Sorry, ik heb het nu gelezen. Ik had het niet helemaal tot onderaan gelezenLate reactie
Naar Celine werd gisteren gevraagd en over Wendy had ik al geschreven en die is nu waarschijnlijk niet meer aanwezig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSorry, ik heb het nu gelezen. Ik had het niet helemaal tot onderaan gelezenLate reactie
Naar Celine werd gisteren gevraagd en over Wendy had ik al geschreven en die is nu waarschijnlijk niet meer aanwezig.
Cassandra zal er een tijdje niet zijn.
Vandaag weer terug, Geleenstraat 128 k1.Thaise Enna is na lange afwezigheid weer terug, Geleenstraat 128 k4.
Vakantie of iets dergelijks? Als je weet ?Niet aanwezig evenals gisteren.
Top, ik ga haar bezoeken.Vandaag weer terug, Geleenstraat 128 k1.
Zoals ik gemeld heb op maandag aanwezig tot 17.00Griekse Sylvia aanwezig?
Dat is SylviaWeet iemand wie die dame is op geleenstraat 122 k8. Redelijk grote borsten zwart haar en een brilletje.
Dank.
Avond/ dag?Weet iemand wie die dame is op geleenstraat 122 k8. Redelijk grote borsten zwart haar en een brilletje.
Dank.
Welke dame?Weet iemand of deze dame nog actief is in geleenstraat? Of andere straten
Ja nou en of.. allerlei andere straten ook nog..Weet iemand of deze dame nog actief is in geleenstraat? Of andere straten
Inmiddels al terug of?Ik had begrepen dat ze vanaf 3/4 aug weer aanwezig zou zijn
Erika Dominicana is Intussen terug van vakantie, op Doubletstraat 25k2.25k2 doublet neem ik aan.? Daar zit een donkere dame waar ik al in de jaren '90 heen ging. Is dat Erika? ( ik ben zeker al 20 jaar niet meer bij haar naar binnen gegaan)
Kan me herinneren dat ze wel van seks op stoelen hield en zo![]()
Nee, vakantie.Weet iemand of Elizabeth deze week werkt?