Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij ontving deze dame een paar jaar geleden in de wijk Tanthof in Delft. Adverteerde destijds met de naam Lady op Sexjobs. Ik weet het niet zeker maar afgaande op haar foto op Kinky zou zij het kunnen zijn.
 
Nogmaals, videobellen is een optie en neemt alvast een hoop onzekerheid weg.
Wanneer je een slanke dame wenst moet je simpelweg verder zoeken. De keuze is reuze.
Ik heb mijn redenen om geen recente foto te gebruiken, die wil ik privé overigens best toelichten.
Gewicht staat geloof ik zelfs ook in de advertentie.
Advertentie is al een tijdje ofline ben je op vakantie?
 
Ken er nog 2 hoor. Niks mis mee want dit is een forum en niet hun werk

😄😄dit forum zal wel een vorm van vermaking kunnen zijn, @Rody

Niet elke DVP zou hier willen zitten omdat zij op zoek naar meer klandizie is.
Nou, gelet op het feit dat deze Mila pas begonnen is, het aantal reviews erg laag is (los van het feit dat ik bij een paar reviews grote vraagtekens plaats), kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat zij juist op zoek is naar klandizie. Zelfs tijdens haar vakantie.
 
Hetze tegen Mila? 1. feit dat ik vraagtekens plaats bij een aantal reviews kan Mila niks aan doen. 2. Ik zeg juist dat ze hier actief blijft tijdens haar vakantie om klanten te werven. Daarnaast bestaat deze dame gewoon, heb haar via de telefoon gesproken en middels dit medium privécontact dus helaas El Barto, je zit er faliekant naast.
 
@Rody ik weet niet zo goed hoe ik jouw berichten moet opvatten. Enerzijds zoek je privé contact, en anderzijds reageer je op het forum weer op een hele andere toon. Ik begrijp ook niet helemaal wat hier je vraag precies is.

Ik kijk inderdaad een paar keer per dag op het forum en heb ook mijn telefoon gewoon bij me zodat ik kan reageren als ik whatsapp berichten krijg van klanten. Dat is een bewuste keuze omdat dat is hoe ik graag met mensen omga. Dat zou je kunnen zien als "klantenwerving" maar dat vind ik zelf niet zo'n leuke benaming. Mijn advertentie is gewoon offline zolang ik weg ben.
 
Laatst bewerkt:
@Mila: Ik stel helemaal geen vragen maar deelde mijn mening. Dit wordt door een aantal personen totaal verkeerd geïnterpreteerd. Nou ja, het zij zo, niet mijn probleem en ik laat het voor wat betreft dit onderwerk ook hierbij. Je opmerking over dat ik privécontact zoek met jou vind ik iets te dik aangezet. We stellen elkaar over en weer vragen en tja, die beantwoord ik zoals het hoort. Fijne vakantie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan