Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee, ik ben inmiddels zelf op vakantie.Inmiddels al terug of?
Een tijdje ? Maak daar maar tijd van.Oh jee
Ligt er aan wat je zoektIs er in het algemeen vrijdag ochtend rond 11 uur ramen bezoekje waard of het te vroeg is??
Wel, jonge sexy vrouwen en niet oudeLigt er aan wat je zoekt
Heb je haar vandaag gezien?Ja, Geleenstraat 23 k6.
RustiggggJa, anders schrijf ik het toch niet?
toe aan vakantie?Ja, anders schrijf ik het toch niet?
Bij jou wel, Paulus. Jij bent daar heel precies in. Maar lang niet iedereen is zo secuur. Newbies kunnen dat nog niet weten.Als iemand vraagt of iemand er is en ik antwoord ja, dan is ze er toch?
Precies .. sommigen zijn niet zo slimAls iemand vraagt of iemand er is en ik antwoord ja, dan is ze er toch?
zie op kinky Anna Amersfoort er staat ook een filmpje bij haar adverteren op dat er een man naakt opgesloten zit in een kooi en straf heeft als je daar van houdt haar telefoon nummer is 0684726139 dat telefoon nummer staat op kinky ik wens je heel veel plezier toeIs er op Geleen 98/100 een kooi op de gang waar je je naakt kunt laten opsluiten? Welke dames verlenen die service?
Op 98/100 weet ik niet. Ik heb wel in pand Geleen 23 / Hunse 51 een kooi op de gang zien staan. Op een van de bovenverdiepingen waar de grote SM-kamers zijn.Is er op Geleen 98/100 een kooi op de gang waar je je naakt kunt laten opsluiten? Welke dames verlenen die service?
Op no 76 staat ook een kooi op de gangOp 98/100 weet ik niet. Ik heb wel in pand Geleen 23 / Hunse 51 een kooi op de gang zien staan. Op een van de bovenverdiepingen waar de grote SM-kamers zijn.
Wie ze gebruikt weet ik niet.
Is dit een bekend verschijnsel? Gisteravond was ik in de Geleenstraat en waren er relatief erg weinig ramen bezet. Vanaf wanneer zal dit denk je weer toenemen?Bezetting in zomer is beperkt en om 11u ook maar je hoeft maar 1 leuke te hebben
Als ze terug zijn van vakantie en ze weer geld nodig hebben voor hun koopverslavingIs dit een bekend verschijnsel? Gisteravond was ik in de Geleenstraat en waren er relatief erg weinig ramen bezet. Vanaf wanneer zal dit denk je weer toenemen?
Ik leef een beetje langs de normale maatschappij, dus heb geen idee wanneer de vakantie voorbij isAls ze terug zijn van vakantie en ze weer geld nodig hebben voor hun koopverslaving![]()