Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja inderdaad met staart.
We hebben het waarschijnlijk over dezelfde dame.
Heb ik een paar jaar geleden bezocht en het was zeer slecht.
Ze zit steeds in wisselende kamers in die passage.
Die Jubia was de lekkerste, heerlijk lichaam. Gigantische kont, die genoot ook echt als je haar goed neukte. Helaas is zij gestopt denk ik, zie haar nooit meer. Hoorde ook dat ze afgevallen is.
 
Weet iemand wie de dame is die overdag (mogelijk ook 's avonds, dat weet ik niet) op Geleenstraat 74k5 zit?
Ik kon op dat adres geen onderwerp vinden.
Slanke dame met donkerbruin haar die geen contact zoekt met wandelaars, nooit lacht, altijd een beetje arrogant in de spiegel aan het kijken is of met haar telefoon bezig is.
Ze zit er al heel lang.
Heeft iemand meer informatie? @Paulus2 wellicht? Alvast bedankt.
 
Ik was een vast klantje van deze heerlijke dame. Zover ik weet is ze een paar jaar geleden voorgoed terug gegaan naar de Dominicaanse Republiek. Mocht ze ooit weer in Nederland werkzaam zijn hoor ik dat graag.
Dat is die forse donkere Dominicaanse toch? In de hoek van passage. Haar kont is geweldig. Helaas zie ik haar nooit meer. Schijnbaar ook veel afgevallen. Heb je haar nr?
 
Weet iemand wie de dame is die overdag (mogelijk ook 's avonds, dat weet ik niet) op Geleenstraat 74k5 zit?
Ik kon op dat adres geen onderwerp vinden.
Slanke dame met donkerbruin haar die geen contact zoekt met wandelaars, nooit lacht, altijd een beetje arrogant in de spiegel aan het kijken is of met haar telefoon bezig is.
Ze zit er al heel lang.
Heeft iemand meer informatie? @Paulus2 wellicht? Alvast bedankt.
Dat is bulgaarse jennifer . die maakt nooit contact met klanten weleens geweest vroeger was wel aardig.
 
Inderdaad Jennifer op 74 k5. Vaak samen met Bridget achter het raam.
Zoekt geen contact, maar eenmaal binnen een vrolijke dame.
 
Dank voor de informatie collega's! Oude hookers-recensies klinken zeer veelbelovend. Maar eens een bezoekje er aan wagen binnenkort.
 
Ik vroeg me af welke dame in de avond op de Hunsestraat 37 k2 staat, na het zoeken van de forum zag ik een topic over dat ene Kelly en Lina hier staat, maar de dame die ik hier regelmatiger in de avond doordeweeks zie is vrij petite schat, cupmaat A-B, korter dan 1.60~ en blond? Had ook een roze lingerie set aan, roze brede hakken. Lacht ook veel naar omstanders.

En ik dacht dat ze in de hoek kamer van Hunsestraat Rose-P K1 heeft gestaan maar ik kan haar naam niet herinneren. Onder die kamertopic staat wel ene Agnes op de forum met laatste bericht in mei. Is het dezelfde maar dan van kamers gewisseld?
 
Laatst bewerkt:
Is Laura van Geleen 23k vanavond aanwezig of welke dagen werkt ze en is dit in de avondshift of overdag? Ik heb al haar een tijdje niet gezien. Ze stond eerst vaak op de kamer waar Diana van Geleen 23k stond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan