Recensie Delia, Amsterdam, Bethlemsteeg 11 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.270
01/07/21
2.168
33
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vrijdag avond voordat ons wandelplezier in de avond weer onmogelijk werd gemaakt toch nog even snel naar de wallen gegaan.

In de Bethlemsteeg op nr 11 zag ik een heel mooi blond meisje. Ze kon zo weggelopen zijn uit de playboy. Had eigenlijk een ander op het oog waar ik wel eens eerder was geweest, maar goed het begon te regenen, dus ik bij deze dame naar binnen.
Daar begon het al, en had ik gelijk moeten omdraaien... ze was wat geheimzinnig over haar naam voor zover ik kon horen was het Delia of iets in die trant, en liet mij voorgaan op de steile trap omhoog. Totaal donker was het, moest op de tast naar boven.

Aangekomen op de kamer, brandde slechts een heel klein rood lampje bij het bed. Ik vroeg haar of ze meer licht aan kon zetten, maar dat ging niet zei ze. Met moeite me uitgekleed en kleren maar op het bed gelegd omdat ik ze anders niet meer zag.

Ging op bed liggen, ze vroeg me of ik helemaal aan het randje wilde gaan liggen. Alle haar kleren bleven aan ze bukte voorover terwijl ze nog naast het bed stond, friemelde het condoom om mijn nog slappe piemel en begon zo te pijpen/trekken.

Ik kwam niet in de stemming zo, zag niks, kon nergens aankomen ze kwam kil over en onhandig getrek aan mijn slappe piemel werkte ook niet.
Na een tijdje maar mee gestopt, ze ging gelijk op haar telefoon, geen woord gezegd en ik heb me maar aangekleed. Wat een teleurstelling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan