Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook maar eens een balletje hier op gooien: Wie zijn eigenlijk de dames in de Geleen en Doublet met de grootste natuurlijke borsten, die ook nog eens slank en knap zijn?
Alles vanaf cup C heeft mijn interesse, maar liever D of DD.....ook liever slank/knap en D dan mollig/matig en F en zeker geen siliconen.

Bestaan die dames eigenlijk wel in Den Haag?
 
Voor de corona bezocht ik wel eens een mooie latina, Marcia genaamd, op 11/25p k6. Ik heb haar daarna nooit meer gezien. Er zit daar nu een andere dame Jessy/Jessie (naamsticker onderaan) genaamd.

Marcia had geweldige billen en maakte me altijd geil. Ze zat vaak op bed en droeg vrij regelmatig een corset waardoor haar flinke kont nog meer naar voren kwam. Heeft iemand haar nog ergens gezien vraag ik me af? Bvd
 
Ik had toch echt een hele andere ervaring met haar die uitstekend beviel ? Raluca heet ze.
Ik kan me niet herinneren dat die blonde met grote reet in de 31p met droevige service Raluca heette.
Ben er jaren geleden geweest en het was slecht.
Op hookers ook berichten van matig tot slecht.
Wat ze bij @Wandeleer deed, doet ze al jaren.
Maar er kan natuurlijk altijd iemand af en toe mazzel hebben.
 
Ik had toch echt een hele andere ervaring met haar die uitstekend beviel ? Raluca heet ze.
Ik denk toch dat we het niet over dezelfde dame hebben. Die dame die ik bedoel heeft echt opvallend dikke billen, tattoeage (soort opschrift of tekst) op haar buik onderaan, altijd mooie lange valse nagels en geblondeerd lang haar in een staart of dot. Tijdens uit - en aankleden klaagde ze een beetje dat ik veel liep te kijken. Ik was die passage zo'n 2 ~ 3 keer doorgelopen. Maar ze herkent me telkens wel en vorige keer bezocht ik een bbw latina die vlak naast haar stond (die ik daar voor het eerst zag en savonds zat ze dan in het laatste raam in die doodlopende doorgang aan nr 40). Maar terug naar die blonde. Ze spreekt geen Nederlands of het zijn enkele woordjes zoals; "paajpe zonder condoom?"
 
Ik denk toch dat we het niet over dezelfde dame hebben. Die dame die ik bedoel heeft echt opvallend dikke billen, tattoeage (soort opschrift of tekst) op haar buik onderaan, altijd mooie lange valse nagels en geblondeerd lang haar in een staart of dot. Tijdens uit - en aankleden klaagde ze een beetje dat ik veel liep te kijken. Ik was die passage zo'n 2 ~ 3 keer doorgelopen. Maar ze herkent me telkens wel en vorige keer bezocht ik een bbw latina die vlak naast haar stond (die ik daar voor het eerst zag en savonds zat ze dan in het laatste raam in die doodlopende doorgang aan nr 40). Maar terug naar die blonde. Ze spreekt geen Nederlands of het zijn enkele woordjes zoals; "paajpe zonder condoom?"
Zit deze DvP op 31K3 heel toevallig?
 
Die had ik in het vizier, maar ben afgehaakt na een eerdere waarschuwing van jou Hellraiser. Ik geloof het wel, ze ziet er geil uit maar jouw mening respecteer ik. En daarbij, er zwemmen meerdere vissen in de vijver :)
 
Dank, wandelbroeder.
Ik deel slechts mijn eigen ervaring en wat ik over haar gelezen heb.
Aan de deur heeft ze mooie praatjes en doet lief, maar als je binnen stapt is dat meteen over.
Maar eerlijk is eerlijk, wandelbroeder @Mario357 schrijft dat hij wel tevreden was over haar diensten (Raluca).
Maar hij schrijft ook over een Roemeense Raluca in de witte passage, dat is niet de latina waarover het hier gaat (https://www.girlsreview.nl/threads/grote-kont.1420/post-11841)
Weten we zeker dat hij dezelfde dame bedoelt..?
 
Ik kan me niet herinneren dat die blonde met grote reet in de 31p met droevige service Raluca heette.
Ben er jaren geleden geweest en het was slecht.
Op hookers ook berichten van matig tot slecht.
Wat ze bij @Wandeleer deed, doet ze al jaren.
Maar er kan natuurlijk altijd iemand af en toe mazzel hebben.
Nee dat is inderdaad een andere die ik bedoel staat/zit inderdaad witte passage op 31 k100 in de nightshift
 
Bedankt Hellraiser666, als ik al weet dat ze niet op vakantie is, is het beter dan niets. Ben van plan om eens goed in Lorena haar mond te spuiten ?
Wandelbroeder @Wandeleer die van verre komt speciaal voor deze dame, vandaag was ze ook aanwezig.
Ik wilde nog informeren naar haar vaste dag(en) en vakantieplannen, maar toen was het gordijntje plots dicht. ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan