Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geleenstraat is al vele decennia het redlight district, ooit kon je met de auto door de straat rijden. Oom en tante woonde op Weteringkade, en konden van uit hun huis heel de straat doorkijken. Straat opknappen, stenen trappen renoveren, en dan kan de straat weer tijd vooruit

Ik wandel regelmatig in de avonden en heb me zelden onveilig gevoeld. Zelf vind ik doublet wel veiliger omdat ik daar echt heel veel politie altijd zie, vrijwel altijd als ik er ben. Dan fietsen ze er doorheen of met de auto. Geleen in de avond is ook veilig vind ik. Ik ben wel benieuwd naar de aanleiding van die ruzie. Weet jij er meer vanaf Johnny? Ik kan er ook geen artikel over vinden ofzo.

een kap erover heen en toegangspoortjes en betalen zal goed helpen. enkel nog mensen binnen laten die willen wippr. ik ben voor een indoor geleenstraat.

Dat lijkt mij ook een fantastisch idee!
Een kleine bijdrage zou ik zelf helemaal niet erg vinden, maar zou helemaal top zijn als er altijd beveiligers zijn, bij doublet zie je dat tegenwoordig wel, veel van die beveiligers aan het begin en eind vd straat van hofman ofzo?

Er gebeurt hooguit 1x per jaar wat waar de bezoekers geen last van hebben. Nu 2x een raam in 3 a 4 jaar tijd, wordt dure beveiliging dan
Beveiling doet meer dan dat. Ze hebben een afschrikeffect naar heren die narigheid willen doen en de dvps zullen zich veiliger voelen. Ik sta er iig achter en ben blij dat ik ze in doublet veel zie. Dit soort analyses met de cijfers die je noemt trekken een verkeerde conclusie, maar ik vind ook dat jij hele goede dingen zegt hoor dus niet boos op mij worden aub👍🏻 ik houd me weer koest.

Beveiling doet meer dan dat. Ze hebben een afschrikeffect naar heren die narigheid willen doen en de dvps zullen zich veiliger voelen. Ik sta er iig achter en ben blij dat ik ze in doublet veel zie. Dit soort analyses met de cijfers die je noemt trekken een verkeerde conclusie, maar ik vind ook dat jij hele goede dingen zegt hoor dus niet boos op mij worden aub👍🏻 ik houd me weer koest.
Ik ben nooit boos , ik zie alleen geen nut voor dure beveiliging als er vrijwel nooit wat gebeurt, dan is er ook geen afschrikeffect nodig.
Mijn ervaring is dat beveiligers en politie ook goedwillende bezoekers kunnen afschrikken.
Er zijn ook bezoekers die gewoon niet gezien willen worden.
Precies en er is geen reden toe

Oke nja bij geleen vind ik dit geen gek idee, vooral omdat het zo open is.

Bij doublet is dit niet nodig, daar zijn beveiligers nu en het azc volk daar wordt al goed gecheckt door politie.

Het werk van beveiligers is vaak onzichtbaar (tenzij ze hard ingrijpen), dat kun je niet zo simpel meeten. Het heeft een afschrikeffect, en elke x als ze ingrijpen, heeft dat ook weer een afschrikeffect. Dat je de waarde dus niet ziet als leek wil niet zeggen dat die waarde er niet is ;)

Laatst bewerkt:
Men heeft wel lagere woonlasten, dat zegt men er niet bij. De huizen kunnen wel 25% meer waard worden. Eerst een goedkoop huis kopen en dan cashen. Katendrecht, het Spijkerkwartier, het Zandpad, de Sporendriehoek in Den Haag, de Wallen, van een nieuwe plek is nooit wat terechtgekomen. De omwonenden gaan net zo lang procederen tot het van de baan is. Tot nu toe werd de oude locatie gesloten, een nieuwe wordt beloofd en komt er niet. Huizen en clubs zijn ook geen alternatief, ze zijn te duur en je hebt minder vrijheid.
Over beveiligers, die kosten geld en de overlast is buiten de straten. De straten minder zichtbaar maken en toegangspoorten met een entreegeld zijn effectiever om lastposten te weren. De klanten vinden de weg wel via internet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan