is toch best goed.........
Voor 150 euro steeds uitstekende service gekregen..... geen anaal, maar de rest was allemaal all in.
 
Vorig jaar kreeg ik ook een bericht van haar, een email dat ze definitief was gestopt met de sex business maar dit jaar was ze er ineens weer
 
Ik had afgelopen donderdag net na de middag nog een afspraak met Dee Lilah, maar ze had een klant die langer wilde blijven. Kon wel aanschuiven voor een mmv-trio maar daar had ik geen zin in, dus maar nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag, die dus ook niet doorging. Waarschijnlijk heeft ze een sugardaddy gescoord op donderdag. Maar mooi kut voor ons allemaal.
 
Ik had afgelopen donderdag net na de middag nog een afspraak met Dee Lilah, maar ze had een klant die langer wilde blijven. Kon wel aanschuiven voor een mmv-trio maar daar had ik geen zin in, dus maar nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag, die dus ook niet doorging. Waarschijnlijk heeft ze een sugardaddy gescoord op donderdag. Maar mooi kut voor ons allemaal.
Dee Lilah is terug! Ook een paar fantastische ervaringen met haar gehad. Echt een absolute 10

 
Gisteren de kennismaking met Dee Lilah hernieuwd, na bijna 10 maanden na mijn vorige bezoek.
Ze heeft nu een kort kroeskopje met haar, maar de rest is nog steeds hetzelfde.
Had voor een uurtje betaald, maar stapte ruim 1,5 uur later de deur weer uit.
Oude liefde roest niet, supersex ervaring weer en ook nog effe bijgepraat.
Mijn eerdere recensie zegt eigenlijk alles, dus vandaag geen details.
Maar wel gelijk een nieuwe afspraak gemaakt.
Voor de liefhebbers ze blijft nu wat langer in NL.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst Dee Lilah bezocht. Een mooie Afrikaanse dame. Klein maar fijn. Werd hartelijk ontvangen en nog voordat ik betaald of gedouched had werden mijn broek en onderbroek al uitgetrokken. Toch eerst even een douche genomen, terwijl ze zich uitkleedde en verleidelijk haar lichaam tegen de glazen deur van de doucheruimte aandrukte. Een mooi lichaam met werkelijk een fantastische kont. Verschillende standjes afgewisseld. Van orale verwennerij, voorom en achterom, kan ze wel genieten. Geeft wat instructies en beweegt mee zodat ze het zelf ook lekker vindt. Helemaal prima. Ze vroeg zich hoe lang ik het in cowgirl zou uithouden, maar hoewel ze strak is en het heel lekker deed, heb ik het verschillende standjes kunnen rekken. Uiteindelijk na intensieve pijpbeurt klaargekomen (Niet in mond). Zoenen was prima, met een beetje tong. Had van mij wat meer tong gemogen, maar het zoenen voelde niet plichtmatig. Al met al een erg fijne ervaring. Oh ja, geen klokkijkster.
 
Ben al vaker bij haar geweest en ook ontvangen bij mij in hotel.
Altijd super GFE / PSE.
Maar als ik nu lees op Kinky:
No blowjob without, NO pussyeating, NO rimming either giving or receiving and NO kissing of any kind!!

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6288326-dee-lilah

Is ze zo veranderd? Wie heeft deze weken haar nog bezocht?
Dat is best vreemd. Vorig jaar heeft zij me gesmeekt om haar mond vol te spuiten tijdens pzc en nu laat ze beffen niet eens toe 🤔 Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die langs bij haar geweest zijn sinds haar terugkeer.

Zoals men al eerder aangaf heeft zij meerdere keren overwogen om te stoppen met dit werk.
Haar nieuwe voorwaarden geven mij wel het gevoel dat zij nog heel graag wil stoppen maar blijft met tegenzin doorwerken.

Wie weet misschien misschien is er een goeie reden hierachter, ik wil niet te snel oordelen! Blijft een schat van een vrouw en wil graag haar nog een keer bezoeken
 
Er staan hier twee recensies boven #15 en #16 sinds haar terugkeer en die waren net zo geil als vroeger.
Haar nieuwe voorwaarden, hebben niets met tegenzin te maken.
Er zit een goede reden achter.
Dus oordeel inderdaad niet te snel.
 
Er staan hier twee recensies boven #15 en #16 sinds haar terugkeer en die waren net zo geil als vroeger.
Haar nieuwe voorwaarden, hebben niets met tegenzin te maken.
Er zit een goede reden achter.
Dus oordeel inderdaad niet te snel.
Van die 2 is er 1 van jezelf. Waarbij je vooral verwijst naar oudere ervaringen. (Mijn eerdere recensie zegt eigenlijk alles, dus vandaag geen details.)
Terwijl die details dus behoorlijk anders zijn?

Als een dame flink wat opties (om wat voor reden dan ook) niet meer aanbiedt zal dit toch effect hebben?
Komt wel minder PSE/GFE over als PZC/zoenen etc niet kunnen....
 
Haar advertentie op Kinky heeft sinds 5 mei geen update meer gehad. Ze neemt niet meer op en appjes blijven op 1 vinkje staan.
Is ze weer gestopt? Wie heeft nog wel contact / date gehad?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan