Recensie Dena, Dynamite Prive, Nieuwegein 3,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
174
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/dena-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame heeft een heerlijk lijfje. Klein van stuk, mooie ronde billen met een smalle taille. Maakt doggie neuken een prachtig uitzicht. Fijne borsten en voor een vluggertje prima bezoekje geweest. Pijpt rustig aan, met gevoel, was beter dan gemiddeld.

Is overigens geen 19 meer. Zei zelf dat ze 27 is
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/dena-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week voor een quickie naar Dynamite in Nieuwegein geweest. Ik heb voor Dena gekozen.

Mooie meid, echter met een heel zakelijke houding. Dus geen PST geen AST, geen GFE.
Pijpen was heerlijk diep.
Bij het neuken geeft zij de ritme aan.
Gekozen voor Cowgirl en lekker met de dikke tieten gespeeld.

Voor herhaling vatbaar, maar misschien zijn er ook andere dames die ik de volgende keer ga testen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/4987790-dena
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lekker petit figuur met bolle ass en volle borsten.
Gaat on-top behoorlijk tekeer
Pzc ok, penismassage behoorlijk goed
Helaas nogal wat nepgekreun
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/dena-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat in de voorgaande recensies gezegd wordt kan ik alleen maar beamen. Dena heeft een klein, stevig, en lekker lichaam met "rondingen op alle juiste plekken" om dit cliché maar weer eens aan te halen. Naast haar poesje heeft Dena een wit pigmentvlekje (op een verder chocolade bruine huid). Weet je dit niet, dan zul je de eerste keer - net als ik - waarschijnlijk even met de ogen knipperen.

Dena heeft een goede babbel en van de seks staat me vooral bij dat ze wel tegen een stootje kan. Bij doggy vroeg ik haar herhaaldelijk of het niet pijnlijk was, maar dit was niet het geval. In de eerdere opmerking "Mooie meid, echter met een heel zakelijke houding. Dus geen PST geen AST, geen GFE" kan ik mij wel vinden. Met "zakelijk" bedoel ik hier dat ze nogal stoïcijns reageert; zowel tijdens een babbeltje als tijdens de seks (en niet dat haar focus - teveel - ligt bij geld verdienen). Van echte passie en interactie is door die onverstoorbare houding tijdens de seks geen sprake; daarom drie i.p.v. vier sterren voor haar verder prima dienstverlening.
 
Wat in de voorgaande recensies gezegd wordt kan ik alleen maar beamen. Dena heeft een klein, stevig, en lekker lichaam met "rondingen op alle juiste plekken" om dit cliché maar weer eens aan te halen. Naast haar poesje heeft Dena een wit pigmentvlekje (op een verder chocolade bruine huid). Weet je dit niet, dan zul je de eerste keer - net als ik - waarschijnlijk even met de ogen knipperen.

Dena heeft een goede babbel en van de seks staat me vooral bij dat ze wel tegen een stootje kan. Bij doggy vroeg ik haar herhaaldelijk of het niet pijnlijk was, maar dit was niet het geval. In de eerdere opmerking "Mooie meid, echter met een heel zakelijke houding. Dus geen PST geen AST, geen GFE" kan ik mij wel vinden. Met "zakelijk" bedoel ik hier dat ze nogal stoïcijns reageert; zowel tijdens een babbeltje als tijdens de seks (en niet dat haar focus - teveel - ligt bij geld verdienen). Van echte passie en interactie is door die onverstoorbare houding tijdens de seks geen sprake; daarom drie i.p.v. vier sterren voor haar verder prima dienstverlening.
Ik kan me in bovenstaande ook wel heel goed vinden inderdaad.
3 weken terug geweest en was wel goed om weer eens stoom af te blazen.
Fantastisch lichaam en echt een heerlijke meid om te zien.
Maar er zit weinig spontaans aan, alles is exact zoals je het vraagt en heel gericht zakelijk wat dat betreft.

Zelf hou ik meer van het speelse wat ook wel bij sex hoort, maar daar staat tegenover dat wat ze doet ook wel echt heel goed doet.
Fantastisch deepthroat gepijpt en nadat ik jammer genoeg net te snel naar m'n zin klaar kwam, heeft ze me nog lekker gemasseerd.

Heel mooie meid dus met goede skills, maar verwacht geen passie en spontaniteit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toch in de buurt maar eens bij Dynamite naar binnen gegaan. Op zich prima te doen qua privacy ware het niet dat ze aan het verbouwen waren en de klussers in de binnenkomsthal me stonden ana te staren. Beetje vervelend.

Gekozen voor Dena, getinte dame, Nederlands sprekend, klein maar erg fijn figuurtje. Eenmaal boven afspraken gemaakt maar eigenlijk alles wat ik vroeg zat niet in de standaardprijs. Zoenen laat staan tongzoenen, beffen enz. Dena zelf is een erg lieve en mooie meid maar het was me te afstandelijk allemaal.

Twijfel of ik nog een keer langs ga daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alles is al zo een beetje gezegd. Ik hou zelf ook meer van het speelse. Ze leek in het begin helemaal onverstoord, maar na een beetje kletsen was ze best heel aardig en kon ze ook wat lachen. Maar de seks gaat echt volgens een protocol.

Ze pijpt wel ongelooflijk lekker vond ik. Ik had geen extra´s, weet niet of ze dat doet, maar ik ben echt nog nooit zo goed gepijpt met condoom.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/dena-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen vrijdag Dena bezocht en dit had ik beter niet kunnen doen.
Eve en Leila waren niet aanwezig en ik had behoorlijk veel zin.
In de line up sprong Dena eruit maar eenmaal op de kamer was de lol er snel vanaf.
Vroeg overal extra geld voor,Zoenen was een no go en een gezellig praatje kon er niet van af.
Ik twijfel of ik nog wel terug ga naar dynamite aangezien mijn favorieten er niet of amper zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan