Recensie Dena, Amsterdam (Dame reist door heel Nederland) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Christian

Wandelaar
Forumpionier
35
03/07/21
55
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
is gewoon de dame van de photos, misschien +5 kilo ivm?? corona.
leeftijd klopt ook ( zo een beetje dan....haha )
ze was een paar jaar geleden hier wel vaker, dan lange tijd niet, dan weer weer wel en toen kwam corona...
maar ze is er weer, leuk, gezellig, engels goed en verder klopt ook alles wel. ik bedoel schoon, fris ruiken en de diensten nakomen.
tongzoenen, beffen, vingeren, pzc en intiem in meerdere standjes, ze gaat ook behoorlijk genieten tijdens het beffen.
alles zit in de uurprijs behalve cim en golden shower, dat kost extra. niet gedaan
herhaaling: ja
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden langs geweest in Amstelveen. De foto's geven (zoals heel vaak) een vertekend beeld helaas: in werkelijkheid meer een girl-next-door type. Hoewel ik ietwat teleurgesteld was hierdoor, was het uurtje verder wel ruim voldoende. Ze was aardig en meegaand. Haar tongzoenen is van een buitencategorie, maar pijpen kan beter. En tijdens intiem had ze meer actief gekund.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alweer een paar jaar geleden dat ik Dena heb bezocht. Ik zag net haar profiel weer online. Wat me opviel was dat ze van tevoren vroeg of ik wilde tongzoenen, op een bepaalde manier heel classy vond ik dat. Maar in bed is Dena een wilde....vol en diep tongzoenen, beffen, pijpen - alles passeerde de revue. En vingeren was echt heel stout, zonder te verklappen wat we hebben gedaan haha! Moet haar maar weer eens bezoeken denk ik...
 
Alweer een paar jaar geleden dat ik Dena heb bezocht. Ik zag net haar profiel weer online. Wat me opviel was dat ze van tevoren vroeg of ik wilde tongzoenen, op een bepaalde manier heel classy vond ik dat. Maar in bed is Dena een wilde....vol en diep tongzoenen, beffen, pijpen - alles passeerde de revue. En vingeren was echt heel stout, zonder te verklappen wat we hebben gedaan haha! Moet haar maar weer eens bezoeken denk ik...
Ziet ze er weer zo strak uit als op de foto's of heeft ze nog steeds de nodige Corona kilo's?
 
Ik heb haar vorige week in de gang nog even gezien toen ik de douche uitkwam. Dena zag er goed uit, lang en redelijk slank in een mooi pakje. Mooie glimlach en goede uitstraling.
Zo op het eerste gezicht dus zeker slank, maar ik heb haar niet uitgepakt en het persoonlijk mogen ondervinden. Gewoon lekker gaan met die banaan.
 
Erg opvallend dat ze de reviews bij haar kinky-account ineens heeft geblokkeerd. Er stonden goede reviews op maar ik neem aan dat er een slechte is geweest. Ben ik wel benieuwd naar….
 
Erg opvallend dat ze de reviews bij haar kinky-account ineens heeft geblokkeerd. Er stonden goede reviews op maar ik neem aan dat er een slechte is geweest. Ben ik wel benieuwd naar….
Hoi, ik ben er net voor Kerst geweest en ik ging er eigenlijk naar toe vanwege de positieve recensies.......Het enige dat ze wel goed doet is dat ze graag tongzoent en dat nog lekker doet ook. Verder is ze nogal ongeïnteresseerd en ligt er een beetje als een zoutzak bij en laat het zich allemaal maar gebeuren....ze pijpt ook wel ok maar als ie stijf is dan wel snel erop en neukt ze je snel klaar. Daarna gebeurd er vrij weinig meer en zit te klagen dat er een lockdown is en mevrouw niet naar de kerstmarkt kan.....Voor mij was het een eenmalig bezoek
 
Vorige week bij Dena op bezoek geweest. Ze ziet er in mijn ogen even mooi uit als op de foto's. Niks op aan te merken. We hebben een heel leuk en intiem uurtje doorgebracht. Binnenkort maar weer eens langs als ik weer in de buurt ben. Dus Dena zet de champagne maar alvast klaar ;)
 
Dena is helaas niet meer in Nieuwegein, heb haar 2x bezocht. Beide keren een zeer goede ervaring. Ze heeft een prachtig lichaam met mooie tattoo's, zoent heerlijk met tong, en ze is gewoon een uur lang genieten. Soms laat ze de volgende klant gewoon even wachten... De eerste keer is het misschien moeilijk in contact te komen maar daarna reageert ze meteen. Hopelijk komt ze binnenkort terug, ze is echt mijn favoriet. En ze houdt van zeevruchten...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dena had ik eerder voorbij zien komen op Kinky, maar zat te ver weg voor mij. Ze is onlangs naar (regio) Leiden verhuisd, dat is dichterbij voor me. Afspraak paar dagen van te voren via WhatsApp gemaakt, ging soepel. Dan het bezoek zelf, appartement is niet heel bijzonder maar ook niet slecht. Bed zak je wel behoorlijk in weg. Dena is een hele mooie dame, denk wel een van de mooiste die ik bezocht heb tot nu toe. De seks was prima, TZ en cowgirl sprongen eruit voor mij tijdens mijn bezoek. Dat uitzicht in cowgirl :love: Enige kleine minpuntje vond ik dat het allemaal wel wat snel, snel was vanuit haar. Misschien is dit bij een uurtje minder het geval en/of bij een herhaalbezoek. Herhaling zou zeker kunnen, al denk ik dat ze niet lang in Leiden zal blijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dena al een paar keer bezocht, maar nu eens tijd voor een review. Wat een sexy en superstrak lichaam heeft ze! Puur natuur. Nou ja, behalve haar tattoos dan, maar die passen wel bij dr. Vol en diep tongzoenen, likken, beffen, vingeren, pijpen, sex - alles passeerde de revue. Hoewel de date aan het begin en eind heel subtiel zakelijk aanvoelde, was het een meer dan geslaagd uurtje. Een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dena voor het eerst ontmoet en meteen in m'n top3 vanwege haar GFE vaardigheden. Ze ziet er goed uit (zoals op de foto's), is vriendelijk, niet gehaast (op mijn leeftijd erg prettig) en kan goed (tong-)zoenen. Zeker geen corona-kilo's.
Groot herhalingsgevaar.
Ze is deze week nog in Leiden en is van plan om nog even in NL te blijven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prettig uurtje gehad met Dena. Ze is aanvankelijk wat schuchter en de vriendelijke manier waarop ze 'toestemming' vraagt om te tongzoenen is ontwapenend. Ik ben geen groot liefhebber van tattoos, maar binnen het genre heeft ze absoluut stijlvolle plaatjes laten zetten. Het heeft enerzijds iets ordinairs, maar in combinatie met haar keurige en rustige voorkomen is het eigenlijk hartstikke geil.
De sex was uitmuntend, vooral haar tong is inderdaad van de buitencategorie: wat een enorm (krachtig) ding zeg! Ze laat zich rustig leiden/nemen en is niet bang om aan te geven wat ze lekker vindt en wat ze graag wil voelen.
Ook kwam de tweede ronde op haar initiatief, had niet verwacht er na zoveel intensieve arbeid nog toe in staat te zijn 😅Verder rustig nagepraat en besloten dat dit zeker niet de laatste date was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dena is een prachtige dame die uitstekende service verleend. Ze ziet eruit zoals op de foto's en ik heb de coronakilo's absoluut niet kunnen vinden bij haar. Zoenen doet ze vol overgave en gebruikt daarbij ook haar tong lekker veel. Normaal heb ik altijd moeite om een tweede ronde te doen tijdens een uur maar bij Dena lukte me dat makkelijk. Op dit moment is ze helaas terug in haar thuisland maar ze gaf aan rond augustus weer terug in Nederland te zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zag Dena haar foto's en ze had een spannende look. Ik vond haar een zekere
dominantie uitstralen waar ik van houd. Contact via whatsapp ging eenvoudig en snel.
Aangekomen in haar appartement kreeg ik een hartelijke ontvangst met lekkere tongzoen en even kletsen. Even opfrissen. En toen van start.
Ze had geen echte high heels aan waar ik om vroeg maar enkellaarsjes. Wel een leuke body maar iets spannenders had ik leuker gevonden. Maar ja, het ging snel uit en ze heeft een prachtig lijf. Puur natuur. Mooie handen en voeten en gitzwart haar. Borsten zijn perfect.
Heerlijke pijp beurt gehad voor langere tijd. Daarna lang haar heerlijke kutje gebeft en dat beviel ons allebei wel🙃.
Lekker cowgirl geneukt en het haar laten afmaken met meer pijpen en een handjob.
Ze gaf aan dat ik veel sperma produceerde. Dat klopt maar bij zo'n meid kun je toch niet anders.
Even gedoucht en zij had haar normale kleding aan. Vanaf morgen in 020.
Toppertje deze Dena!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/581501-dena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen Dena net begon in Nederland heb ik haar enkele malen bezocht. Een aantal jaar terug dus. Dat waren goede ervaringen. Een half jaar geleden haar nogmaals bezocht. Ze had wat corona kilo's erbij. Ze was absoluut niet dik, maar niet meer zo super slank als voorheen. Ze komt netjes haar afspraken na en is erg vriendelijk. Ik denk dat zij, voor mij, de perfecte borsten heeft. Dat zijn natuurlijk twee grote pluspunten.

Pijpen doet ze prima en intiem is vooral een genot als je die borsten boven je ziet bewegen.

Na een aantal keer herken je haar trucjes wel en vind ik haar nu iets te passief voor herhalingsbezoek. Het is wat zakelijker geworden dan de eerste bezoeken. Desalniettemin wel een aanrader voor wie haar nog niet kent!
 
Terug
Bovenaan Onderaan