Rubberenrubbie
Newbie
- 7
- 23/01/26
- 0
Ziet iemand of Lexi op 51k8 is vanavond?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had begrepen dat ze vanaf 3/4 aug weer aanwezig zou zijnErika kattekop aanwezig vanavond?
Elena/Madelina werkt nu in Doubletstraat 1a/3 en zou in september of oktober weer terug zijn.Weet iemand of Elena al weer terug is? En nog steeds geleenstraat 96k4 of is ze in de doublet weer?
En als ik toch bezig ben; werkt Lexi op 51k8 op donderdag?
Nee, die ligt in de kreukels, blijft een tijdje weg.Nog niet, anders had ik het gemeld.
Overdag waren er in ieder geval genoeg dames.Hoe is de bezetting momenteel in de Geleenstraat? (Nog steeds) groot aantal lege ramen (met name de ramen bij K23 en 122 en Hunsestraat 51)?
Vraag dit indien het nog waard is om naar Den Haag af te reizen.
Alvast dank!
probeer de zoekfunctie eens.Is July colombiana , er weer op geleenstraat?
Chef er stond maand geleden dat ze op vakantie ging, miss is ze eerder terug ,probeer de zoekfunctie eens.
Cassandra zal er een tijdje niet zijn.Goedemorgen,
Weet iemand of Cassandra terug is?
dacht dat daar altijd Katie of die oudere Thaise dame zat met Thaise Massage voor het raam?Wendy, Geleenstraat 128 k4.
Thaise/Filipina is al geruime tijd niet aanwezig.dacht dat daar altijd Katie of die oudere Thaise dame zat met Thaise Massage voor het raam?
JaIs Celine vandaag of gisteren gezien?
Ik bedoel de Celine van Geleenstraat 23 k5.
WendyIs Natalia/Editha 110p geleen of Wendy aanwezig vandaag ?